Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4782 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
התנהגות הרכב והנאת הנהיגה המתקבלת ממנו תלויה לא רק בסוג המתלים ומספר הסוסים.

הקאדילק המדוברת מעולם לא תוכננה להיות רכב ספורטיבי אלא יותר רכב מנהלים זריז ויוקרתי.

אני בספק שאתה תקבל אותה הנאה מהקאדילק כמו שתקבל מה GTI החדשה בכביש מפותל.

 

כאילו שה GTI תוכננה במקור להתחרות ב 4C, סופר 7 ועוד שלל ספורטיביות שנדחפו במהלך השנים... :wink:

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

  • תגובות 63
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לא מאמין שיהיה שינוי במחיר.

 

בניגוד ליוניון ודלק מוטורס צ'מפיון כן מתחמחרים ספורטיביות בצורה הוגנת.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם
ה- ATS לא רלבנטית לקהל הרוכשים. לצערי כמעט ואין רכב אחר שרבלנטי בתצורה זו, אבל גם אין סיבה שיעלה יותר מ- 220.

מה לגבי האסטרה OPC ?

פורסם
מה לגבי האסטרה OPC ?

 

כרגע יש בארץ GTC. אשמח לשמוע שהגיעה גם ה- OPC... (אבל שאלתי היתה, בעצם, איזה עוד אלטרנטיבות עם 5ד' יש? פוקוס ST?) וגם אם יביאו את ה- VRS לכשתיוצר... (למרות שזו תחרות מבית)

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם
כרגע יש בארץ GTC. אשמח לשמוע שהגיעה גם ה- OPC... (אבל שאלתי היתה, בעצם, איזה עוד אלטרנטיבות עם 5ד' יש? פוקוס ST?) וגם אם יביאו את ה- VRS לכשתיוצר... (למרות שזו תחרות מבית)

 

יש עוד אלטרנטיבה עם 5דלתות. דאגתי לך אפילו לתמונה בצד ימין.

אבל האלטרנטיבה תחייב יד ימין טובה ורגל שמאל פעילה..:oops:

סעו בצד ימין!!

306XT,307XS,Mito155 HP בעבר

,Giulietta QV. היום

פורסם

יניב סליחה שאני בוטה, אבל איך לעזאזל אתה מכניס פה ג'ולייטה תלתן.

האוטו הזה פשוט אכזבה. סה"כ די חזק ומעוצב יפה, זהו.

כשחיפשתי לעצמי רכב הייתה לי כזאת כמה ימים. מה שלא ניסיתי לא הצלחתי להנות מההתנהגות שלה.

כל הזמן תת היגוי. ונתתי לנהוג עליה לכמה בעלי ספורטיביות. לא רק אני. כולם התאכזבו.

כרכב שיוט בכבישים מהירים היא עושה את העבודה, לא כספורטיבית.

כשלקחתי לעצמי מיד אחריה מגאן RS דווקא מאוד אהבתי את ההתנהגות אבל מקומה של המגאן במסלול. לא כיף בכלל ביומיום.

הפוקוס ST היא באמצע לדעתי, עליה לא נהגתי. לא אוהב את המראה שלה.

 

ה-GTI 7 הזו לפי כל מה שקראתי צריכה להיות חתיכת רכב!

רמה אחת מעל כל המתחרות היום.

שתגיע כבר!

 

:beerchug:

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם

^

אני נסעתי עליה גם (ללא פיקוח של נציג מכירות), מספר פעמים. הנסיעה העיקרית הייתה בכבישים מפותלים על הר הכרמל (מחצבות, בית אורן, פרויד, דורי).

אני לא יודע איפה נסעת עליה ותחת אלו מגבלות, אך הרושם שלי שונה לחלוטין משלך.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

פורסם

^די מסכים איתך לגבי יכולות הרכב,לצערי היום ההגאים החשמליים די מסרסים את הרכבים,המגאן היא3 דלתות רכב מצויין.

לגבי הגולף,גם דור 6 חטף ביקורות לעומת הדורות הקודמים ונחכה לראות איך דור 7יתנהג בכבישי ארצנו..

אני עד היום מתגעגע ל306 xt שהייתה לי אך הכיוון הולך למכוניות שקטות ירוקות יותר ורכות יותר לצער כולנו...התגובה מכוונת לshmlov

סעו בצד ימין!!

306XT,307XS,Mito155 HP בעבר

,Giulietta QV. היום

פורסם

בהמשך לדיון, הגולייטה היא יותר gt מרכב ספורט אמיתי,לא מענישה אותך ביום יום אך גם לא כזאת גרועה ורופסת כמו שחלק מהאנשים מתארים אותה.

סעו בצד ימין!!

306XT,307XS,Mito155 HP בעבר

,Giulietta QV. היום

פורסם

רכב GT מספיק לי, אני לא מתגרזן בסיבובים. אבל בג'ולייטה חסרים לי דברים "משפחתיים" אחרים, ומאחר שאשתי גם תנהג עליה מידי פעם, יש בעיה עם ידני.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם
כרגע יש בארץ GTC. אשמח לשמוע שהגיעה גם ה- OPC... (אבל שאלתי היתה, בעצם, איזה עוד אלטרנטיבות עם 5ד' יש? פוקוס ST?) וגם אם יביאו את ה- VRS לכשתיוצר... (למרות שזו תחרות מבית)

 

א.לא תוכל לשמוח כי לא יביאו אותה(את האסטרה OPC).

ב.אוקטביה VRS ולאון קופרה החדשות שיוצגו בחודשים הקרובים יכפילו עבורך את ההיצע. במחיר קצת יותר גבוה, S3, M135i, A250 ו-A45 AMG ירבעו אותו. במחיר קצת יותר נמוך, קליאו ספורט החדשה תשמח להציע את שירותיה, על 5 דלתותיה והילוכיה הרובוטיים.

ג.ב'קאר' מגזין החדש העדיפו את GTI סימן 7 עם חבילת הביצועים על פני אודי S3 החדשה. עם זאת, בשתיהן ירדו כהוגן על ההגה החדש והמהיר, בסגנון הפוקוס ST.

ד.הימור שלי לגבי מחיר ה-GTI החדשה; ישאר דומה מאד לנוכחית, עם 3 דלתות ידנית שתתחיל מאזור ה-200K.

ה.לא רוצה לקלקל לכם את החגיגה, אבל לי ה-GTI החדשה ממש לא עושה את זה.

ו.משום מה, מתחרה מאד ראויה ל-GTI לא עושה עליה; ב.מ.וו 125i עם חבילת M ספורט במחיר דומה יכולה להיות אלטרנטיבה מדליקה למדי.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם

אשתי אמרה שהיא אוהבת קליאו :wink:

אז אפשר ללכת על ספורט (אוטומט) + ...... מה? ג'ולייטה ידנית יד2 כרכב משפחתי?

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם
בהמשך לדיון, הגולייטה היא יותר gt מרכב ספורט אמיתי,לא מענישה אותך ביום יום אך גם לא כזאת גרועה ורופסת כמו שחלק מהאנשים מתארים אותה.

 

+1

בדיוק.

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם

הבעיה היחידה שלי עם ה- GTI זה המחיר....:crazyeyes

 

המושבים נשארו כמיטב המסורת עם הריפוד המשובץ של ה-GTI האגדית המקורית, אולי נשליך קצת מסורת גם על גזרת המחיר ? 8)

 

" העם דורש צדק גדישתי !!! " softbank_ne_jp.7D7:twisted:softbank_ne_jp.7D7

 

חבל ששרי התחבורה והאוצר הם לא חולי מוטוריקה; מזמן היינו רואים הורדת מיסים על מכוניות ספורטיביות והכפלת המס על מכוניות מכוערות\מלוכלכות\סתמיות או כאלה שסתם לא מעניינות את ה- ezweb_ne_jp.1DD השמאלית. :lol:

זמין 8)

פורסם
אשתי אמרה שהיא אוהבת קליאו :wink:

אז אפשר ללכת על ספורט (אוטומט) + ...... מה? ג'ולייטה ידנית יד2 כרכב משפחתי?

 

אין שום דבר משפחתי שהקליאו לא יכולה לעשות, חוץ מהמחסור ב-2 דלתות.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).


×
×
  • תוכן חדש...