Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חדשות רכב: טויוטה קורולה החדשה בישראל. מחיר החל מ-128 אלף ש"ח


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 3897 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

yawn%20smiley.jpg

 

ועכשיו העדר ירוץ לקנות

 

חסכת לי את החיפוש של הסמיילי

Renault Clio RS EDC 200

רכב ספורטיבי זה כמו קונדום. עדיף שיהיה לך ולא תרצה להשתמש בו, מאשר שתרצה להשתמש בו ולא יהיה לך.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 169
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

זה נכון אולי לשנים שציינת, אבל היום? לא מסכים.

 

תציץ באיכות ההרכבה של הונדה סיוויק סדאן למול ההאצ'בק, ההבדלים מאוד משמעותיים. כך גם בגולף מול הג'טה ממקסיקו.

 

האשמה העיקרית היא כמובן בבקרת האיכות הרופפת של חברת האם, הרי את מה שאנחנו רואים גם הם יכולים לראות, אך אני מניח שגם לשכר שאותם עובדים מקבלים ישנה משמעות. עובדי טויוטה יפן מול טויוטה טורקיה זה כמו להשוות בין עובד בחברת החשמל מול שומר בקניון.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בקשר לארץ הייצור ורמת הגימור זה נכון שיש מקרים שלפעמים יש פער. כמו שכבר דיברו כאן על הקורולה של 2003/4 לעומת 2005/7, הסיוויק 4 לעומת הסיוויק 5 דלתות והג'טה לעומת הגולף. אבל כל מקרה לגופו וזה לא מובן מאיליו שכאשר מייצרים במדינה אחרת האיכות יורדת, גם מהמפעל המקורי יכול לצאת רכב ברמה נמוכה למדי, ולהיפך - כלומר מהמפעל במדינה האחרת (לצורך העניין נגיד טורקיה) תצא מכונית ברמה גבוהה מאשר כמה מהדגמים שמיוצרים בטויוטה יפן. אי אפשר להגיד "בדוק" על זה עוד מלפני שבאמת בדקו.

 

קחו בחשבון שמראש הג'טה אמורה להיות קצת פחות איכותית ו"מפוארת" מהגולף, הג'טה מגיעה גם (אם לא בעיקר)לשווקים מתפתחים בזמן שהגולף לא מכוונת לשם בעיקרה. אותו סיפור עם הסיוויק סדאן שמגיע לארץ (באמריקה יש דגם בגרסה אחרת, אז לא נחשיב אותו) דגם ה-5 דלתות מכוון יותר לאירופה "אנינת הטעם" והסדאן מגיעה גם היא בעיקר לשווקים מתפתחים בדומה לג'טה. ככה שההשוואה לא ממש נכונה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אחרי שהייתי בערב ההשקה (ראשון בערב) של הקורולה לסוכני המשנה אני יכול להגיד שיש כאן מוצר איכותי מאוד שיקרוץ להרבה אנשים.

הקורולה מגיעה מאובזרת מאוד, בולטת במיוחדת מערכת הטויוטה טאצ' 2 עם רזולוציה גבוהה במיוחד ואפשרות התקנה של mirror link, מה שיאפשר חיבור הסמארטפון למסך של האוטו ואפשרות לתפעל את הטלפון דרך המסך כולל דברים חשובים כמו Waze!

(המערכת מגיעה כסטנדרט גם ב-SUN).

 

מאחור הרחב מרווח מאוד, הכי מרווח בקטגוריה לטענת טויוטה. תא הנוסעים דומה בעיצובו ואיכותו לאוריס עם שינויים מינוריים. גם יחידת הכוח לקוחה מהאוריס הרגילה.

 

אני לא רואה לקוחות פרטיים לוקחים את דגם ה-SUN, תמורת 2,000 ש"ח מקבלים בקרת אקלים, חישוקי מגנזיום, מראות מתקפלות ופנסי ערפל - תמורה נאה לאותם 2,000 ₪.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שוב, אין שום סיכוי ש-2,000 ש"ח יקנו לך בקרת אקלים, חישוקים, מראות מתקפלות ופנסי ערפל. כל מה שזה אומר שמחיר ה-SUN מוגזם בפראות. זה לא אומר שהגרסא המאובזרת לא רכישה טובה במציאות המחירים המעוותת שיש כאן - היא כן (עד כמה שאפשר לקבוע בלי נהיגה, בערבון מוגבל וכו') - אבל הבעיה יותר עמוקה מזה.

ZC6 | JB43 | 932

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שוב, אין שום סיכוי ש-2,000 ש"ח יקנו לך בקרת אקלים, חישוקים, מראות מתקפלות ופנסי ערפל. כל מה שזה אומר שמחיר ה-SUN מוגזם בפראות. זה לא אומר שהגרסא המאובזרת לא רכישה טובה במציאות המחירים המעוותת שיש כאן - היא כן (עד כמה שאפשר לקבוע בלי נהיגה, בערבון מוגבל וכו') - אבל הבעיה יותר עמוקה מזה.

 

ההפרש המלאכותי הזה, הוא מה שעוזר לחברות הליסינג למכור אחר כך את הרכב כמתחרה לאותה גרסה מאובזרת יותר של הצרכן הפרטי, אז הוא יוצע בהפרש המחיר האמיתי של כ-10,000 שקל ולא המלאכותי של 2000 שקל. שמור לי ואשמור לך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אחרי שהייתי בערב ההשקה (ראשון בערב) של הקורולה לסוכני המשנה אני יכול להגיד שיש כאן מוצר איכותי מאוד שיקרוץ להרבה אנשים.

הקורולה מגיעה מאובזרת מאוד, בולטת במיוחדת מערכת הטויוטה טאצ' 2 עם רזולוציה גבוהה במיוחד ואפשרות התקנה של mirror link, מה שיאפשר חיבור הסמארטפון למסך של האוטו ואפשרות לתפעל את הטלפון דרך המסך כולל דברים חשובים כמו Waze!

(המערכת מגיעה כסטנדרט גם ב-SUN).

 

מאחור הרחב מרווח מאוד, הכי מרווח בקטגוריה לטענת טויוטה. תא הנוסעים דומה בעיצובו ואיכותו לאוריס עם שינויים מינוריים. גם יחידת הכוח לקוחה מהאוריס הרגילה.

 

אני לא רואה לקוחות פרטיים לוקחים את דגם ה-SUN, תמורת 2,000 ש"ח מקבלים בקרת אקלים, חישוקי מגנזיום, מראות מתקפלות ופנסי ערפל - תמורה נאה לאותם 2,000 ₪.

 

במה כרוכה האפשרות ל mirror link הזה?

Peugeot 406 2L turbo 1998 Škoda Octavia RS 245 2018

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אל תתרגש , אתה צודק , הזה בדוק שלך הדליק כמה אנשים , אבל לא יעזור אתה צודק ב100 אחוז , לראיה ההבדל בין שנתונים 2003 2004 ל2005 , גומיות מתפרקות, מצוף דלק מזייף ,בוצה, רפידות בלמים . מחלות שכולם הראו את פרצופם המכוער בדגם שיוצר בתורכיה ונעלמו כבמטה קסם בשנת 2005 שהחלו להגיע הדגמים שיוצרו ביפן.

 

וד״א זה לא נכון רק לגבי טויוטה , גם בvw איכות ההרכבה בג׳טה המקסיקנית נמוכה מזו הנהוגה בגולף והפסאט הגרמניות.

 

 

זה ממש לא נכון, לפחות לא לגביי המנוע. ישנו הבדל בין המנועים של 2003-2004, לבין המנוע של דגמי 2005 במעברי השמן, הג׳טה מלכתחילה היא גרסה יותר בסיסית מהגולף. מה תגיד על הרפידות שנשחקו במהירות בסויפט היפנית ובאקורד שמיוצרת ב...?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

להזכיר לכם מה קרה לקורולות שהגיעו מטורקיה???

להזכיר לכם כמה תגובות יש בפורום על הרכבה טורקית וכו'??

אבל לאאאאאאאאאאאאאא, ישר מאשימים את אושריקו בפליטת שטויות.

אז יודעים מה:

האיכות הטורקיה לא מתקרבת ליפנית.

דבר שני, אני לא אפרנס שונאי ישראל גם אם טויוטה קורולה היא הרכב האהוב עליי וגם היא תהיה מהירה יותר מניסאן GTR וגם אם היא תשרוד 2 מיליון ק"מ בלי להחליף חלק אחד באוטו.

 

רציתם סיבות?2 סיבות מעולות, ההתנפלות עליי יכולה להמשיך כי אני יוצא מפה:lol:.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קצת קשה לתלות את בעיות האמינות של הקורולות מלפני 10 שנים בארץ ייצורן. והסיבה לכך פשוטה, קורולות ארבע דלתות היגיעו כולן מתורכיה ולכן אין באמת בסיס להשוואה עם מכוניות כאלו שיוצרו ביפן או במקום אחר, פשוט לא היו כאן כאלו. אשר לקורולות חמש דלתות, ה"ראנקס", אלו יוצרו באנגליה והן נמכרו כאן במספרים קטנים יחסית לאחיותיהן עם הבאגאז' ואם שמעת על אמינותן המפוקפקת פחות, ניתן בהחלט להסביר זאת במספרן המועט יחסית. בקיצור אין אישוש לקשר שבין אוטו מחורבן לפועל טורקי עייף ועצלן.

זאת ועוד, למיטב ידיעתי טויוטה עדיין מייצרת מכוניות בטורקיה ומסתבר שהדגמים המאוחרים יותר סובלים פחות מהבעיות שהוזכרו כאן, אם בכלל. האם מפה אנחנו צריכים להסיק שהפועלים הטורקיים עברו מקצה שיפורים ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אושריקו, אין צורך להגיב לכל תגובה גם אם היא לא לרוחך, הרי בשביל זה הפורום נועד.

לפי התגובות כאן, מדובר ברכב שהולך להיות להיט המכירות הבא. ימים יגידו.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3897 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...