Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

נהג מיכלית דלק


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4897 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב לכולם ,

 

אולי מישהו יוכל לספר לי על עבודה כנהג מיכלית דלק בחברת דלק \ סונול .

איך מתבצעת העבודה הזאת ?

כמה מרוויחים בזה ?

יש בעבודה הזאת אלמנט פיזי ?

ממליצים לעבוד בזה ?

 

אשמח קצת לפרטים באופן כללי .

 

תודה .

פורסם

מהתקופה שבה ניהלתי תחנות דלק שוחחתי עם נהגי המיכליות.

הם מעמיסים את הדלק למשאיות (כל משאית יש לה כמות של דלק שונה).

מקבלים תעודת משלוח התואמת לסחורה שיש במשאית,

מגיעים לתחנה מתחברים למיכלים הראשיים באמצעות צינורות פורקים את הסחורה.

בדרך כלל הם היו מבצעים 2 נסיעות במשמרת.

ניתן להיות עובד של חברה פרטית, וניתן להיות נהג של חברת דלק.

באשר לשכר אינני יודעת לומר לך.

זו עבודה לא קלה, זו הובלה של חומרים מסוכנים והמצאות בסביבה כזו.

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

זו עבודה לא קלה, זו הובלה של חומרים מסוכנים והמצאות בסביבה כזו.

ל'

גם האישור להובלת חומרים מסוכנים כרוך בסיוט לא קטן.

פורסם

כל הנהגים אשר הביאו לי דלק לתחנה ב 7 שנים בהם ניהלתי היו אנשים מבוגרים,

40+

העבודה הזו לא נכללת בקטגוריה של "עבודה כיפית".

הנהג לבד כל היום,הסביבה היחידה עם אנשים היא כאשר הוא מגיע לתחנה ועובד פותח לו את מיכלי הדלק.

בפריקה ובטעינה מתלכלכים מאוד.

אולי המשכורת מתגמלת את העובדים וזה מכפר על כל מה ששלילי מסביב.

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

אם זכרוני אינו מטעה אותי דיברתי עם נהג בפז שהייתי מתדלק הוא אמר לי 150 ש"ח להובלה {שוב אם אני זוכר טוב}.

אבל נראה לי קשה מידי כל היום להיות לבד וזה משאית שזה מצריך יותר ערנות מרכב.

פורסם
אם זכרוני אינו מטעה אותי דיברתי עם נהג בפז שהייתי מתדלק הוא אמר לי 150 ש"ח להובלה {שוב אם אני זוכר טוב}.

אבל נראה לי קשה מידי כל היום להיות לבד וזה משאית שזה מצריך יותר ערנות מרכב.

לא נשמע הגיוני , הם מקבלים פר שעות ולא פר הובלה .

מה גם שאם זה ככה העבודה לא ממש מתגמלת , הרישיון מאוד יקר ועדיף לעבוד בעבודה אחרת שיותר מתגמלת.

×
×
  • תוכן חדש...