Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4804 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

שואל בשביל חבר , היום נסע עשהמנוע חם , בסופו של דבר הגיע למוסך והמנוע הלך לעולמו.

הוא חושב כבר על מנוע חדש מייבוא.

השאלה שלי היא כזו , האם (טכנית ) מנוע של GTI 1800 סמ׳ק יכול להיכנס שם?

האם זה כרוך בהחלפת דברים מסביב? כגון בולמים משולשים זרועות וכו? פולקסווגן שמרו על המתלים והשלדה זהים או שהיו שינויים בדגמים ?

מלבד הפן הטכני, מה לגבי אישור מנוע שכזה?

החבר מודה לכם..

פורסם

מבחינת שינוי מבנה , גם אם יורדים בסמק זו בעיה?

מישהו מכיר באמת את הגולף ותושבותיה אם מתאימות אחד לאחד ?

פורסם

האם בדקו את המנוע ? כיצד החליטו להחליף מנוע ? הרכב אוכל שמן ?

יתכן,שאם הרכב שמור ולא עבר ק"מ גבוה מידי,אפשר להסתפק בשיפוץ ראש מנוע ולהשאיר את המנוע הקיים ברכב.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

הרכב לימוד נהיגה עם חצי מיליון ק׳מ

התחמם והגאון נסע עליו עד שעצר לחלוטין כנראה התעקמו שם דברים

האופציות הרצויות רק מנוע מיובא.. השאלה חוזרת להיות אם ניתן לשים מנוע בנפח קטן יותר של GTi

פורסם

דגם המנוע בדגם של חבר שלך כרגע הינו APK או AZJ.

ניתן להחליף למנוע 1.8T רק במידה ותשנה את המתלים הקדמיים ברכב שלך למתלי ספורט(ככה הייצרן קורא לזה) תחליף את מסרק ההגה למסרק בעל זוווית הפניה קצרה יותר. רק כך תוכל לקבל אישור מטעם היבואן להחלפת מנוע מדגם זה.

אגב, אם חבר שלך מעוניין להשקיע כסף אז בלוק מנוע חדש מגרמניה עולה באיזור 6500 שקל.

×
×
  • תוכן חדש...