Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7925 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שבת שלום לכל חברי הפורום המכובדים.

 

באם משהו יכול לתת לי חו"ד על מגפי סידי באופן כללי ועל הדגם המסוים הר"מ בפרט , אודה מאד

מאחר וחושב אני לרוכשם.

איתן

sidi vertigo.jpg

פורסם
שבת שלום לכל חברי הפורום המכובדים.

 

באם משהו יכול לתת לי חו"ד על מגפי סידי באופן כללי ועל הדגם המסוים הר"מ בפרט , אודה מאד

מאחר וחושב אני לרוכשם.

איתן

לגבי הדגם הספציפי - חדשים מאד, רק עכשיו התחילו לשווק אותם בעולם. Motorcyclist מאד התלהבו מהם, אבל בהתחשב בכך שחברי מערכת העיתון היו מעורבים בפיתוח המגפיים, זה לא ממש מהווה אינדיקציה.

 

בגדול SIDI מייצרים מגפיים מעולים. סדרת הכביש שלהם זוכה באופן קבוע לשבחים במגזין RIDE (שאת דעתו על מוצרים אני יותר מעריך). בדר"כ קיימים ברמות שונות לא תמיד דרגת העל מצדיקה את הכסף. כמו כן, ככלל אצבע (לא תמיד נכון אבל לרוב כן) - ככל שמגף של יצרן מסויים יהיה ממוגן יותר, הוא יהיה נוח פחות ממגפיים פחות ממוגנים של אותו יצרן.

 

ובאופן אישי - יש בבעלותי מגפי SIDI Vertebra 2 מעל שנה. נראות כמו חדשות (שימוש ממוצע של לפחות פעם בשבוע). עד עכשיו, לשמחתי, עוד לא נבחנה העמידות שלהם לתאונות.

 

לדעתי, למרות שהמגפיים מהדגמים החדשים נראים מדהים, זה בדיוק השלב שבו יש מציאות, כגון מגפי ה-RACE, דגם העל הקודם, במחיר נמוך במיוחד.

פייזר 1000:

2000-5000 סל"ד : :lol:

5000-7000 סל"ד : :hihi:

7000 - 12,000 סל"ד: :shock2:

פורסם

לצערי, עדיין לא דגמתי את המגף המדובר. עם זאת, בבעלותי, מזה מספר שנים, מגפי SIDI מדגם Strada Te-Por, המיועדים לרכיבת ספורט-תיור.

 

המגפיים נוחים מאוד, גם להליכה, כך שאפשר לבלות בהם יום שלם. כמו כן, הם מראים רמת עמידות גבוהה. אני מניח שמגפיים באוריינטציה של "מרוץ" עלולים להיות נוחים פחות לשימוש יומיומי או כללי.

 

בסך הכל, מוצרי SIDI הם מהטובים בתחום. מומלץ.

פורסם
לצערי, עדיין לא דגמתי את המגף המדובר. עם זאת, בבעלותי, מזה מספר שנים, מגפי SIDI מדגם Strada Te-Por, המיועדים לרכיבת ספורט-תיור.

 

המגפיים נוחים מאוד, גם להליכה, כך שאפשר לבלות בהם יום שלם. כמו כן, הם מראים רמת עמידות גבוהה. אני מניח שמגפיים באוריינטציה של "מרוץ" עלולים להיות נוחים פחות לשימוש יומיומי או כללי.

 

בסך הכל, מוצרי SIDI הם מהטובים בתחום. מומלץ.

השאלה היא עניין החומרים.

 

לרוב אני מסתייג מאוד ממגפיים מחומרים שאינם עור מלא.

פשוט יש לי בעיה שאני לא אוהב אחר כך מגפיים מסריחות מזיעה.

 

עד כמה שזכור לי המגפיים שלהם עשויות לרוב לוריקה ולא עור.

 

לכן קניתי דאז את ה- Dainese Rain שעד היום (חמש שנים) עדיין מתפקדות אצלי.

יום יום, כל יום.

When a world of oppertunities comes knocking at your door,

Make sure you know where is the rear exit.

 

There's no place like 127.0.0.1

 

הכל עובר בחיים.

גם החיים.

פורסם

אמת. המגפיים הם מלוריקה. כמובן, כמו כל דבר בחיים, יש לעובדה זו יתרונות וחסרונות.

 

בסה"כ הלוריקה, כתחליף עור במגפיים, מספרת ביצועים טובים (חוזק, עמידות, משקל, עמידות למים וכו'). ושוב, מנסיוני הצנוע עם מגפי SIDI, הנ"ל מהווים תמורה מצויינת לכסף, ללא התפשרות על איכות או ביצועים.

×
×
  • תוכן חדש...