Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4883 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כמה משעשע - בדיוק פתחתי שרשיר עם חוות דעת על הדירזה



 

קודם כל, אני רכשתי אותם ב550 ומתברר שגם אפשר לרכוש אותם ב480 לצמיג ויש כאלה שטוענים גם ב450 אפשר - קצת מאכזב עבור שנינו אני מניח.

 

בסופו של דבר קנית צמיג טוב - אבל מה שאכזב אותי בצמיג הזה הוא דווקא נתון הרעש - הם לא שקטים במיוחד בתחילת נסיעה - אחרי שהם יתחממו קצת, אתה תראה שגם הרעש פוחת מיידית לרעש אפסי - אבל זה דורש כמה דקות נסיעה לרכך את הגומי שלהם.

 

חוץ מזה הם באמת מקנים לרכב שלי נסיעה רכה מאוד וחלקה מאוד - ההאצה טובה והבלימה נהדרת.

 

זה צמיג נהדר למחיר שלו רק תיקח בחשבון שהם לא מיועדים לכביש רטוב (הם צמיגי קיץ והיצרן מצהיר עליהם ככאלו) אבל סה"כ לגשמים של הארץ ולנסיעה רגועה - הם מעולים.

 

אני בסופו של דבר יצאתי מרוצה מהקניה - אם אין לך רכב עתיר כוח ואתה נוהג רגוע - הם צריכים להיות מעל ומעבר.

 

תהנה.

 

אפרופו אני חושב שהמידה אצלך גדולה מאצלי - זה מסביר את הפער במחיר, תקין לחלוטין.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

אכן המידות הן שונות וזה מסביר את ההפרש במחיר ,

 

אותי כרגע מטרידה השאלה בנוגע למיקום תאריך הייצור או יותר נכון האם הצמיג סימטרי ללא הבדלים בדופן.?

 

ישנו חץ שמעיד על כיוון הנסיעה והוא בשני הצדדים מראה את הכיוון הנכון , לא מצאתי סימון של inside\outside אך ייתכן ופספסתי

 

מישהו יכול בבקשה להסיר את החשש הזה בבקשה ?? זה מאוד מטריד אותי :\

 

תודה והמשך יום נעים. :wink:

פורסם

אם אני זוכר נכון על אריזת הצמיג מסומן L או R



 

לא יודע\לא שמתי לב אם חוץ מחץ הכוון יש גם L או R על הצמיג עצמו.

 

אם החץ מצביע נכון אז אתה יכול להיות שקט.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

תודה רבה עכשיו אני רגוע בעניין הזה

 

זה המקום לציין לטובה את "צמיגי פרץ " ברחוב ז'בוטינסקי 27 פ"ת שעשה מאמצים להשיג לי את הצמיגים

פורסם

שלום

צמיגי מקסיס מרעישים ברמות .

כל מי שנסע אצלי ברכב העיר את תשומת ליבי לרעש.

והם גם לא נוחים בנסיעה .קשים.אחיזה לא משהו מעורר היתפעלות.

בקיצור במחיר שהם עולים זה לא שווה.

מדובר במקסיס במידה 215\40\17

פורסם
שלום

צמיגי מקסיס מרעישים ברמות .

כל מי שנסע אצלי ברכב העיר את תשומת ליבי לרעש.

והם גם לא נוחים בנסיעה .קשים.אחיזה לא משהו מעורר היתפעלות.

בקיצור במחיר שהם עולים זה לא שווה.

מדובר במקסיס במידה 215\40\17

כל צמיג שהוא בעל כיוון נסיעה חד הינו מרעיש,במיוחד לאחר שהוא צובר כבר זמן על הרכב

×
×
  • תוכן חדש...