Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4691 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מקרה פרטי לא מחלה

 

המצבר החדש ניפרד תוך חצי שעה

המזגן ניתך החוט של המפוח

המערכת הפסיקה לעבוד עם השעון

החיישן קאמשפט מציג תקלה על מתח נמוך אליו

 

איפה אני יכול לסדר את זה במקום אחד , כל חשמאלי עושה טלאי ושולח אותי למרכזי , הייתי במרכזי הם לא יודעים

 

עובדים לפי OBD2 ותקלות , כמו שיש לי בטאבלט וב OBDII BT

 

זקוק לחשמלאי שנותן פיתרון להכל . מי שיכול להראות את זה לחשמלאי שלו זה יעזור לי .

פורסם

היתה לנו בעיה דומה באחת האופטרות של החברה.

באופטרה אחרת של החברה, היתה הבעיה הידועה של חיישן EGR.

בשני המקרים, החלפת צמת החשמל בשלמותה (במסגרת אחריות יצרן,בשני המקרים, למרבה המזל) פתרה את הבעיה.

משיטוטים בפורומים בחו"ל התברר שבעיות בצמת החשמל ברכב הזה ידועות, והכותבים טוענים שאיכות הצמה המקורית עלובה, עם חוטים בקוודרנטים של חוטי תפירה וקונקטורים פריכים.

שלא יספרו לך במרכזי ש"הם לא יודעים". הם יודעים מצויין.

תעשה קצת חיפוש גוגל בנושא. יש הרבה חומר.

 

אם אתה מאזור המרכז, גש לשגיא מוטורס בקרית אריה בפ"ת.

הם אלו שפתרו את הבעיה אצלנו.

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם

אתה מאד מאד צודק בסוכנות שברולט במצריים אמרו לי לגבי המוליכים הדקים שניתכים בזרם טיפה גדול למשל מערכות שאין להם פיוז

 

האוטו בן 7 שנים , אחריות אין , כמה צריך לעלות לדעת צמת חוטים חדש , החיישן עובד האוטו שקט נוסע מעולה ,

 

המנורה של המנועה לגבי התקלה בחיישן , זה לא הוא שדפוק בדקתי את הקוד זה מראה גם על זרם חלש שמגיע אליו ...

 

זה אוטו יד ראשונה שאני לא ימכור או יחליף לעולם לכן חשוב לי לתחזק אותו , המחיר שלו לא יקר אבל התמורה ממש גבוהה.

×
×
  • תוכן חדש...