Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7935 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

אפתח ואמסור דרישת מלחמה לך, בנצי שעשית לי מזל רע, אני רק רואה אותך במקרה פה ביישוב ויום אחרי המכונית שלי מעוכה!:evil:

סתם, מה פתאום.:-)

בקיצור, עשיתי תאונה אתמול, המכסה מנוע, הרדיאטור והפגוש הקדמי מעוכים, ואני חייל אז בכלל באסה לי.

אני רוצה לבחור הפעם את המוסך שאני מכניס אליו את הרכב בניגוד לפעם הקודמת שהאוטו היה ב"איטלינו" בר"ג.

אני אשמח לקבל המלצות למוסך שאני אוכל לעשות בו את עבודת הפחחות והמכונאות ביחד.

תודה מראש.

אלמוג.:wink:

"If you really want something in this life you have to work for it.

Now quiet, they're about to announce the winning numbers !"

-Homer Simpson .

פורסם

כמו שרשמתי,

צריך לתקן\להחליף רדיאטור.

לתקן את מכסה המנוע.

להחליף פגוש קדמי.

וליישר פנסים.

 

אני רוצה שהמוסך יהיה מוסך מורשה, והמכונית היא פיג'ו 306 2.0 ST ידנית (כמו בתמונה!(: ) ואני אוהב אותה:wink:

 

ובקשר לאיטלינו - זה המוסך הסדר של הביטוח שלי (אלגד) ובפעם האחרונה שיזמתי טיפול אצלם, הוחלפו התפוחים של ההגה, ששבוע לאחר מכן התפרקו לי במהלך הנסיעה והגלגל הקדמי שמאלי יצא ממקומו! (למזלי נסעתי על 40 קמ"ש ולא על כביש מהיר אחרת זה היה מסתיים רע)

 

תודה ולילה טוב.

"If you really want something in this life you have to work for it.

Now quiet, they're about to announce the winning numbers !"

-Homer Simpson .

פורסם

בכל מקרה, אני מצטער על ההטרדה משהו, פשוט ההורים מתעקשים לא לשים את האוטו במוסך "רחוק" מהבית (אבן יהודה), אז בינתיים עלתה האפשרות של מוסך פיג'ו "בראל יוסף" ברעננה, למישהו היה נסיון עם המוסך הזה ?

 

תודה רבה.

"If you really want something in this life you have to work for it.

Now quiet, they're about to announce the winning numbers !"

-Homer Simpson .

פורסם

בכל מקרה, אני מצטער על ההטרדה משהו, פשוט ההורים מתעקשים לא לשים את האוטו במוסך "רחוק" מהבית (אבן יהודה), אז בינתיים עלתה האפשרות של מוסך פיג'ו "בראל יוסף" ברעננה, למישהו היה נסיון עם המוסך הזה ?

 

תודה רבה.

אילו עוד אפשרויות יש?

 

כל מוסך? או רק הסדר?

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

×
×
  • תוכן חדש...