Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4741 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

השאלה בכותרת איך נועלים את הרכב במידה ויש תקלה חשמלית בנעילה

המרכזית??

בדלת נהג יש מפתח מבחוץ אבל איך נועלים את שאר הדלתות??:shock: :shock:

בהצלחה עופר

HU-Alpine 9887R FRONT-rainbow profi line265cs SUB-critical mass ss122 AMP1-zapco refernce 360.4

AMP2-MONO-zapco reference 500.1

פורסם

תנעל את כל הדלתות מלבד דלת הנהג באופן עצמאי מתוך הרכב, ואז את דלת הנהג תנעל עם המפתח מבחוץ.

 

או שתתקן את הנעילה המרכזית.

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

פורסם

אם היה אפשר מבפנים לא הייתי מעלה את השרשור הזה.....

ועזוב את עניין תיקון הנעילה..לא נראה לי הגיוני שאי אפשר לנעול את הרכב

אלא רק עם נעילה חשמלית.

בהצלחה עופר

HU-Alpine 9887R FRONT-rainbow profi line265cs SUB-critical mass ss122 AMP1-zapco refernce 360.4

AMP2-MONO-zapco reference 500.1

פורסם

אין שום דבר לחיץ בדלתות.....

בהצלחה עופר

HU-Alpine 9887R FRONT-rainbow profi line265cs SUB-critical mass ss122 AMP1-zapco refernce 360.4

AMP2-MONO-zapco reference 500.1

פורסם

אצלי ברכב (כבתמונה) דלת תא מטען - נעילה חשמלית בלבד, מחוברת לנעילה המרכזית של הרכב.

כשהולך החלק, פתיחה רק ע"י פרוק כיסוי פנימי של הדלת והתעסקות (קלה).

 

כל עוד ניתן בעל עת לפתוח את הדלתות (שלא נפגעו) מכאנית מפנים הרכב לאחר תאונה - אין לחלק הזה משמעות בטיחותית ופשוט ויתרו על האופציה הידנית. ניתן להבין את השיקולים של היצרן (שהם, בגדול: $ € ¥ או ₩ תלוי ביצרן)

פורסם

אחינו אתה מדבר על פתיחת תא מטען...

אני מדבר על דלתות הרכב,לפי מה שאני רואה אין שום דרך לנעול את הדלתות

במידה והשלט/כפתור בדשבורד לא עובד...זה אומר שאתה משאיר רכב פתוח(לא נעול).

אלא אם יש שיטה אחרת שאני לא מצאתי...

 

בעלי פיאט התפקדו לעזרה.....

בהצלחה עופר

HU-Alpine 9887R FRONT-rainbow profi line265cs SUB-critical mass ss122 AMP1-zapco refernce 360.4

AMP2-MONO-zapco reference 500.1

פורסם

ניסית אולי אופציות כמו לסובב את המפתח לשני הצדדים, או לתת לו סיבוב נעילה ולהשאיר איזה כמה שניות, זה נשמע מוזר שאם אין נעילה האוטו לא יכול להיות סגור.

אולי בספר רכב או משהו מצויין העניין?

פיאט קופה 16VT - כי לא היה תקציב לפרארי

פורסם
אלא אם יש שיטה אחרת שאני לא מצאתי...

 

אכן, בגרנדה אין וווים לדלתות כך שזו באמת סוגיה מרשימה. אפשר לנסות לשחק עם מצב הגנת הילדים של הדלתות האחוריות, אך הדבר אמור רק למנוע את פתיחת הדלתות מבפנים.

פורסם
אחינו אתה מדבר על פתיחת תא מטען...

אני מדבר על דלתות הרכב,לפי מה שאני רואה אין שום דרך לנעול את הדלתות

במידה והשלט/כפתור בדשבורד לא עובד...זה אומר שאתה משאיר רכב פתוח(לא נעול).

אלא אם יש שיטה אחרת שאני לא מצאתי...

 

בעלי פיאט התפקדו לעזרה.....

 

אצלי דרך תא המטען ניתן להיכנס אל כל חלקי הרכב. גם אדם בגודל מלא.

אני רומז שהיצרן יצא מנקודת הנחה שהמערכת מתפקדת והמצבר מספר מתח בכל עת (ובמקרה הגרוע ביותר הרכב ישאר לא נעול, שביננו ההבדל בין רכב נעול לרכב לא נעול זה רעש קטן וקצת זכוכיות).

מה קורה כשמנגנון החלון החשמלי כושל?

החלון צונח ומחייב סגירה באלתורים.

למה לא השאירו מנגנון מכאני לגיבוי?

שוב: כסף, ומיותר. זה לא שהמנגנון לא מתקלקל, אלא שמדובר במערכת שהיא לא קריטית לבטיחות הנוסעים.

×
×
  • תוכן חדש...