Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4638 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כל פירוק מוביל לעוד התקנה חשמלית חובבנית ומסובכת ללא סיבה.

בכל פירוק אני מוצא עוד כמה שקלים שמתחבאים להם. עד כה נאספו כ30 ש"ח.

 

היישור קו נדחה כרגע.

אני מנצל את העובדה שהפלסטיקה מפורקת ועובד על החיווט.

מעיף את כל החיווט המיותר.

מחליף את החיווט של הרדיו הקיים לרדיו אחר.

מוריד את כל האיזולירבד ומחליף לבידוד מתכווץ.

מחווט מחדש את הדיבורית וממקם מחדש את הרכיבים.

מוסיף שקע מצית נוסף (נסתר) לחיבור מצלמת תיעוד.

משאיר הכנה לחיבור 12V עבור צג רוורס.

 

 

בנוסף הוזמן מפתח מתקפל-קייס בלבד.

2013-10-10 12.14.16.jpg

2013-10-10 12.14.21.jpg

2013-10-10 12.46.53.jpg

פורסם

היי! מצאתי שקל! בתמונה השנייה.

באמת כל הכבוד לך! הרכב הזה מטונף לאללה. תמשיך לפרק,לנקות להבריק ותעדכן אותנו.

Peugeot 208GTI 2017 and Hyundai Tucson 1.6T 2019. 😀

Hyundai Tucson 2.0L Open sky 2016-2019- Sold Hyundai Elantra 2006 2.0L 2006-2016-Sold, Peugeot 206XS 2015-2021 Sold

פורסם

עדכון נוסף:

הסתיימו עבודות החשמל שפורטו בהודעה הקודמת.

בנוסף לזה נזכרתי שהזמנתי בעבר "מד מתח" לד (אני יודע שהוא לא מדוייק ואי אפשר להסתמך עליו) והתקנתי אותו.

בדיקות אחרונות שהחיווט מחובר כפי שצריך ע"י נורת ביקורת לד (ההבדל בבדיקה בעזרת נורת ביקורת רגילה ללד הוא שלד רגיש ל+ ול- בעוד שנורה רגילה לא משנה לה).

הבדיקה כללה חיווט נכון וחיווט לפי הצורך- אחרי או לפני סוויצ'.

 

חזרתי לנקות את חלקי הדש שפורקו וראיתי כמה פלסטיקים שפיתחו רגישות לחום והחלו להשיל את עורם.

זירזתי את הצעד הזה ע"י שיוף בעזרת נייר מים 800 וצביעה ב2 שכבות.

 

לאחר מכן הורכבו כלל הפלסטיקים למקומם.

 

עברתי לפירוק ריפוד הגג, תחילה המושבים קופלו מטה ולאחר מכן פורקו סוככי השמשות, ידיות הנוסעים, 3 קליפסים הצמודים לשמשה האחורית, הורדת המנורה המרכזית, הסטת גומיות הדלתות לצדדים, ושליפה של ריפוד הגג.

*פלסטיקים של קורות A B C ירדו לפני כמה ימים כהכנה לצעד הזה ולכן לולא פירקתי אותם מראש היה עלי לפרק אותם באחד השלבים שלפני שליפת הריפוד.

 

תכנון להמשך:

ניקוי ידיות נוסעים, סוככי שמשות, ריפוד גג, ספסל אחורי.

בעזרת הניקיונות האלו אני מתכוון לגבש תוכנית לתקיפת המושבים הקדמיים (במצויידים בכריות אוויר ויש לעבוד בהתאם).

2013-10-11 17.07.21.jpg

2013-10-11 17.07.48.jpg

2013-10-11 17.53.36.jpg

פורסם

התחלתי לבדוק אופציות לקראת ניקיון ריפוד הגג והמושבים.

החלטתי לבדוק תחילה את TUFF STUFF.

 

אופן הפעולה:

ריסוס, המתנה קלה, הברשה בעזרת מברשת וניגוב בעזרת מטלית מיקרופייבר בעדינות.

ניתן להתרשם בתמונות מהמצב לפני ואחרי.

 

יתרונות של השיטה הזו:

מנקה הייטב.

 

חסרונות:

צריך לעבוד עם הרבה מאוד חומר כדי לכסות את כל השטח.

קשה להגיע לרמת ניקיון אחידה ולכן נוצרים סוג של כתמים.

העבודה היא על תא שטח קטן בכל פעם.

 

לאחר שהתייאשתי לעבוד על תא שטח של 10 סמ"ר בכל פעם החלטתי לבדוק כמה יפה כוחו של APC.

מילאתי בקבוק בדילול גבוה (פחות APC יותר מים), כיוונתי את פיית הריסוס למצב מפוזר.

כיסיתי תחילה תאי שטח קטנים של 20 סמ"ר, ולאחר מכן שפשוף קל בעזרת מטלית מיקרופייבר.

ולאחר מכן עבדתי על תא שטח של 40 סמ"ר.

 

יתרונות:

ניתן לעבוד על תאי שטח גדולים.

הניקוי פשוט, מרססים ומנגבים בעדינות מספר פעמים.

לא משאיר כתמים- רמת ניקיון אחידה יחסית.

 

חסרונות:

הניקויון הוא חלקי בלבד ויש לעבור על אזורים בעייתים מספר פעמים.

 

את העבודה הפסקתי באמצע, נגמרו לי מטליות מיקרו נקיות.

 

תמונות לשיפוטכם.

2013-10-12 16.49.27.jpg

2013-10-12 16.50.57.jpg

2013-10-12 16.51.43.jpg

פורסם

כמה נק'

 

הטאף סטאף הוא חומר חזק מאוד, וכמו שאמרת בשל קושי בפיזור אחיד, לעתים קרובות נשארים כתמים.

 

 

תמיד מומלץ להשתמש על פינה קטנה בצד ע"מ לראות איך סוג הבד מגיב לחומר.

פורסם

+ לישראל

אני גם הייתי מרסס אות במרחק של כמה ס"מ ואז עם מברשת עדינה מקרצף ביסודיות. החומר הזה הציל אותי כמה פעמים.

Peugeot 208GTI 2017 and Hyundai Tucson 1.6T 2019. 😀

Hyundai Tucson 2.0L Open sky 2016-2019- Sold Hyundai Elantra 2006 2.0L 2006-2016-Sold, Peugeot 206XS 2015-2021 Sold

פורסם

איזה APC מומלץ לניקוי ריפודים כאלה ? ואיזה דילול לשטיחים ואיזה לריפודים ?

פסיכו פאסאט 1.8T

פסיכו ג'טה 2.0 FSI

ו-205 1.4i שנת 98 :)

פורסם

אני השתמשתי בAPC של שופרסל. בדילול גבוהה, יותר קרוב ל 1:10.

 

סיימתי עבודה על ריפוד הגג. יצולם באור יום.

העבודה לא מושלמת אבל בהחלט הרבה יותר טוב ממה שהיה.

התחלתי עבודה על הספסל האחורי.

 

עלה לי רעיון להתקין תאורת פתיחת דלת כמו כאן:

 

מישהו יודע היכן אפשר לקנות סט של 4 בתי מנורה מתאימים?

או איך קוראים לבתי המנורה האלו באנגלית?

 

תודה

פורסם

לאט לאט ובזהירות :)

 

איזה רכב זה?

תן קצת פרטים.

אני מנסה לחשוב על תשובה שלא תוציא אותי גייז, לא תגרום לי לתאר לך את הג'ונסון שלי ולא תזכה אותי בהתראה. אין כזו.
×
×
  • תוכן חדש...