Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

AUDI TT החדשה - תירגום מכתבה של מגזין CAR


iceman
שימו לב! השרשור הזה בן 7150 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אז סוף כל סוף מגיעה האודי TT החדשה. אני אישית ראיתי את הדגם החדש במגזין CAR האחרון שיצא,

 

ובאתר המכוניות www.germancarfans.com. התמונות ששני המקורות סיפקו הן שונות.

 

בכל מקרה המכונית נראית מדהימה.

 

אני ינסה כמיטב יכולתי לתרגם את הכתבה שפורסמה במגזין CAR האחרון. מקווה שתהנו.

 

אודי TT, הדור השני: הלידה מחדש של המגניב.

הדגם החדש שמבחינת מימדיו הוא גדול יותר ויקר יותר מהדגם הקודם אמור להיחשף ב-2006 מצוייד בין היתר במנוע דיזל ובשלדת אלומיניום.

במטרה להחליף את האודי TT האייקונית, אודי מהמרת על הנוסחה הבאה= התפתחות אבולוציונית של הדגם הקודם + מראה דינמי חד יותר - הפגמים של הדגם היוצא = כל אלה אמורים לספק לאודי שליטה עולמית על שוק המכוניות הספורטיביות במחיר בינוני.

אודי צופה מכירות של 65,000 מכוניות מהדגם החדש בשנים 2007, 2008- כמעט כפול ממכירות הדגם הקודם בשנה האחרונה.

 

הקופה החדשה, הנקראת בשם קוד AU354 מגיעה באמצע שנת 2006, כשהרודסטאר המצויינת בשם הקוד AU355 תצטרף לאחותה הקופה בתחילת 2007. עלות הקופה החדשה צפויה לעלות בכ-1000 פאונד, ועלות הרודסטאר צפויה לעלות ב-1200 פאונד בהשוואה לדגמים הקודמים.

הכותרת בחדשות האלו הוא שה-TT נהפכת למכונית אודי השלישית העטופה בגוף אלומיניום. החלפת השילדה המוכרת באלומיניום תעזור בשיפור הדינמיקה של הרכב, ותעזור להיאבק בהגדלת מימדיה של ה-TT החדשה.

 

הדגם החדש יהיה רחב יותר, ארוך יותר ויותר מרווח; הרודסטאר תישאר באדיקות מכוניות לשני אנשים בלבד. מתחת לגוף האלומיניום, הדגם החדש של ה-TT חולק את הרכיבים של ה-A3 החדשה ושל הגולף דור 5. פלטפורמת ה-PQ35 הזו מבטיחה בלמים חזקים יותר, היגוי אלקטרו-הידראולי המבטיח ייצוב עצמי, ומתלים אחוריים עצמאיים המצויידים אפילו בדגמים בעלי ההנעה הקדמית.

ה-TT הקודמת בנתה את המוניטין של מעצביה הראשיים, ג'יי מייז ופרימן תומאס, שעברו לפרוייקטים גדולים יותר בפורד ובקרייזלר. העבודה על הדגם החדש נעשתה בשיתוף על ידי צוות של פולקסוואגן בתמיכת פיטר שרייר והאחראי על העיצוב באודי, וולטר דה'סילבה.

 

המראה החדש של הדגם מורכב מהצורה של ה-TT העכשווית בתוספת הגריל המשפחתי החדש והקו העיצובי החדש של אודי. הקבינה נשארת סטייליסטית, ומתווספים בתא הנוסים מערכת שליטה בשם MMI, מסך ניווט-לוויני גדול וטלפון אינטגרלי. מבחינת הבטיחות ל-TT יהיו כריות אוויר צדדיים וכריות אוויר מתנפחות בחלונות.

שינויים אווירודינמיים מתקדמים אמורים לחסל את בעיית היציבות המפחידה שכמעט וחנקה את ה-TT בהולדתה, אך עד מהרה שונתה על ידי שינויים כולל ספויילר קטן מאחור. ה-TT החדשה זוכה לספויילר אקטיבי שיפעל במטרה להצמיד אותה לכביש.

 

אודי תזניק את הדגם החדש של ה-TT עם טווח גדול של מנועים, אשר ביניהם כדאי להזכיר את את מנוע הגולף GTI החדשה אשר נושא בקרבו 200 כוחות סוס שמספק מנוע ה-TFSI בנפח 2.0 ליטר בעל הזרקה ישירה והגדשת טורבו. המנוע השני הוא מנוע V6 בנפח 3.2 ליטר אשר מספק 250 כוחות סוס.

 

ה-TT תחובר לתיבה ידנית בעלת שישה הילוכים או לתיבת ה-DSG בעלת המצמד הכפול.

הנעת הקוואטרו תהיה סטנדרטית בדגם ה-V6 ותהיה אפשרות בשביל דגם ה-2.0 TFSI.

ל-TT החדשה תהיה לראשונה אפשרות למנוע דיזל. מדובר במנוע TDI המספק 160 כוחות סוס.

אנשי המכירות של אודי מאמינים כי דגם הדיזל יהווה 20 אחוזים מכלל המכירות של ה-TT.

יוצע בין היתר גם הדגם ה"פשוט" יותר בעל 150 כוחות סוס שמספר מנוע 2.0 ליטר בעל הזרקה ישירה וטורבו.

 

דגם הביצועים צפוי להגיע בתחילת 2008. דגם זה יהיה מצוייד במנוע 3.2 ליטר V6 בעל הזרקה ישירה, שייצר 300 כוח סוס. ה-TT החדשה תהיה זמינה גם בעיצוב הספורטיבי בשם ה-S ליין שתכלול- חישוקים בקוטר 19", יחידות תאורה קדמיות מסוג קסנון ומראות צד בציפוי כרום.

 

היצע מנועים-

* 2.0 ליטר מוגדש טורבו- 150 כוח וסס

* 2.0 ליטר מוגדש טורבו- 200 כוח סוס

* 3.2 ליטר V6- בעל 250 כוחות סוס

* 3.2 ליטר V6 FSI- בעל 300 כוחות סוס

* 2.0 ליטר TDI - בעל 160 כוחות סוס.

 

חומרים-

השלדה מורכבת מאלומיניום במטרה להוריד את המשקל.

 

קבינה-

ה-TT החדשה ארוכה ורחבה יותר, מרווחת יותר בתא הנוסעים ובעלת יותר מקום מאחור. לקופה יהיו 4 מושביםישיבה למרות שהישיבה מאחור תישאר צפופה ביותר. לרודסטאר יהיו רק 2 מושבים.

 

עיצוב-

גריל חדש, שינוי יחידות התאורה הקדמיות והאחוריות תוך קבלת השראה ממכוניות התצוגה נובולארי.

 

אווירדונימיקה-

אודי נחושה להימנע מחזרה על בעיות היציבות שהיו שתחילת דרכו של הדגם הראשון של ה-TT. אודי עושה זאת באמצעות התקנת ספויילר אקטיבי חדש ושיפורים אווירודינמיים.

 

פלטפורמה-

רכיבים המשותפים לאודי A3 האצ'בק. המשמעות היא שכל הדגמים יקבלו מתלים אחוריים עצמאיים, בנוסף לתיבת DSG והיגוי אלקטרו-הידראולי.

 

 

מקווה שנהניתם מהקריאה.

 

אדם.

 

 

 

53299.jpg

53300.jpg

 

6041005.001.1L.jpg

6041005.001.Mini1L.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל הכבוד אחי על התירגום!

רק אני לא מבין למה הם צריכים את הגירסת TDI...

קודם כל ח''ח עצבני על התרגום והאיורים תודה לך

 

דבר שני אתה שואל למה הם צריכים גרסאות דיזל

בגלל שלא כולם יכולים להרשות לעצמם בנזין

אז הם מביאים את החוייה בקרוב לשלמות כשהם נותנים מנוע דיזל מודגש

רנה דקארט אמר:אני חושב משמע אני קיים

גארי קספרוב אמר:אני טוב כי אני חושב 5 מהלכים קדימה

זיגמונד פרויד אמר:כשאתה חושב על משהו תחשוב עליו דרך כל 4 הכיונים ולא דרך כיון אחד הכיון הישיר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל הכבוד אחי על התירגום!

רק אני לא מבין למה הם צריכים את הגירסת TDI...

כי מנועי הTDI המודרנים טובים לא פחות ולפעמים אף יותר ממנועי בנזין.

 

קודם כל ח''ח עצבני על התרגום והאיורים תודה לך

 

דבר שני אתה שואל למה הם צריכים גרסאות דיזל

בגלל שלא כולם יכולים להרשות לעצמם בנזין

אז הם מביאים את החוייה בקרוב לשלמות כשהם נותנים מנוע דיזל מודגש

נו באמת. אנשים קונים TT שעולה פי 3 מפורד פוקוס וממש ישנה להם 1 ל15 או 1 ל10...

חוצמזה שהTDI תעלה כמו ה TFSI.

 

הTT תגיע עם מנוע TDI לא בגלל שהTDI חסכוני אלא בגלל שהTDI המודרני מסתכל לבנזין בעיניים ולא משפיל מבט אפילו לשניה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כי מנועי הTDI המודרנים טובים לא פחות ולפעמים אף יותר ממנועי בנזין.

 

 

נו באמת. אנשים קונים TT שעולה פי 3 מפורד פוקוס וממש ישנה להם 1 ל15 או 1 ל10...

חוצמזה שהTDI תעלה כמו ה TFSI.

 

הTT תגיע עם מנוע TDI לא בגלל שהTDI חסכוני אלא בגלל שהTDI המודרני מסתכל לבנזין בעיניים ולא משפיל מבט אפילו לשניה.

יפה אמרת

יש פה גם נק' מעניינת לשניהם יש אותו נפח מנוע

אבל 10 סוסים לא עושים את ההבדל

ומצד שני המומנט בין שני הרכבים האלה זה מה שיעשה את ההבדל

וכמו שאמרו לפני יחי ההבדל הקטן

 

אבל כן, סלח לי יש פה גם את הקטע של החיסכון

רנה דקארט אמר:אני חושב משמע אני קיים

גארי קספרוב אמר:אני טוב כי אני חושב 5 מהלכים קדימה

זיגמונד פרויד אמר:כשאתה חושב על משהו תחשוב עליו דרך כל 4 הכיונים ולא דרך כיון אחד הכיון הישיר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יפה אמרת

יש פה גם נק' מעניינת לשניהם יש אותו נפח מנוע

אבל 10 סוסים לא עושים את ההבדל

ומצד שני המומנט בין שני הרכבים האלה זה מה שיעשה את ההבדל

וכמו שאמרו לפני יחי ההבדל הקטן

 

אבל כן, סלח לי יש פה גם את הקטע של החיסכון

ברור לי שמנוע דיזל חסכוני הרבה יותר ממנוע בנזין -

כוונתי הייתה שהסיבה לשילוב TDI + TT היא לא חיסכון כאם עוד מנוע למגוון המנועים.

אפרופו 10 כ"ס - הA3 TDI זריזה ב2 עשיריות שניה (חלק מהמקורות מדווחים על עשירית אחת) מה FSI בזינוק 0 ל100 על אף העובדה שהמנוע "חלש" ב10 כ"ס והרכב שוקל 100 (!) ק"ג יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

TT עם מנוע TDI היא לא רק עניין של מומנט עדיף. באירופה מנוע דיזל הוא כיום המנוע הפוליטיקלי קורקט. זה המנוע "הנכון", בעיקר בגלל שהוא פחות מזהם, בטח במנועים החדשים עם פילטר חלקיקים. אתה רוצה מכונית ספורט? אין בעיה, רק שתהיה ידידותית לסביבה.

 

זאת גם הסיבה שנראה יותר ויותר מכוניות ספורט דיזליות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפי דעתי התמונות 3 ו4 קונספט ו1 ו2 נראים לי יותר אמיתיות וקרובות למה שיהיה.

כללי החתימה מופיעים בדביק בפורום האודיו ובפורום האוף טופיק.

קרא אותם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

TT עם רעש של טרקטור !!!

מרגיז אותי המחשבה הזאת !

 

וטוב לדעת שהמנועים המתקדמים שהם דיזל לא פחות טובים מבנזין לא ידעתי את זה

תודה על החידוש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

TT עם רעש של טרקטור !!!

מרגיז אותי המחשבה הזאת !

 

וטוב לדעת שהמנועים המתקדמים שהם דיזל לא פחות טובים מבנזין לא ידעתי את זה

תודה על החידוש

אני לא אכליל ואגיד שכל מנועי הדיזל החדשים שקטים,

אבל המנועים של VAG הינם מנועי דיזל חרשים שלא שומעים בגרוש..

כל עוד אתה לא סוחט את המנוע אתה לא תשמע אותם עובדים - גם בתוך האוטו, וגם בחוץ.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

TT עם רעש של טרקטור !!!

מרגיז אותי המחשבה הזאת !

 

וטוב לדעת שהמנועים המתקדמים שהם דיזל לא פחות טובים מבנזין לא ידעתי את זה

תודה על החידוש

רעש של טרקטור? לא ממש - אולי רעש של מונית וגם זה כבר לא נכון כי מעטות המוניות שכבר עברו למנועי TDI החדשים של VAG.

עצוב לי שזה מרגיז אותך - זה אומר משהו על הבנתך המוטורית בתחום הזה.

אני שמח שחידשנו לך.

 

אני לא אכליל ואגיד שכל מנועי הדיזל החדשים שקטים,

אבל המנועים של VAG הינם מנועי דיזל חרשים שלא שומעים בגרוש..

כל עוד אתה לא סוחט את המנוע אתה לא תשמע אותם עובדים - גם בתוך האוטו, וגם בחוץ.

האמת היא שרוב מנועי הדיזל (כולל החדשים של VAG) ירעישו יחסית יותר בסרק מאשר בנסיעה.

דווקא בנסיעה הרעש חלק ועדין יותר, בלחיצה אלימה במיוחד על הדוושה הרעש בכלל לא חזק יותר מאשר רכב בנזין.

 

כשאבא של חברה שלי נסע בA3 הוא שאל אם האוטו לא אוכל דלק - כשאמרתי לו שאולי קצת יחסית לדיזל הוא החוויר לרגע, "דיזל? כזה שקט??" הייתה התגובה שלו.

מסתבר ששומעים את המנוע הרבה יותר חזק בC5 החדשה שלו (בת 3 חודשים) מאשר אצלי בTDI בנסיעה ובעמידה כאחד (הוא אמר, אני בדקתי וזה אכן כך).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האמת היא שרוב מנועי הדיזל (כולל החדשים של VAG) ירעישו יחסית יותר בסרק מאשר בנסיעה.

דווקא בנסיעה הרעש חלק ועדין יותר, בלחיצה אלימה במיוחד על הדוושה הרעש בכלל לא חזק יותר מאשר רכב בנזין.

 

כשאבא של חברה שלי נסע בA3 הוא שאל אם האוטו לא אוכל דלק - כשאמרתי לו שאולי קצת יחסית לדיזל הוא החוויר לרגע, "דיזל? כזה שקט??" הייתה התגובה שלו.

מסתבר ששומעים את המנוע הרבה יותר חזק בC5 החדשה שלו (בת 3 חודשים) מאשר אצלי בTDI בנסיעה ובעמידה כאחד (הוא אמר, אני בדקתי וזה אכן כך).

לא השוותי אותם למנועי הבנזין.

אמרתי כעובדה שהמנועים החדשים הם ממש מממש ממממש שקטים,

אלה אם משתמשים בהם ב"אלימות" :wink:

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רעש של טרקטור? לא ממש - אולי רעש של מונית וגם זה כבר לא נכון כי מעטות המוניות שכבר עברו למנועי TDI החדשים של VAG.

עצוב לי שזה מרגיז אותך - זה אומר משהו על הבנתך המוטורית בתחום הזה.

אני שמח שחידשנו לך.

 

 

האמת היא שרוב מנועי הדיזל (כולל החדשים של VAG) ירעישו יחסית יותר בסרק מאשר בנסיעה.

דווקא בנסיעה הרעש חלק ועדין יותר, בלחיצה אלימה במיוחד על הדוושה הרעש בכלל לא חזק יותר מאשר רכב בנזין.

 

כשאבא של חברה שלי נסע בA3 הוא שאל אם האוטו לא אוכל דלק - כשאמרתי לו שאולי קצת יחסית לדיזל הוא החוויר לרגע, "דיזל? כזה שקט??" הייתה התגובה שלו.

מסתבר ששומעים את המנוע הרבה יותר חזק בC5 החדשה שלו (בת 3 חודשים) מאשר אצלי בTDI בנסיעה ובעמידה כאחד (הוא אמר, אני בדקתי וזה אכן כך).

הבנתי המוטרית לא גדולה ואני לא מתבייש בזה יש לי עוד הרבה מה ללמוד

אתה אומר שהמנוע שקט סבבה מסכים איתך

אבל עזוב שקט בכול רכב ספורט אחד הדברים שנותנים את האדרנלין זה גם הרעש היפה שהמנוע מפיק

אני לא מכיר מנועי דיזל חדשים אבל סורי אני לא יודע איזה רעש יפה או יותר נכון שאגה יפה יכול להוציא מנוע דיזל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מעדיף את הצורה הישנה .

בכל מקרה יגיעו לארץ רק הדגמים החלשים.

לעניות דעתי, התמורה לא מצדיקה את המחיר.

:twisted:מי שלא גודש לא נוסע :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 7150 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...