Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4841 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

http://www.themarker.com/dynamo/1.1972334

 

מתוך הכתבה:

לא רואים את האור בקצה המנהרה: למה מתעלמים הנהגים ממנהרות הכרמל?

שנתיים וחצי לאחר חנוכת פרויקט האגרה של מנהרות הכרמל - התמונה קודרת ■ נפחי התנועה במנהרות נמוכים בשליש מהתחזיות, והמדינה נאלצה לסבסדן ב–50 מיליון שקל ■ בענף התחבורה מזכירים כי גם כביש חוצה ישראל המצליח סבל מחבלי לידה, אך מודים כי תעריף הנסיעה במנהרות, שיעלה שוב ביוני הקרוב ב-15%, פשוט גבוה מדי.

 

אני אישית לא מכיר את האיזור, אבל מהכתבה אכן נשמע שהתעריף מוגזם ולא הגיוני.

בגדול, אני דווקא שמח שפרוייקטים כאלה נכשלים. חבל שכביש 6 לא נכשל בזמנו,

כדי שיבינו שלעם נמאס לשלם מיסי רכב/דלק/חלפים/אגרות ללא סוף, ואח"כ עוד באים

ואומרים לו שאין כסף לכבישים נורמליים, אז כמו שבכל העולם יש כבישי אגרה, גם בישראל יהיו.

רק שוכחים לומר שיש הבדל קטן, ברוב העולם לא משלמים מיסים כאלה על רכב ואחזקתו,

וגם משלמים על כבישי אגרה.

  • תגובות 70
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

רגע, אז למעשה הם תוהים למה אנשים לא משתמשים בשירות שדפקו לו מחיר גבוה {לדעת הצרכנים} ועוד מתכוונים להעלות אותו?

:roll:

 

אני לא מבין אם מנהלי החברה הזו תמימים, טיפשים, או גם וגם

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם

אני משתמש במנהרות הכרמל.

למעשה מאז שהן נפתחו כל הנסיעה שלי לגליל המערבי השתנתה לחלוטין.

במקום כביש 6 / כביש החוף - יוקנעם - יגור - גליל מערבי, אני נוסע כביש החוף - מנהרות - יגור - גליל מערבי.

לתפיסתי זה אפילו לא יקר.

 

לגבי כביש 6 - מאז שהוא נפתח...אני נוסע בו כמה פעמים בחודש. לפני כשבועיים בדרך לדרום שיכנעו אותי לנסוע דרך כביש 4 . כל הדרך קיללתי. את הצפיפות, את הרמזורים, את הנהגים מסביבי. בגדרה נשברתי וחזרתי ל 6.

 

 

לדעתי מדובר בשני פרוייקטים תחבורתיים מעולים.

 

למען הסר ספק - אני משלם על הנסיעות הנ"ל ולא מקבל החזרים על התשלום.

למען הסק ספק 2 - יש לי מנוי הן לכביש 6 והן למנהרות.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

אתם שוכחים שיש להם הסכמי שיפוי עם המדינה, מצידם, שלא תעבור במנהרה חתולה, הם את הכסף שלהם יקבלו.

 

קצת מזכיר את הפרק מ"כן אדוני השר" עם הבית חולים.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

המצב הכלכלי של האנשים לא הכי מזהיר,

בנוסף העלויות הגבוהות עבור התשלום מביאות לתוצאה העגומה שנוצרה,

שבה ישנם "הפסדים".

לא חושבת שעליית המחיים הנוספת תעודד נהגים להשתמש בשירות הזה.

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

תראה, גם לי יש מנוי לכביש 6. אמנם אני לא משתמש בזה כל חודש, אבל כשאני כן, זה חוסך לי המון זמן וכסף אז זה משתלם לי.

מנהרות הכרמל - מהעולה בכתבה - הן בעיקר פארסה ובדיחה על חשבוננו.

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם

14 שקלים מלב המפרץ לכביש חיפה תל אביב.

28 הלוך חזור

 

20 ימי עבודה בחודש הלוך חזור כמעט 600 שקלים.

כביש של 7 ק"מ.

 

מחיר הזוי.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

לא משתלם בעליל לרוב האנשים, אולי רק לאלה שכל דקה שהם חוסכים מאד רווחית עבורם.

לפי מה שהבנתי החברה שבנתה את זה לוקחת את ההכנסות של אגרת השימוש ואחרי 15 שנים זה הם מעבירים את זה לניהול המדינה (שבטח תשאיר את האגרה)

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

רק 15? במקרה של כביש 6 זה 30 שנה (מחזירים למדינה ב2029).

 

אגרה בטוח שתשאר,נראה לך שהממשלה לא תרצה מזומנים? :)

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם

אני אישית משתמש בקטע כביש 2 נווה שאנן בדרכי להדר.

לדעתי אין דרך יותר קצרה/כלכלית. אם אעבור דרך העיר התחתית אני בטוח אבזבז את ה7 שח האלה על דלק ברמזורים.

 

למען הסר ספק יש לי מנוי לכביש 6 ולמנהרות מאז ומעולם, וגם אם זה יעלה לי מדי פעם 5~10 שח יותר מנסיעה בעיר - אני מעדיף את העלות הזאת על פני נסיעה בפקקים ובלחץ.

הגם שעכשיו כל הכביש שם עובר שיפוצים והכל שבור.. גם בנסיעה ב20קמש יש הרגשה שהרכב פשוט הולך להישבר עוד שנייה.

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
רק 15? במקרה של כביש 6 זה 30 שנה (מחזירים למדינה ב2029).

 

אגרה בטוח שתשאר,נראה לך שהממשלה לא תרצה מזומנים? :)

בקשר למספר השנים אני לא בטוח.

או שהמדינה תנהל את זה, או שיוציאו מכרז שזכיין מטעם המדינה ינהל את זה, או שהחברה שבנתה את זה תמשיך את החוזה שלה עם המדינה. מה שבטוח, האגרה תישאר ואנשים יימשיכו לנסוע בדרכים חלופיות.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

לדעתי הממשלה תנהל את כביש 6 מ2029,וכמו כל דבר שהממשלה נוגעת בו,ההדרדרות הבלתי נמנעת תגיע.

 

1) הכביש ייראה כמו כל כביש שבור אחר בארץ

2) פקקי ענק

3) העלאת מחירים לשימוש בכביש שלא תיגמר

 

ועוד..

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם
לא טיפשים, סתם תאבי בצע. יעבור להם.

 

רגע, אז למעשה הם תוהים למה אנשים לא משתמשים בשירות שדפקו לו מחיר גבוה {לדעת הצרכנים} ועוד מתכוונים להעלות אותו?

:roll:

 

אני לא מבין אם מנהלי החברה הזו תמימים, טיפשים, או גם וגם

 

הם ממש לא טיפשים. כמו שבאגירה כתב, יש הסכם עם המדינה ומבחינתם אפשר גם לאטום את המנהרה. המדינה (אנחנו) ממילא תשלם.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

פורסם

גם בכביש שש היתה רשת בטחון, ועדיין היזם רוצה שהנסועה תהיה מעבר לתחזיות.

מבחינתו זה הפסד, כי הוא עדיין צריך לתחזק את הכביש ולהפעיל אותו, לשלם את עלויות המימון,

ונכון שהמדינה משלמת או משלימה לרף מינימום מסויים, אבל זה עדיין פחות טוב ממצב בו הנסועה

תגבר, ותעלה או לפחות תהיה בתחזיות.

אם היה מצב בו אף רכב לא נכנס למנהרה, זה כבר סיפור אחר, כי אז אין לך הוצאה משתנה כלשהי,

ואתה מקבל כל חודש את הכסף מהמדינה. אבל זה רק בתאוריה.


×
×
  • תוכן חדש...