Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4905 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רכשתי hfx12d4 סאב

וכרגע אני לא יודע איך אני יכול לחבר אותו למגבר 4 ערוצים

רציתי לדעת אם אני יכול לחבר אותו כל סליל לערוץ ואם לא למה

אני יודע שהתנגדות הסופים היא או 8 או 2

אבל המגבר שלי לא עומד בגישור ב2 אוהם

אז רציתי לדעת אם אני יכול לחבר כל סליל ליציאה של 4 אוהם

תודה רבה

פורסם

מאוד מאוד לא מומלץ לעשות את זה כי יש הבדלי הספקים בין שתי היציאות.

 

#האפשרות הכי בריאה היא לחבר את הסאב בגישור ב8ohm (מומלץ)

#האפשרות הפחות בריאה היא לחבר את הסאב רק לסליל אחד, קח בחשבון שאהסאב לא אמור לעבוד ככה ואתה יותר מעלול לקצר לו את החיים. האפשרות הזו גם לא מומלצת.

 

אני ממליץ לך במידה והסאב חדש, להחזיר אותו לחנות ולקחת סאב עם התנגדות סופית של 4ohm

פורסם

ומזתומרת הבדלי הספקים בגלל שזה ימין ושמאל ?

ואם אני מחבר בגישור בחיבור מקבילי 2 אוהם זה עלול לפגוע בסאב או במגבר ?

ועוד משו מגבר הייםפוניקס glx100.4

עומד בשתי אוהם בגישור ?

פורסם

ההתנגדות הסופית היא 2 אום, לפי מה שמוצהר על המגבר הוא מוציא 200 וואט לערוץ ב2 אום (לא מאמין, אבל שיהיה),

 

אם אתה רוצה לחבר "בינתיים" אז תחבר אותם בלי גישור כל סאב לערוץ משלו 1+2 או 3+4, תגדיר את הקרוס והגיינים ותהנה.

JL Audio

פורסם

בכך תחבר את שני הסלילים במקביל ותקבל 2 אוהם סופי בסאב

HU:alpine w520e +701

Amp(tw+mid) Mcintosh mc420 Amp(midbass) Diamond audio D5 600.2

set: Eton rsr160 + mid: Eton_PFC80

Mono JL 500/1 sub: ID8

פורסם
שלום רכשתי hfx12d4 סאב

וכרגע אני לא יודע איך אני יכול לחבר אותו למגבר 4 ערוצים

רציתי לדעת אם אני יכול לחבר אותו כל סליל לערוץ ואם לא למה

אני יודע שהתנגדות הסופים היא או 8 או 2

אבל המגבר שלי לא עומד בגישור ב2 אוהם

אז רציתי לדעת אם אני יכול לחבר כל סליל ליציאה של 4 אוהם

תודה רבה

 

 

אתה לא יכול לחבר את הסאב בהתנגדות סופית של 4 אום

רצוי שלא לחבר אותו בהתנגדות 2 אום ,זה עלול לגרום למגבר להכנס לפרוטקשן

חבר אותו בהתנגדות 8 אום.

פורסם

במקרה הטוב הוא יכנס לפרוטקשן.

במקרה הגרוע קוסם האודיו יבוא וינפנף בשרביט הקסמים שלו ויצא עשן מהמגבר.

פורסם

אני יודע שאולי תצלבו אותי פה, אבל לפני כ3 שנים התקנו ברכב של חבר שני 12"CVR בהתנגדות סופית של 1OHM למגבר של קיקר שמוצהר בהספק שלו 700RMS ב2OHM, ללא הצרה ב1. מאז הסאבים מחוברים ומוגברים בקלות וללא בעיות, וללא פרוטקשן.

HU: Pioneer 1450UB / Comp: Rainbow SAX 265.20 / Sub: Kicker CVR12" / Amp: Kicker ZX150.2 / Mono: JBL 3501

מותקן על רנו קליאו 98' :lol:

פורסם

מהסיבה הפשוטה שהעכבה (התנגדות) אינה קבועה.

ההתנגדות הנומינלית הינה ממוצע של התנגדות חשמלית, מכנית ובנוסף התנגדות תיבה.

לפי תדרים גם ההתנגדות עולה. אפשר לראות זאת בגרף היענות תדר vs התנגדותשל רמקול.

בחו״ל מריצים מגברים שיציבים באום בהתנגדויות של חצי אוהם, שליש ואף רבע אוהם. אצלי ברכב ההתנגדות הסופית היא 0.7 אוהם.

אך במגברים חלשים ולא יציבים ירידה בהתנגדות בתוספת נפילות חשמל, חום וכיוונים לקויים ברוב הסיכויים יוביל לכשל במגבר.

×
×
  • תוכן חדש...