Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4764 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן,

 

בחיבור לVAG-COM הופיע הקוד הזה:

16395 - Bank 1: Camshaft A (Intake): Retard Setpoint not Reached (Over-Advanced)

P0011 - 35-10 - - - Intermittent

 

האם עוד מישהו נתקל בתקלה הזאת? לא נדלקה שום נורת אזהרה/צ'ק אינג'ין והרכב מתנהג רגיל.

לגבי חום מנוע, בלוג שעשיתי עכשיו הטמפ' נעה בין 78-86 מעלות (קישור מצורף), אני די בטוח שהטרמוסטט תקול, האם זה יכול להיות משהו אחר?

http://www.upf.co.il/file/533847695.html

 

 

הרכב עם 48 אלף ק"מ ולא עבר טיימינג.

 

תודה

פורסם

לא יודע אם יש קשר בין הטיימינג לתקלה שלך אבל אם כבר הזכרת טיימינג, אתה באיחור של שנתיים אם אני זוכר נכון. אז בלי שום קשר לתקלה שלך יש לבצע טיימינג לרכב.

פורסם
אהלן,

 

בחיבור לVAG-COM הופיע הקוד הזה:

16395 - Bank 1: Camshaft A (Intake): Retard Setpoint not Reached (Over-Advanced)

P0011 - 35-10 - - - Intermittent

 

האם עוד מישהו נתקל בתקלה הזאת? לא נדלקה שום נורת אזהרה/צ'ק אינג'ין והרכב מתנהג רגיל.

לגבי חום מנוע, בלוג שעשיתי עכשיו הטמפ' נעה בין 78-86 מעלות (קישור מצורף), אני די בטוח שהטרמוסטט תקול, האם זה יכול להיות משהו אחר?

http://www.upf.co.il/file/533847695.html

 

 

הרכב עם 48 אלף ק"מ ולא עבר טיימינג.

 

תודה

 

P0011 Inlet camshaft dephaser coherence -

תקלה זו מופיעה כאשר יש אי תאימות בין מצב גל זיזים יניקה לבין מצב גל זיזים יניקה הנקבע עי המחשב.

מערכת התיזמון כוללת גם שסתום VVT וגלגלת תזמון משתנה, פתיחה או סגירה של שסתום VVTיפתחו או יסגרו מעברי שמן לגלגלת תזמון משנה.

תקלה זו יכולה לנבוע מכמה גורמים חלקם מכניים (בריחות לחץ שמן, לכלוך,שבבים רצועה או שרשרת טימינג רפויה ) וחלקם חשמליים (שסתום VVT חישן מיקום וכו' ) לנטרל אותם באבחון מדויק במוסך

 

מקווה שעזרתי

I LOVE PEUGEOT CITROEN CARS

×
×
  • תוכן חדש...