Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4647 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

 

מידה מקורית - 14"

מידה נוכחית - 15" (מאושר ומעודכן ברישיון רכב)

 

אני רוצה שהתהיה לי אפשרות להחליף ל14" המקורי בלי לוותר על האפשרות לחזור ל15" בעתיד בצורה אוטומטית (בלי לבקש ממכון הרישוי לעדכן מידה אחרת ברישיון)

 

האם הדבר אפשרי?

תודה מראש

פורסם

יש סתירה במה שאתה מבקש.

לא מכיר אופציה שמידת הצמיגים תתחלף באופן "אוטומטי" מבלי לאשר במכון רישוי.

אתה רוצה להחליף בחזרה ל-14 מבלי לאשר ברשיון ? באחריותך (לא שיש עם זה בעייה, אבל אז זה לא יתאים לרשיון רכב).

alfa 156 2.5.

פורסם

1. האם יש אפשרות ששתי מידות ירשמו ברשיון?

2. במקרה של תאונה/ בדיקת שוטר / מבחן רישוי תהיה לי בעיה להסתובב עם המידה המקורית של הרכב כאשר ברישיון מופיעה מידה אחרת?

 

מקווה שיותר ממוקד.

תודה

פורסם

לעניות דעתי - שתי מידות יכולות להרשם ברשיון, רק אם המידות קדימה ואחורה אינן זהות (וככה הרכב מגיע מהיצרן).

אחרת - במידה והרכב ייבדק ב"מפתיע" והמידות אינן מתאימות לכתוב ברשיון הרכב (הגם שמגיעות ככה מהיצרן) - יכולים במדינתנו הקטנה לעשות לך בעיות.

בכל מקרה - המתן לתשובות נוספות (וראה הודעה מס' 5 של בוקי, בקישור המצורף : http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=391840 )

alfa 156 2.5.

פורסם
1. האם יש אפשרות ששתי מידות ירשמו ברשיון?

2. במקרה של תאונה/ בדיקת שוטר / מבחן רישוי תהיה לי בעיה להסתובב עם המידה המקורית של הרכב כאשר ברישיון מופיעה מידה אחרת?

 

מקווה שיותר ממוקד.

 

תודה

 

שלום

לכל רכב יש מספר אופציות למידת הצמיג המאושרות ע"י יצרן הרכב ומתאימות לתקן.

אם הצמיג שאתה רוצה להחליף מתאים לאחת האופציות , אתה יכול להחליף ללא חשש. במכוני הרישוי ידעו

להגיד לך אם המידה שאתה רוצה מתאימה לתקן או לא.

פורסם

החשש שלי שהמידה שאושרה לי לפני כמה שנים (195.50.15) לא תאושר שוב כשארצה לחזור ל"15 מפני שזאת לא מידה שקיימת לדגם הרכב באופן רשמי למרות שהיא מתאימה יותר לשמירת הקוטר החיצוני.

המידה הרשמית ל15 היא 195-55-15 ובה אני לא מעוניין.

 

תודה

פורסם
החשש שלי שהמידה שאושרה לי לפני כמה שנים (195.50.15) לא תאושר שוב כשארצה לחזור ל"15 מפני שזאת לא מידה שקיימת לדגם הרכב באופן רשמי למרות שהיא מתאימה יותר לשמירת הקוטר החיצוני.

המידה הרשמית ל15 היא 195-55-15 ובה אני לא מעוניין.

 

תודה

אם האישור הקודם היה על פי התקן אין סיבה שלא יאשרו גם בעתיד

×
×
  • תוכן חדש...