Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4864 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

חיפשתי מידע באתר על תקלה כמו שיש לי אבל לא מצאתי...למרות שיש מלא דיונים על בעיות בנעילה מרכזית.

בכל אופן הבעיה היא כזאת:

כשאני לוחץ על כפתור הנעילה בשלט, כל הדלתות ננעלות וישר נפתחות, אבל האזעקה כן נדרכת. אני יודע שאזעקה כן נדרכת בגלל שאני רואה את הנורה האדומה בדשבורד מתחילה להבהב. ואחרי שאני לוחץ והדלתות ננעלות ונפתחות ישר, אם אני מנסה לפתוח את דלת הנהג, אז כל הדלתות ננעלות, אבל אם אני ינסה לפתוח דלת אחרת, אז היא תפתח. כלומר האוטו נשאר לא נעול עד שמנסים לפתוח את דלת הנהג, מה שגורם באופן מידי לנעילה של כל הדלתות.

ואם אני לוחץ על הכפתור נעילה בשלט באופן ממושך, כ-2 שניות, אז הדלתות ננעלות כרגיל. אבל זה לא היה ככה, הדלתות היו ננעלות בלחיצה אחת לא ממושכת על כפתור הנעילה.

הנעילה באמצעות המפתח עובדת כרגיל, כלומר נועלת את כל הדלתות באופן סדיר. בינתיים אני נועל את האוטו בלחיצה ממושכת על השלט אבל זה ממש מעצבן אותי כבר...

תודה!

פורסם

ברשותי אלמרה 99, שבמקור הייתה מותקנת בה אזעקה וזו נוטרלה לפני שנים רבות, לפני כחודש החלטתי להוסיף שלט נוחות.

 

לאחר התקנת שלטי הנוחות, נהיית לי בעיה דומה, אספר מה היה אצלי ואולי תוכל להיעזר בזה.

השלט היה נועל תמיד אך לא מצליח לפתוח ברוב הפעמים (ההפך מהמצב שלך).

 

הבעיה היתה לא בתוספת (שלט הנוחות\המוח שלו) אלא במנוע הנעילה המקורי של הרכב, לאחר פירוק דיפון הדלת (במקום בו התקינו לי את השלטים) מצאנו שהמנוע נועל ללא בעיה אך לא מספיק חזק בכדי לפתוח את הנעילה, וניתן לראות כי המוט הפנימי שאחראי על פקודת\ביצוע הנעילה המרכזית בצורה מכאנית (ע"י מפתח) עושה זאת ללא בעיה, אך בעזרת המנוע הוא מתקשה לשחרר וננעל חזרה.

במקרה שלי הותקן מנוע אוניברסלי נוסף שפטר את הבעיה, מה לעשות המקורי נחלש עם הזמן.

 

לבדיקה מציע לפתוח את דיפון הדלת ולראות מה קורה מבפנים הדלת כאשר אתה מנסה לנעול\לשחרר.

×
×
  • תוכן חדש...