Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4841 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

 

יש לי סוזוקי SWIFT GLX לבנה והצטברו על הפח ועל הפלסטיק כתמים הנראים כמו חלודה.

אנשים ספרו לי שזה יכול להיות שזה נגרם מפליטת חומרים באויר ממפעלים באזור.

1. השאלה שלי את מי אני יכול לטבוע על הכתמים?

2. איך אפשר להסיר את הכתמים?

3.איך אפשר למנוע מהכתמים מלהופיע שוב?

4.אם הכתמים הם מהאוויר האם זה מסוכן לבריאות?

 

תודה

  • ספונסר פורום
פורסם

1. אינני עורך דין אבל אינני סבור שיש כאן עילה לתביעה.

2. אם מדובר על כתמי חלודה שטחיים ("ג'ינג'ים" בשפה המקצועית) אז ניתן להסיר אותם על ידי פוליש עדין.

3. יש לבצע ווקס באופן תדיר ורצוי להשתמש בווקס איכותי.

4. אינני יודע.

פורסם

גם על האוטו שלי ושל אבא שלי מצטברות הנקודות, הפתרון היעיל ביותר והזול ביותר זה לעבור על הרכב עם פלסטלינה אחת לחצי שנה.

מורידה את הנקודות ללא מאמץ. עלות באי ביי כ5 דולר כולל משלוח.

בהצלחה.

פורסם

תמונה יכולה לעזור כאן בהחלט. האם הרכב חדיש ? מאיזה שנתון ?

אם הנך מעוניין לתבוע (משפטית כמובן, כי ב"ט" זה משהו אחר...) - תצטרך להוכיח חד משמעית ממה נגרמו הכתמים הללו, כדי שיהייה ניתן "להפיל" את התיק על מישהו.

ומכוון שהצלחת אופציה זו קלושה ביותר - עדיף לנקוט בשמירה על צבע הרכב, כפי שהציעו החברים מעליי.

alfa 156 2.5.

פורסם
גם על האוטו שלי ושל אבא שלי מצטברות הנקודות, הפתרון היעיל ביותר והזול ביותר זה לעבור על הרכב עם פלסטלינה אחת לחצי שנה.

מורידה את הנקודות ללא מאמץ. עלות באי ביי כ5 דולר כולל משלוח.

בהצלחה.

 

 

יש לך את הקישור לפלסטלינה באי ביי?

 

תודה

פורסם
גם על האוטו שלי ושל אבא שלי מצטברות הנקודות, הפתרון היעיל ביותר והזול ביותר זה לעבור על הרכב עם פלסטלינה אחת לחצי שנה.

מורידה את הנקודות ללא מאמץ. עלות באי ביי כ5 דולר כולל משלוח.

בהצלחה.

 

ומה עם ספריי סיכוך?(כמה עולה)?

פורסם

אני אעלה קישור בהמשך היום...

לא מכיר את הספריי סיכוך אבל אחרי פלסטלינה+ ווקס התוצאות מדהימות. כאילו הרכב יצא מהמפעל ואני לא מגזים.

 

http://www.ebay.co.uk/itm/3M-160g-Car-Auto-Vehicle-Clean-Cleaning-Clay-Bar-Detailing-Cleaner-Remove-Marks-/300825536435?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item460a9967b3

 

זה המוצר רק שעכשיו הוא עולה טיפה יותר.

×
×
  • תוכן חדש...