Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7932 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם!

רציתי לדעת אם סוכנויות אופנועים כמו "יוני אופנועים" ו "דראג"(אני ירושלמי) קונים אופנועים מאנשים...

 

יש לי טופ בוי 2002 ואני רוצה למכור אותו!סוכנות אופנועים תקנה אותו ממני ואם כן לפי המחירון?

ראשון לישורת וראשון לחצות את קו הסיום.כל צעד מחושב...,

עם דמעות בעניים הוא מודה לקבוצה, לספונסרים שלו , לקהל , לשופטים , למזג האויר , לכל העולם ולהוריו שהביאוהו עד הלום!:wave2:

פורסם

סוכניות לרוב עושות טרייד אין..

ותשכח מלקבל עליו מחירון.

 

ד"א..אני את הEN שלי בזמנו ..החלפתי בבנדיט אצל יוני אופנועים.

ראש הממשלה: " לא נשחרר בוטנים עם מלח על הידיים!!!" :onfire::screwy:

 

"חכה לי רק רגע," היא אמרה בקול גדול, "אני בהריון" בואינג! התערבות על מתנדבת התפתחה לכלל אסון.

פורסם

אז אם נגיד המחירון של הקטנוע שלי הוא 7400 אז במקומו אני יכול לקבל אופנוע באותו מחיר מחירון או אני מפסיד פה כסף??

 

 

וזה שווה לעשות טרייד אין בסוכנויות?

ראשון לישורת וראשון לחצות את קו הסיום.כל צעד מחושב...,

עם דמעות בעניים הוא מודה לקבוצה, לספונסרים שלו , לקהל , לשופטים , למזג האויר , לכל העולם ולהוריו שהביאוהו עד הלום!:wave2:

פורסם
אז אם נגיד המחירון של הקטנוע שלי הוא 7400 אז במקומו אני יכול לקבל אופנוע באותו מחיר מחירון או אני מפסיד פה כסף??

 

 

וזה שווה לעשות טרייד אין בסוכנויות?

תראה..בטרייד..בכל מקרה אתה מפסיד...קח את זה בחשבון..

זה נועד לאנשים ש:

1. אין להם זמן להתעסק עם מכירה/חיפוש/ קניה.

2. אין להם כח להתעסק עם מכירה/חיפוש/ קניה.

3. יכולים לספוג את ההפסד כלכלית.

4. מצאו בסוכנות כלי ספציפי שהם חיפשו.

 

על הקטנוע שלך נניח תקבל מקסימום 10 או 15 אחוז מתחת למחירון (לפני ריג'קטים)...על הכלי שתיקח מהם תשלם סביר להניח מחירון מלא (פחות ריג'קטים).

 

אבל שוב פעם..דבר עם בעלי הסוכנויות ואז תיהיה יותר חכם.

ראש הממשלה: " לא נשחרר בוטנים עם מלח על הידיים!!!" :onfire::screwy:

 

"חכה לי רק רגע," היא אמרה בקול גדול, "אני בהריון" בואינג! התערבות על מתנדבת התפתחה לכלל אסון.

פורסם
שלום לכולם!

רציתי לדעת אם סוכנויות אופנועים כמו "יוני אופנועים" ו "דראג"(אני ירושלמי) קונים אופנועים מאנשים...

 

יש לי טופ בוי 2002 ואני רוצה למכור אותו!סוכנות אופנועים תקנה אותו ממני ואם כן לפי המחירון?

אחרי ביקור בסוכנויות האופנועים תוכל לדעת בדיוק את אורך האלמנט, האם זה שווה את החיסכון בטרחה, בזמן ונוחות רק אתה תוכל לדעת.

גם כן פורום של אופנועים,

חצי מהאנשים כאן כשהם יוצאים לרכב עושים את זה במגרשי חניה, אופנוענים עלק.

פורסם

לא, מה פתאום...

 

הרי הסוכנות רוצה לממן לך את האופנוע הבא.

הם גם יתנו לך עוד כסף בשבילו.

 

חזרה למציאות בבקשה?

לפחות 15% תחת המחירון לפני בדיקה ומחירון על הכלי שאתה רוצה.

 

בקניה? כל השוחט הרי זה משובח...

אין חוקים בזה. רק שהעסק צריך להרוויח והכסף מבחינו נחשב "כסף עומד".

When a world of oppertunities comes knocking at your door,

Make sure you know where is the rear exit.

 

There's no place like 127.0.0.1

 

הכל עובר בחיים.

גם החיים.

×
×
  • תוכן חדש...