Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סובארו אימפרזה STI מול איבו 8


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7027 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קצת יותר מארבעים קילומטרים של אטרף גוזלים כמעט עשרים ליטרים של אוקטן 98

 

מה החישוב המטורף הזה איך זה יכול להיות ???

:twisted:מי שלא גודש לא נוסע :twisted:

פורסם
קצת יותר מארבעים קילומטרים של אטרף גוזלים כמעט עשרים ליטרים של אוקטן 98

 

מה החישוב המטורף הזה איך זה יכול להיות ???

שתי מכוניות, ארבעה קילומטרים לליטר כל אחת...

פורסם
מעניין יהיה להשוות אותה לאיבו, ולראות מי מהן תנצח. :twisted:

 

פליקס

 

מה אתם חושבים אם יעשו השוואה.. מי לדעתכם ינצח?

ועוד שאלה האם יש דגם יותר חזק של האיבו..

LIVING THE DREAM

ללא גבולות

פורסם
מה אתם חושבים אם יעשו השוואה.. מי לדעתכם ינצח?

ועוד שאלה האם יש דגם יותר חזק של האיבו..

כן יש עוד כמה דגמים יותר חזקים מהדגם הנוכחי של האיבו כמו שלאימפרזה יש דגמים יותר חזקים מה STI הרגילה שלנו בארץ יש :).

פורסם
כן יש עוד כמה דגמים יותר חזקים מהדגם הנוכחי של האיבו כמו שלאימפרזה יש דגמים יותר חזקים מה STI הרגילה שלנו בארץ יש :).
אם איני טועה לאיבו יש גרסה שנקראית FQ330 או אולי 340 כאשר המספר מייצג את כמות הכ"ס שלה.

 

ולאימפרזה יש גרסה מיוחדת לאנגליה ששכחתי את שמה ואם איני טועה גם לה כ 300+- כ"ס.

למכירה - פולריס ריינג'ר. 2002. פרטים בה"פ או כאן:http://carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=129096

פורסם

לדעתי ההבדל המשמעותי ביותר בין שני המכוניות האלו הוא.........הנהג.

 

שני המכוניות האלו הם דומות מאד ואני לא רואה הבדל משמעותי בניהם,במיוחד כל הביקורות האלו שראיתי מכל מיני מגזינים בעולם הגעתי למסקנה שכל השנים האלו לא היה תשובה לגבי STI או EVO מי טובה יותר

 

המגזינים בעיקר התרכזו בדגמים היותר "נדירים"של המכוניות האלו אם כל הגירסאות המיוחדות שלהם.

 

יש עוד הבדל שהוא מאד חשוב והוא נושא השיפורים למיניהם,הרי המכוניות האלו הם בסיס נהדר לשיפורים

 

ולהמון חברות בעולם יש שידרוגים למכוניות האלה,מבחינת כח שילדה כיול שונה ומה לא???

 

זה בעצם יוצר מצב שלא משנה איזה אוטו זה אפשר אם שניהם להגיע לרמה של מכונית ראלי אמיתית על הכביש.

 

בכל מקרה העדפה שלי היא אם היה לי את הכסף כמובן אז הייתי הולך על הSTI:smile:

פורסם

קודם כל תרגעו ! נרגעתם ? יפה.

 

 

עכשיו ככה:

במבחן הזה נהגו ברכבים...סליחה, פתחו את האמא של הרכבים, ולכן כל מה שנכתב, נכתב מתוך האטרף והאדרנלין של הנהיגה המשוגעת.

הם לא בדקו פה מי יותר נוחה או מפנקת...הם בדקו מי נותנת יותר בנהיגה אגרסיבית !

 

אי לכך ובהתאם לזאת, התוצאות הגיוניות בהחלט. אפשר להתדיין על "מבחן מכור" או לא, אבל בכללי אין כאן זיוף ענקי. הרי אתם (חלקכם) ראיתם במו עינכם מה עושה איוו 8 על מסלול (טופ גיר), ומה עושה לעומתה אימפרזה (זמן הרבה הרבה פחות טוב). אוקיי אז היו במבחן הבדלי כוח, אבל עדיין הנקודה הובהרה. אז עד כאן היינו רק בענייני נהיגה אגרסיבית וספורטיבית.

 

וכשנשאלו המנחים (ג'רמי והבחור השני ששכחתי עכשיו את שמו) את מי הם היו לוקחים הבייתה, בחרו שניהם באימפרזה, ולא סתם. ודי לחכימא ברמיזא.

 

ומשהו שאני לא מבין זה למה דה פאק כל האימפרזות (והאיבו) שרואים על הכבישים הן 4 דלתות. הרי אני לא מכיר הרבה אנשים שקונים אותן בתור רכב למשפחה, אז למה ההתעקשות הזאת על מרכב סדאן במקום קופה ? הרכב הוא "אוטו ספורט", אז רבאק תנו לו כבר את ה-2 דלתות שמגיעות לו וסגרו עניין.

לא מבין את זה...

 

 

 

חג שמח.

אלוהים נמצא בפרטים הקטנים :mmangel:

פורסם
אם איני טועה לאיבו יש גרסה שנקראית FQ330 או אולי 340 כאשר המספר מייצג את כמות הכ"ס שלה.

 

ולאימפרזה יש גרסה מיוחדת לאנגליה ששכחתי את שמה ואם איני טועה גם לה כ 300+- כ"ס.

 

בארה"ב הSTI היא בעלת מנוע 2.5T ו300 סוסים. :evil:

.All Imprezas are equal,some are more equal then others

  • שנתיים מאוחר יותר...
פורסם

לי יש STI 1999 ואני מאוד מרוצה מהאוטו בטוח שהיא לא רכה או ספוגית לא נסעתי על ה-EVO אבל ה-STI מכונית רצינית ביותר באחריות!!!!

 

קבלו תמונה של ה-STI שלי!

e_1_1_2_32544_20070303140318.jpg

:evilbat: subaru impreza turbo sti 1999 :evilbat:

 

אם עשיתי טעות ועברתי על חוקי הפורום אני מצטער.

פורסם

גם תגובה לא קשורה וגם הקפצה של שרשור משנת 2004.

 

ננעל.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7027 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...