Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עד 25K. הכותרת נערכה.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4800 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קודם כל אני חדש בפורום אז שלום לכולם !

 

אני מחפש עזרה/ייעוץ בנושא של רכישת רכב אז אני יספר לכם קצת על עצמי ועל אופי הנהיגה שלי/מטרות/צרכים שלי מהרכב:

 

 

אני בן 23 חייל משוחרר ולאחרונה התקבלתי לעבודה חדשה שמצריכה ממני להיות נייד וזמין.

באופן כללי אני מחפש כרגע רכב שייתן לי מענה מבחינת זמינות למקום העבודה(די קרוב לבית שלי כמה ק"מ בודדים כ- 6 ק"מ)

(הלוך חזור כ- 12 ק"מ) ושישרת אותי לשאר היום...

מאפיינים חשובים:

1)צריכת דלק

2) טיפולים /אחזקה/אמינות וביטוח

3) שומר יחסית על ערכו ובעתיד יהיה אפשר למכור אותו בקלות(יחסית)

4) חדש ככל האפשר - מודל כמה שיותר גבוה

5) מראה חיצוני ונוחות

 

 

התקציב שעומר לרשותי הוא 25,000 שקל עם אפשרות לחריגה קטנה של עד 30,000 אם זה מחייב וכדאי ממש!

אין לי חשיבות לגיר רגיל/אוטומטי...

במשפחה יש לנו 2 רכבים- רכב אחד של אבא שלי זהו רכב ליסינג מהעבודה שכמות הדלק בו לא מוגבלת-כלומר אפשר לנסוע ולתדלק חופשי ללא הגבלה וללא חיוב נוסף,הרכב השני הוא של אמא שלי- סוזוקי ג'ימיני בבעלות פרטית.

 

מבחנתי הרכב של אבא שלי דיי זמין לי בשעות אחר הצהריים- מ 17:00 ואילך כמו כן גם הרכב של אמא שלי די זמין בשעות האלה...

ואפשר להתגמש לפעמים שהמצב מתאפשר, חוץ מזה שאני הולך לעבוד באותו מקום עבודה בו אבא שלי עובד אז לפעמים אני לא אצטרך להוציא את הרכב שלי לצורך עבודה במידה והמשמרות שלנו חופפות...

(אני אומר זאת מכיוון שזה יכול להשפיע בבחירת סוג הרכב שלי שכן לנסיעות ארוכות כמו אילת/טבריה וכו' אני יכול לקחת לאבא שלי את הרכב ולתת לו את הרכב המיועד שאני אמור לקנות.. וכן במידת הצורך לבצע חלופה עם הרכב של אמא שלי)

 

לסיכום:

מחפש רכב לבחור צעיר שיוכל להחזיק את האוטו על כל צרכיו-ביטוח/טיפולים/הוצאות שוטפות-דלק וכו' באופן עצמאי

 

חשוב לציין שהרכב אמור לשרת אותי מקסימום לשנה-שנתיים שכן לאחר חיסכון אני מתכוון לקנות משהו יותר מפנק וחדש!

פורסם

הפנדה צריכה לענות על הדרישות,חסכונית,זולה לאחזקה והכי חדישה לתקציב.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

×
×
  • תוכן חדש...