Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4643 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז ככה,חזרתי מסיבוב עם חברים וברוורס שעשיתי שפשפתי קצת את הפגוש האחורי וקילפתי קצת צבע (רואים שחור משום מה וממש מרגישים שירדה שכבה :oops::oops::oops:) נראה גם שיש שריטה בקטנה שפחות מדאיגה אותי...

מחר בבוקר אני אספר לאבא בתקווה שהוא יבין למרות שממש ממש לא נעים לי..

אני מתאר לעצמי שהוא לא ירצה לתקן את זה גם אם אני אשלם כי זה לא משהו כל כך קריטי (ופה אני אצרף תמונה)

 

7uvy.jpg

 

האמת שבאותו רגע שבדקנו ישר אחרי הרוורס (אני וחבר) אז זה היה נראה הרבה יותר רציני אבל כשהגעתי הביתה בדקתי שוב כשאני יותר רגוע וזה כמעט לא נראה לעין ברוך ה'!

 

אבל בכל זאת,זה מפריע לי.

החלק השחור זה נראה לי הפגיעה ה"רצינית" בתמונה זה אולי נראה קצת גדול אבל אם רואים את זה בעיניים זה יותר קטן.

כמו שאתם רואים יש גם מין שריטה כזו שיוצאת מצד ימין...

השאלה היא,יש דרך לצבוע את זה? (במוסך או משהו?) ושזה יחזור להיות נורמלי?

אגב,לגבי השריטה-יש לי בבית את הטוש הזה שאמור להעלים שריטות.אף פעם לא השתמשתי בו אבל שווה לנסות אותו על השריטה עצמה? (לא על החלק השחור כי אני יודע שזה לא יעזור..)

 

תודה רבה על העזרה,אני קצת לחוץ מכל הקטע הזה..

פורסם

זה מאליבו?

 

לא מוריד ערך.

פשוט מציק בעין.

 

במצלמה זה נראה הרבה יותר גרוע מהמציאות.

 

להבא, עד שתלמד את המרחבים של הרכב, אל תכנס לחניות ולמקומות צרים.

 

אל תפחד או משהו, תגיד לאבא שלך, הוא יעדיף שתיהיה איתו פתוח בדברים האלה. (לדעתי הוא יבין אותך ויתן לך את הרכב בקלות יותר).

פורסם

קרה לי גם מקרה כמו שלך, גם אני קילפתי את הצבע בטמבון, רק שזה היה מקדימה, אתה מוזמן לבדוק את האשכול שפתחתי.

מה שמצאתי באייבי לנסות לסדר את זה, זה ערכת צבע שבאה לפי הקוד צבע באוטו שלך, ומגיע לך בקבוק צבע, לכה וכו..

 

המחיר של זה דיי זול, וכנראה שזה רק יכול להועיל.

 

http://www.ebay.com/itm/HYUNDAI-Stone-Chip-Paint-Scratch-Touch-Up-Repair-Kit-/380070056837?pt=UK_Car_Accessories_Car_Care_Cleaning&hash=item587df0d385

פורסם
קרה לי גם מקרה כמו שלך, גם אני קילפתי את הצבע בטמבון, רק שזה היה מקדימה, אתה מוזמן לבדוק את האשכול שפתחתי.

מה שמצאתי באייבי לנסות לסדר את זה, זה ערכת צבע שבאה לפי הקוד צבע באוטו שלך, ומגיע לך בקבוק צבע, לכה וכו..

 

המחיר של זה דיי זול, וכנראה שזה רק יכול להועיל.

 

http://www.ebay.com/itm/HYUNDAI-Stone-Chip-Paint-Scratch-Touch-Up-Repair-Kit-/380070056837?pt=UK_Car_Accessories_Car_Care_Cleaning&hash=item587df0d385

 

אחלה. קודם כל,אני אשמח לקישור לאשכול.

דבר שני,הזמנת את זה? יצא לך כבר להשתמש? איך זה? עשה את העבודה?

אגב,יש לנו מאזדה 3,זה משנה שמה שמצויין פה זה ליונדאי או שזה סתם והכל הולך לפי הצבע?

ואם כבר צבע,איפה אני מציין איזה צבע אני צריך?+יש מקום שניתן לראות רשימה של כל קודי הצבע?

 

זה יועיל גם לקילוף השחור? (החלק הרציני בסיפור הזה) תודה רבה!

פורסם
אחלה. קודם כל,אני אשמח לקישור לאשכול.

דבר שני,הזמנת את זה? יצא לך כבר להשתמש? איך זה? עשה את העבודה?

אגב,יש לנו מאזדה 3,זה משנה שמה שמצויין פה זה ליונדאי או שזה סתם והכל הולך לפי הצבע?

ואם כבר צבע,איפה אני מציין איזה צבע אני צריך?+יש מקום שניתן לראות רשימה של כל קודי הצבע?

 

זה יועיל גם לקילוף השחור? (החלק הרציני בסיפור הזה) תודה רבה!

 

עדיין לא הגיע.

עדיף שתחפש משהו של מאזדה, המוכר באייבי אמר לי שהקוד צבע רשום במדבקה מתחת למכסה מנוע או במשקוף של דלת הנהג, כנראה שגם לך ככה.

אם תזמין את זה, דבר ראשון תנסה לעשות את זה על מקום נסתר, אם תראה שהצבע הוא בסדר וזה לא מזיק, תסדר את הפגיעה שלך.

פורסם
אוקיי.

אני אשמח לדעת כשזה מגיע אליך :)

זה משלוח ROYAL MAIL כמו שאני רואה אז זה אמור להגיע מהר :)

 

אגב, מצאתי את זה:

http://www.ebay.com/itm/MAZDA-Stone-Chip-Paint-Scratch-Touch-Up-Repair-Kit-NEW-/260296022068?pt=UK_Car_Accessories_Car_Care_Cleaning&hash=item3c9ada1834

 

זה אמור להתאים לכל מאזדה?

אגב,איך זה עובד בדיוק? הסתכלתי בתיאור אבל לא ממש הבנתי מה מקבלים שם...

 

כשאתה מזמין אתה צריך להשאיר לו פתק בהזמנה, סוג הרכב(במקרה שלך מאזדה 3), שנה, וקוד צבע.

את הקוד צבע תחפש באינטרנט איך למצוא לגבי מאזדה, אם לא מצאתי תשאל את המוכר באיימיל הזה איך למצוא

[email protected]

 

אתה מקבל, בקבוק צבע קטן, בקבוק לכה קטן, נייר , 6 מכחולים קטנים (נראלי?), נייר יבוש וכל מיני חרטות, וגם מדריך צעד-צעד איך לתקן את זה.

 

המלצה שלי, חפש איזה שריטה שלא כל כך רואים, משהו שלמטה או בצד, ונסה לתקן את זה , אם התוצאה גרועה ממה שהיה לפני

וותר על זה.

פורסם

אוקיי,נזמין,מקסימום תמיד שימושי שזה יהיה.

מצאתי באתר של מאזדה וקוד הרכב הוא 33Y. הצבע נקרא "כחול קוטבי".

הראיתי גם לאבא שלי,הוא אמר "שטויות" שאל רק אם קרה משהו לרכב שפגעתי בו,ציינתי שבדקתי כמה פעמים ביחד עם עוד מישהו ולא קרה כלום,וזהו.

נראה לי שאני אכנס עכשיו קצת חזק לקטע הזה של הטיפוח של האוטו,נראה לי תחום מעניין למדי.

וזה מוביל אותי לשאלה,הבנתי שלא כדאי לשטוף את הרכב עם סתם סבון\חומר ניקוי.

עד כמה שראיתי יש "שמפו ייעודי" וכל מיני כאלה,מישהו יכול לתת לי קצת הכוונה?מה כדאי לקנות ואיך משתמשים?

אגב,הצבע של האוטו הוא דיי מטלי כזה (כמו פירורים כאלה שגורמים לו לנצנץ בשמש,נראה לי שהבנתם) יש משהו שאפשר לקנות כדי לשמור על זה? שהאוטו יהיה מבריק ויפה?

אגב,מה עושה ווקס לאוטו ואיך זה עובד וכל כמה זמן משתמשים.

 

תודה רבה :-D

פורסם
אוקיי,נזמין,מקסימום תמיד שימושי שזה יהיה.

מצאתי באתר של מאזדה וקוד הרכב הוא 33Y. הצבע נקרא "כחול קוטבי".

הראיתי גם לאבא שלי,הוא אמר "שטויות" שאל רק אם קרה משהו לרכב שפגעתי בו,ציינתי שבדקתי כמה פעמים ביחד עם עוד מישהו ולא קרה כלום,וזהו.

נראה לי שאני אכנס עכשיו קצת חזק לקטע הזה של הטיפוח של האוטו,נראה לי תחום מעניין למדי.

וזה מוביל אותי לשאלה,הבנתי שלא כדאי לשטוף את הרכב עם סתם סבון\חומר ניקוי.

עד כמה שראיתי יש "שמפו ייעודי" וכל מיני כאלה,מישהו יכול לתת לי קצת הכוונה?מה כדאי לקנות ואיך משתמשים?

אגב,הצבע של האוטו הוא דיי מטלי כזה (כמו פירורים כאלה שגורמים לו לנצנץ בשמש,נראה לי שהבנתם) יש משהו שאפשר לקנות כדי לשמור על זה? שהאוטו יהיה מבריק ויפה?

אגב,מה עושה ווקס לאוטו ואיך זה עובד וכל כמה זמן משתמשים.

 

תודה רבה :-D

 

 

אתה בדיוק במצב כמו שלי, דפקתי את האוטו ונכנסתי לעניין הזה לגבי הנקיון של האוטו. חחח

מה שמצחיק, גם לנו פעם היה בול מאזדה 3 עם בול אותו צבע, אבל בכל זאת כדאי שתבדוק את הקוד צבע על האוטו, ז"א תחפש את המדבקה על האוטו.

 

לגבי השמפו, אחרי כל החיפושים והבירורים, הסקתי שפשוט תקנה שמפו לאוטו מחברה שממליצים עליה פה, העיקר שיהיה מיועד לרכב ולא איזה חברה מפוקפקת. פשוט תכתוב בחיפוש שמפו לאוטו ותראה מה אנשים אומרים.

 

לגבי ווקס, אני לא רוצה להגיד סתם, כי עד שאני לא מנסה אני לא רוצה להטעות.

פורסם

חחח נחמד לדעת שאני לא היחיד שזה הכניס לו ג'וק לראש ;)

 

לגבי השמפו אני אבדוק פה.

ולגבי הווקס,התכוונתי לשאול איך זה עובד,מה זה נותן ומוסיף לרכב ואיך משתמשים בזה. שמעת קצת אולי על מה שזה עושה?

פורסם
חחח נחמד לדעת שאני לא היחיד שזה הכניס לו ג'וק לראש ;)

 

לגבי השמפו אני אבדוק פה.

ולגבי הווקס,התכוונתי לשאול איך זה עובד,מה זה נותן ומוסיף לרכב ואיך משתמשים בזה. שמעת קצת אולי על מה שזה עושה?

 

הווקס נותן שכבת הגנה לרכב וגם הוא נותן מראה מבריק, את הווקס עושים בסוף כמובן.

×
×
  • תוכן חדש...