Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7939 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז ככה , שלשום גיליתי בעיה נוראית של רעש מהסאבים.

הרעש הוא מין הצלפה של הממברנה באיזה גוף אחר... הרעש מתגבר ככל שהעוצמה עולה(כי אז גם הממברנה זזה יותר).

 

אין לי מושג מה הגורם לרעש. רעיונות???

 

תודה מראש

ג'ניה

:king:

פורסם

יכול להיות זה הסליל נוגע במגנט בגלל התזוזות הרבות.

זה קרה לי ברמקולים שמורידים להם את החיתוך אז התווך תזוזה שלהם הוא גדול. והסליל מגיע לקצה של המגנט וזה יוצא רעש.

 

או שאצלך הסלילים כבר מתחילים להבלות..

 

עריכה: נזכרתי בעוד משהו. יש את החוט מיוחד גמיש שמעביר בין החיבורים של הסאב לסליל.

אז יכול להיות משהו השתחרר והחוט הזה נוגע במימברנה שהסאב זז. וזה יוצר רעשים.

 

אבל כשהסאב דופק חזק בדרך כלל לא שומעים את זה. :wink:

 

תמיר

קומפננט חדש בשקיות למכירה !: 400 שקלים.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=59552

פורסם

נראה לי ג'ניה שהסאבים שלך שפכו מנוע, עבר זמנם, או שכמו שאמרתי לך, שיש לך מערכת חרא!!

 

סתם אחי... זה היה בהומור... מקווה שזה יסתדר... ואז אני יראה לך בתחרות של מי המערכת יותר חזקה..:wink: :wink:

 

מור.

עדים לנו כוכבי מרום, לרובאית שהיא חלום...

רובאית 51 כבוד

פורסם

מיקודם שתיארת את זה , חשבתי על רעשי פלסטיקה, ורעשי פח שיכולים לעשות רעש דומה.

עכשיו כשאתה מציין את זה,

כבר הזכרתי בעבר שלאחד הפיוניירים שלי התושבת של החיבורים נפלה ונשברה מהמבנה עצמו

אני במקומך היתי פותח את התיבה לראות שכל החיבורים אכן מיוצבים, ושלא יהיה מצב שהוופר זז והטרמינל מעיף אותו בחזרה החוצה, (מושך אותו עם הסליל שמחובר)

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

חברים....הבעיה נפתרה!

תודה על העצות.

רק עכשיו נכנסתי לבית אחרי עבודה מרובה שכללה:

 

הוצאת התיבה מהבגאז', בידוד הבעיה, וטיפול בבעיה.

הבעיה הייתה רעש בין הדפנות, פתרנו(אני ובוריס) אותה בעזרת בערך 30 ברגים...

 

ג'ניה

:king:

×
×
  • תוכן חדש...