Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7938 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יצא לי לדבר עם מוסכניק כל שהוא, וששאלתי אותו בנושא ווקס לרכב חדש, הוא אמר לי שבשנה הראשונה של הרכב, כלומר מאז שהוא יצא מהמפעל, אסור למרוח עליו ווקס, האם זה נכון ?

 

בנוסף, האם אתם יכולים להמליץ לי על ווקס טוב לרכב בעל צבע מטאלי ?

 

תודה, עומרי.

- BLUE HONDA CIVIC EX EF (ED4) D16Y8 1991

- BLUE HONDA CIVIC ES FD 2008

- Black HONDA CIVIC HATCH 5DR 2006 manual

פורסם

לך למכון השטיפה הקרוב לביתך ושלם 100 שקלים בערך, יעשו לך טיפול ווקס משהו חלומי (לי עשו), זה ממש טשטש את כל הבעיות צבע ונהיה כמו חדש האוטו.

 

דרך אגב הכי מומלץ בארץ זה הTRTLE WAX זה משהו משהו... תחפש את הצב.

כללי החתימה מופיעים בדביק בפורום האודיו ובפורום האוף טופיק.

קרא אותם.

פורסם
יצא לי לדבר עם מוסכניק כל שהוא, וששאלתי אותו בנושא ווקס לרכב חדש, הוא אמר לי שבשנה הראשונה של הרכב, כלומר מאז שהוא יצא מהמפעל, אסור למרוח עליו ווקס, האם זה נכון ?

 

בנוסף, האם אתם יכולים להמליץ לי על ווקס טוב לרכב בעל צבע מטאלי ?

 

תודה, עומרי.

מומלץ לבצע ווקס ברכב חדש, ואין שום נזק בביצועו.

רצוי לבצע ווקס כל 3 חודשים.

 

לגבי סוגי הווקס: יצא לי להתנסות במספר סוגים שהבולטים ביניהם היו:

טרטל - מחירו סביר (כ-30 ש"ח לבקבוק), אך הוא אינו נשאר לזמן רב. מה גם שהוא גם משאיר לכלוך די רב בעת העבודה.

CARPLAN - יקר יותר מהטרטל, אך נשאר לטווח ארוך יותר ממנו.

המומלץ ביותר הוא גם היקר ובטוב ביותר, לפי מה שנסיוני מלמד - ווקס QMI. יקר יחסית (כ-60 ש"ח לבקבוקון), אך שווה כל שקל.

תנו חיוך, הכל לטובה.

פורסם

הווקס QMI הוא גם לצבעים מטאלים ?

איך הולך סוגי הווקסים וכו' ?

 

האם שימוש יותר מדי בווקס, נגיד כל כמה ימים או כל שבוע .. פוגע בצבע ?

לדוגמא, נגיד וכל שלושה ימים אני מורח ווקס, האם זה פוגע בצבע ?

 

ואת הווקס, צריך למרוח אותו רק בצל נכון ?

- BLUE HONDA CIVIC EX EF (ED4) D16Y8 1991

- BLUE HONDA CIVIC ES FD 2008

- Black HONDA CIVIC HATCH 5DR 2006 manual

פורסם
הווקס QMI הוא גם לצבעים מטאלים ?

איך הולך סוגי הווקסים וכו' ?

 

האם שימוש יותר מדי בווקס, נגיד כל כמה ימים או כל שבוע .. פוגע בצבע ?

לדוגמא, נגיד וכל שלושה ימים אני מורח ווקס, האם זה פוגע בצבע ?

 

ואת הווקס, צריך למרוח אותו רק בצל נכון ?

 

בצל.

 

כמה עולה ה-QMI? ניתן להשיגו באוטודיפו?

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

 

האם שימוש יותר מדי בווקס, נגיד כל כמה ימים או כל שבוע .. פוגע בצבע ?

לדוגמא, נגיד וכל שלושה ימים אני מורח ווקס, האם זה פוגע בצבע ?

 

ואת הווקס, צריך למרוח אותו רק בצל נכון ?

הנזק היחיד שיהיה לך ממריחת ווקס כל יומיים הוא מתיחת השריר הדו ראשי.

תעשה כמה שאתה רוצה כל עוד שהפח נקי (אחרי שטיפה) ולא חם.

×
×
  • תוכן חדש...