Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7954 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב אז אני רוצה לדעת אם אני מפספס משהוא במה שצריך לקנות להתקנה של מגבר אם קבל וכמה זה אמור לעלות

אז צריך:פיוז+בת פיוז

כבל + -

כבלי RCA

כבל לרימוט

 

אחשיוו המגבר הוא KICKER KX650.4 וחוברת כתוב שצריך בישבילו פיוז 80A וכבל 4G

וששאלתי תמתקין אם יש לו הוא אמר שאני לא צריך כזה פיוז כי המצבר באוטו שלי הוא רק 50A וזה יכול לפוצץ לי תמצבר הוא משהוא כזה?

ושאלתי אותו כמה עולה קיט מקצועי למגבר הוא רצה לתת לי משהו ב120 אם פיוז 30

אז מה אתם אומרים יש דבר מקצועי ב120 שקל? ואיזה פיוז אני באמת צריך?

פורסם

טוב בוא נתחיל מהיסוד, קיבלת המלצה מהמגבר, כבל של 4 גייג, ההמלצה עבור הכבל שקיבלת, היא 80 אמפר.

 

עכשיו אם קיבלת המלצה כזאת מחברה כמו KICKER היתי ממליץ לשלול כל המלצה אחרת של "מתקין מקצועי" למיניהם.

"לפוצץ מצבר" זה אחלה משפט, הוא בטח מחליף לאנשים מצברים על ימין ועל שמאל עם משפט כזה..

והמצבר של הרכב לא קובע את רמת הכוח של מערכת החשמל, האלטרנטור קובע. (מצבר=בטרייה, אלטרנטור=יצרן כוח, דינמו)

 

לגבי קיט מקצועי של כל החיווט, לא תמצא משהו "איכותי מידי" ב120 , ובטח שלא 4 גייג, אולי 8, או אפילו 10 גייג.

(4 יותר טוב, יותר עבה, וזאת ההמלצה שקיבלת מהחברה)

 

** את הפיוז צריך להתאים לכבל, 4 גייג, ואם זאת ההמלצה שקיבלת, תשתמש בה. (למצבר של הרכב או למערכת החשמל אין משחק פה.

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

b.r אתה מנסה לרמוז בצורה כזאת או אחרת שאלטרנטור "רגיל" לא נותן כמות כזאת של כוח שמצדיקה 4 גייג ?

אז תסלח לי, אתה טועה.

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

יש לי גם שאלה !

יש לי מגבר lanzar vibe420 (4*100 rms)

איזה כבלי מתח אני צריך לשים ? 8G או 4G ?

ומה יהיה ההבדל ? אם בכלל . . . ?

 

תודה מראש !

פורסם

t.s.r רוב המגברים "הרגילים" לא צריכים יותר מ8 גייג,

ככול שהכבל יותר עבה, כמות האמפר לעומת המתח, תהייה גדולה יותר

משמע יהיה מספיק חשמל סדיר למגבר.

 

יש צורך ב4 גייג כשמדובר בהגברות חזקות מהרגיל, או אפילו בשני הגברות, אחרת יהיו נפילות מתח למגברים.

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

בשביל מגבר אחד של 4 ערוצים, גם 10 גייג יספיק לך, אין הצדק להשקעה המיותרת של ה4 גייג..

 

(כשאני אומר יספיק, לא מדובר בהתפשרות, פשוט המגבר לא צורך יותר ממה שהכבל מסוגל לתת)

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

ואלה אחי, אם אתה לא סומך על הצעות היצרן, תלך לפי הצהרות הכוח שהוא מפיק

זה אמור לתת אינדקציה כל שהי לגבי הזרם שהמגבר יצרום (כל שהי, כמובן שלא מדוייקת)

 

לגבי העלות, לפי דעתי הכבל לבד יעלה 100+.

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

אני קניתי שלשום ערכה של מגבר עם

כבל RCA

כבל מתח 4 גייג'

שרשורי לתא מנוע

כבלים לרמקולים

כבל REMOTE

כל מיני חיבורים קטנים

מחזיק של פיוז עם פיוז

ב175 שקל

פורסם

צבארי, בלי להעליב, אך אתה בטוח שאכן מדובר ב4גייג ?

ועוד שאלה, של איזו חברה הקיט הזה ? , והפיוז, של כמה אמפר ?

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

×
×
  • תוכן חדש...