Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4738 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

פונטו גרנדה 2008 נפח מנוע 1,400 סמ"ק:

 

לאחר מנוחת הלילה, הנעתי בבוקר את המצבר, הניע ללא בעיה,

נסעתי 5 דקות וכיביתי את הרכב למספר דקות, הניע ללא תקלה,

נסעתי 5 דקות נוספות וכיביתי את הרכב למספר דקות - לא הניע.

הנעתי עם כבלים, לפני שהתחלתי לנסוע הדלקתי את המזגן, המנוע כבה,

הנעתי שוב עם כבלים, נסעתי במשך שעה, כיביתי את הרכב, הנעתי מייד - לא הניע.

 

בכל פעם שהרכב לא הניע, גם הצופר לא עבד, ובניסיון התנעה נשמעו תקתוקים,

זאת בצירוף העובדה שהמצבר כבר וותיק (לא זוכר מאיזו שעה ולא מצליח לפענח את הכתוב), נראה שיש להחליפו.

 

1. האין זו סיטואציה מוזרה? במידה והמצבר גמור, לא היה הגיוני יותר שהוא כלל לא יניע לי בבוקר,

מאשר יניע, יתן לי לנסות מספר דקות (פעמיים), ואז יחליף שנמאס לו?

 

2. מצבר חדש (ניילון + מוטבע עליו תאריך של החודשים האחרונם) שנפ, 30 חודשים אחריות, 55A כולל הגעה עד אלי ועבודה = 650 ש"ח, האם סביר?

(באוטו דיפו עולה 700 ש"ח) והאם מומלץ או שעדיף (חד משמעית) משהו אחר?

פורסם

יקר מדי, יש מצברים זולים יותר, בדוק אם תרצה להוזיל עלויות ולהתקין מצבר של מגה וואט או טאב, שאותם משווק לירז מצברים.

 

אם תרצה מצבר עם שירות עד הבית פנה לאיציק מצברים.

התענוג שמוביל אותך

פורסם
פונטו גרנדה 2008 נפח מנוע 1,400 סמ"ק:

 

לאחר מנוחת הלילה, הנעתי בבוקר את המצבר, הניע ללא בעיה,

נסעתי 5 דקות וכיביתי את הרכב למספר דקות, הניע ללא תקלה,

נסעתי 5 דקות נוספות וכיביתי את הרכב למספר דקות - לא הניע.

הנעתי עם כבלים, לפני שהתחלתי לנסוע הדלקתי את המזגן, המנוע כבה,

הנעתי שוב עם כבלים, נסעתי במשך שעה, כיביתי את הרכב, הנעתי מייד - לא הניע.

 

בכל פעם שהרכב לא הניע, גם הצופר לא עבד, ובניסיון התנעה נשמעו תקתוקים,

זאת בצירוף העובדה שהמצבר כבר וותיק (לא זוכר מאיזו שעה ולא מצליח לפענח את הכתוב), נראה שיש להחליפו.

 

1. האין זו סיטואציה מוזרה? במידה והמצבר גמור, לא היה הגיוני יותר שהוא כלל לא יניע לי בבוקר,

מאשר יניע, יתן לי לנסות מספר דקות (פעמיים), ואז יחליף שנמאס לו?

 

2. מצבר חדש (ניילון + מוטבע עליו תאריך של החודשים האחרונם) שנפ, 30 חודשים אחריות, 55A כולל הגעה עד אלי ועבודה = 650 ש"ח, האם סביר?

(באוטו דיפו עולה 700 ש"ח) והאם מומלץ או שעדיף (חד משמעית) משהו אחר?

 

שלום ,

 

ראשית כל שנפ מגיע עם 20 חודשי אחריות , ולא 30 חודשי אחריות

יש לנו מגוון מצברים ומותגים באוטו דיפו - בגזרת ה- 20 חודשי אחריות : יש VARTA/שנפ/VOLTA

15 חודשי אחריות : - ENERGIZER ( מיוצר ע"י VARTA )

12 חודשי אחריות : שנפ / HI-ENRGY ( מיוצר ע"י VOLTA )

 

יש כרגע מבצע עמוק מאוד על ENERGIZER 56 AMP - ב 399 כולל שירות התקנה

בכל מקרה במידה ותגיע לאחד מסניפי אוטו דיפו - תבוצע בדיקה ממוחשבת , יכול להיות שמקור הבעייה מגיע מהטעינה ולאו דווקא מהמצבר .

 

בברכה

 

אוטו דיפו

פורסם
שלום ,

 

ראשית כל שנפ מגיע עם 20 חודשי אחריות , ולא 30 חודשי אחריות

יש לנו מגוון מצברים ומותגים באוטו דיפו - בגזרת ה- 20 חודשי אחריות : יש VARTA/שנפ/VOLTA

15 חודשי אחריות : - ENERGIZER ( מיוצר ע"י VARTA )

12 חודשי אחריות : שנפ / HI-ENRGY ( מיוצר ע"י VOLTA )

 

יש כרגע מבצע עמוק מאוד על ENERGIZER 56 AMP - ב 399 כולל שירות התקנה

בכל מקרה במידה ותגיע לאחד מסניפי אוטו דיפו - תבוצע בדיקה ממוחשבת , יכול להיות שמקור הבעייה מגיע מהטעינה ולאו דווקא מהמצבר .

 

בברכה

 

אוטו דיפו

 

באופן כללי, אני לא בעד המבצעים שלכם,

בואפן ספציפי, אותו מצבר שנפ עולה אצלכם יותר מכל מקום אחר.

פורסם

אכן מחירי המצברים באוטו-דיפו מופקעים ללא כל סיבה נראית לעין :roll:

בכל ביקור שלי אני לא יכול שלא לתהות מה פשר החזירות הזו. המחירים גבוהים בעשרות אחוזים ממחירם אצל חשמלאי הרכב וחנויות החלפים.

 

יחד עם זאת המבצע על האנרג'ייזר (מצבר ורטא לכל עניין ודבר) הוא סופר משתלם וכדאי.

 

איתמר

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

עדכון ומספר שאלות ברשותכם:

 

1. כפי שכתבתי, רכשתי שנפ 50 אמפר עם 20 חודשי אחריות בעלות של 620 ש"ח כולל הגעה עד אלי והתקנה,

נראה שהמבצע של אוטו דיפו על אנרג'ייזר (15 חודשי אחריות) משתלם יותר, אך ידעתי זאת מאוחר מידי, תודה בכל זאת.

 

2. האם יש אפשרות או פתרון טכנולוגי כלשהו לחיזוי והתרעה לפני סיום חיי המצבר?

הרי זה אבסורד שעם כל הטכנולוגיה, אנשים חיים בפחד (טוב, לא ממש פחד) מכיוון שהמצבר מספיק לעבוד ללא התרעה.

(לאף אחד אין כוונה למדוד כל מספר ימים את מצב המצבר עם מכשיר ייעודי)

 

3. מה היה קורה אם היו מחליפים את המצבר לא חיבור מצבר חלופי?

האם כל המערכות היו מתאפסות או שיש סוללת גיבוי פנימית כלשהי? אילו מערכות? מה בנוגע לגיר רובוטי?

 

4. במצב הנוכחי, כיצד אני יכול לדעת שהאלטרנטור עובד באופן תקין?

עצם העובדה שנורת המצבר לא דולקת, אומרת שהוא נטען כהלכה,

או שאין בהכרח קשר ישיר, מכיוון שהנורה נדלקת רק כאשר המצבר יורד מתחת לרמה מסויימת?

 

5. החברה שהגיעה עד אלי הציגה לי את התאריך המוטבע על המצבר, כאשר התעניינתי,

נראה שהתאריך הודעה על המצבר וגם על הניילון שעוטף אותו, כלומר, מבחוץ.

ההסבר שקיבלתי היה ששנפ אכן פשוט מטביעים מבחוץ כאשר החברה אוספת מהם מצברים, האם הגיוני?

(אגב, על המצבר היה מוטבע חודשים יולי-אוגוסט כאשר היינו ב 30.06, האם סביר?

 

תודה.

פורסם

המחשב של הרכב יתריע על מצבר חלש.

דרך אחרת : אתה צריך למדוד מתח עם וולטמטר , המתח בזמן שהמנוע כבוי אמור להיות כ-12.6-12.9V , בזמן שהמנוע עובד על 1500-2000 סל"ד המתח צריך להיות כ-14V-14.4V (זה מתח התעינה של האלטרנטור).

לדעתי שילמת הרבה , אני רכשתי מצבר חדש של VOLTA לפונטו ספייס ב-360 ש"ח עם שנה אחריות.

פורסם
המחשב של הרכב יתריע על מצבר חלש.

דרך אחרת : אתה צריך למדוד מתח עם וולטמטר , המתח בזמן שהמנוע כבוי אמור להיות כ-12.6-12.9V , בזמן שהמנוע עובד על 1500-2000 סל"ד המתח צריך להיות כ-14V-14.4V (זה מתח התעינה של האלטרנטור).

לדעתי שילמת הרבה , אני רכשתי מצבר חדש של VOLTA לפונטו ספייס ב-360 ש"ח עם שנה אחריות.

 

1. לא קיבלתי שום התרעה על מצבר חלש.

2. אני לא מתכוון למדוד מתח :-)

3. אני מעדיף כמעט שנתיים אחרות, אבל תלוי כמובן במכלול המוצר והשירות.

 

תודה.

×
×
  • תוכן חדש...