Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4782 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האמת שהרצתי עכשיו חיפוש ביד2 ולא מצאתי אפילו אחת, אז כנראה שזה חלום באספמיה.

A man walks down the street in that hat, people know he's not afraid of anything

  • תגובות 63
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
^ קאדילק - צודק. בהחלט אופציה מעניינת ביותר, אבל לא ממש ספורטיבית.

 

קרייזלר 300- :puzzled:

 

תסביר לי בבקשה מה כל כך ספורטיבי בגירסא משודרגת של רכב זול? הקאדילק היא הנעה אחורית סימטרית, הבדל לא קטן לאומת הנעה קדמית עם ציריות באורך שונה. לקאדילק יש גירסא עם מתלים ספורטיביים.

מה רע ב265 סוסים עם הנעה אחורית ומתלים ספורטיביים?

אני כמובן מדבר על ats חדשה.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם
תסביר לי בבקשה מה כל כך ספורטיבי בגירסא משודרגת של רכב זול? הקאדילק היא הנעה אחורית סימטרית, הבדל לא קטן לאומת הנעה קדמית עם ציריות באורך שונה. לקאדילק יש גירסא עם מתלים ספורטיביים.

מה רע ב265 סוסים עם הנעה אחורית ומתלים ספורטיביים?

אני כמובן מדבר על ats חדשה.

 

התנהגות הרכב והנאת הנהיגה המתקבלת ממנו תלויה לא רק בסוג המתלים ומספר הסוסים.

הקאדילק המדוברת מעולם לא תוכננה להיות רכב ספורטיבי אלא יותר רכב מנהלים זריז ויוקרתי.

אני בספק שאתה תקבל אותה הנאה מהקאדילק כמו שתקבל מה GTI החדשה בכביש מפותל.

זמין 8)

פורסם
יש לי הרגשה ש-bar72 לא יצליח להירדם הלילה :lol::wink:

 

 

אני חושב שדווקא אייל עובר לילות לבנים....

 

:wink:

 

במאמר מוסגר, ראיתי כבר גולפים דור 7 על הכבישים, לדעתי ירידה בעיצוב לעומת הדור הקודם (מה הקטע לקחת רכב עם קוים מעוגלים יפים ולישר לו את קל הקווים עד שהוא יראה כמו איזו קוביה?..).

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

אני לא יודע איך השלדה של ה-ATS, אבל בזמנו בביקורת של טופ ל-CTSV הם אמרו שהרכב תוכנן לנהיגה עצבנית ברינג, וע"פ גוגל עשה אחלה של זמן. בסופו של דבר התנהגות של רכב כן נגזרת ממתלים וכיול שלדה. ברבע מיליון קדילאק כזאת גם מהווה פתרון טוב למשפחה.

 

אני לא הייתי קונה קדילאק כי אני לא רוצה לגור בתחנת דלק, אבל אני בהחלט מבין את הגישה.

A man walks down the street in that hat, people know he's not afraid of anything

פורסם
התנהגות הרכב והנאת הנהיגה המתקבלת ממנו תלויה לא רק בסוג המתלים ומספר הסוסים.

הקאדילק המדוברת מעולם לא תוכננה להיות רכב ספורטיבי אלא יותר רכב מנהלים זריז ויוקרתי.

אני בספק שאתה תקבל אותה הנאה מהקאדילק כמו שתקבל מה GTI החדשה בכביש מפותל.

 

ידידי, בכביש מפותל הקאדילק הזאת ממש טובה. הרכב הזה בכבוד התמודד עם נורבורברינג. הרכב הציג שם ביצועים מעוחים בקטגוריה. הקאדילק הזאת היא רכב ברמה גבוהה לנהג. אגב, זה 276 סוסים.

פולו רכב נחמד מאוד בקטגוריה שלו, אבל הרכב לא יכול להתמודד עם רכבים שהם כמה רמות מעל.

כיול מתלים זה מאוד חשוב, א ל מתלים טובים ומכויילים זו ליגה אחרת.

 

אגב, לקאדילק דיפ מוגבל החלקה. שוב עברתי על הפרוספקט שלה - זה רכב נהיגה מדהים מבחינת שלדה/מתלים.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

^ הגולף הגולף...

 

הפולו שלי יודעת את מקומה היטב בשרשרת המזון המוטורית. :hihi:

 

תשמע יש מצב שאתה צודק.

אני יודע ש CTSV COUPE זה רכב תענוגי מאוד אך מחירו בהתאם, אבל אף פעם לא חשבתי על גרסת הסדאן כרכב ספורטיבי.

 

כנראה שאני צריך להשלים קצת שיעורי בית. :oops:

זמין 8)

פורסם

גם סידרת M באה בתצורת סדאן, לא צריך לפסול רק בגלל המראה

A man walks down the street in that hat, people know he's not afraid of anything

פורסם

^ בהחלט.

 

אבל תסכים איתי שככלל אצבע רכבי סדאן פחות כיפיים מרכבי האץ', בגלל שיש להם טוסיק עסיסי שמפריע בסיבובים. :wink:

 

כמובן שיש יוצאות מן הכלל כגון סדרת ה-M ולפי שרשור זה גם הקאדילק.

 

סדרת ה-M זאת ה-BIG MAMA של קטגוריית הסדאן. 8)

זמין 8)

פורסם

אנשים שאוהבים את הקטגוריה יוכלו לייבא אישית אחלה של רכב שרירים אמריקאי במחיר. כמובן עם פרקטיות נחותה. מה שכן, התנהגות הכביש השתפרה פלאות יחסית לרכבי השרירים של פעם.

 

לדעתי אין סיכוי שהם לא יביאו את ה 3 דלתות הידנית. אני די בטוח שהיא הכי נמכרת שלהם. יהיה נחמד לקבל 5 דלתות ידנית ולא DSG בלבד, וכמובן - LSD.

 

אבל אני מקווה שהם יביאו כבר Spec אירופאי. האבזור של צ'מפיון בארץ תמיד מבזה, הרכב "הכי מאובזר" כאן הוא במקסימום mid-spec באירופה. אבל כאן כבר אין קשר ל GTI.

.Your average Notepad

פורסם

נניח שהמחיר שלה יהיה 250K (ובכלל לא משנה מה יהיה האבזור).

 

כמה כאלה ימכרו בשנה?

 

ברור שישנן אופציות הרבה יותר טובות.

פורסם

אם המחיר אכן יהיה 250K (ואני לא רואה סיבה אחת למה שהוא לא יהיה או לפחות בסביבה 235-240).

במחיר הזה בהחלט יש אופציות מעניינות יותר,

הATS בהחלט אחת מהן.

Porsche 944 turbo

פורסם
^ בהחלט.

 

אבל תסכים איתי שככלל אצבע רכבי סדאן פחות כיפיים מרכבי האץ', בגלל שיש להם טוסיק עסיסי שמפריע בסיבובים. :wink:

 

 

טוסיק עסיסי תורם לחלוקת משקל טובה. יש גם דרכים אחרות לחלוקת משקל, אבל זה עושה את העבודה קלה יותר. הרבה סדאנים מיצרנים מכובדים עם חלוקת משקל 50:50. חלוקת מקשל טובה זה חשוב לרכב הנעה אחורית.

 

מעבר לזה שאישית לא אןהב תצורת הצבק. בעיני זה ניראה מוזר: כאילו חתכו/חסכו לרכב בגז' . לגבי סדאן ספורטיביות, שכחת גם אימפרזה ולנסר איבו.

 

רק שמתי לב עכשיו שמדובר על גולף ולא פולו. עדיין, הדיעה שלי לא שונה גם לגבי הגולף.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם
אם המחיר אכן יהיה 250K (ואני לא רואה סיבה אחת למה שהוא לא יהיה או לפחות בסביבה 235-240).

במחיר הזה בהחלט יש אופציות מעניינות יותר,

הATS בהחלט אחת מהן.

 

ה- ATS לא רלבנטית לקהל הרוכשים. לצערי כמעט ואין רכב אחר שרבלנטי בתצורה זו, אבל גם אין סיבה שיעלה יותר מ- 220.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.


×
×
  • תוכן חדש...