Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4908 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הלכתי לראות היום רכב. בהתחלה לא חשדתי דבר, אך לאט לאט עוד ועוד סימני שאלה עלו, עד שלבסוף החלטתי שהסיכון גבוהה מדי וויתרתי. לדעתי נפלתי על סוחר שדאג להסתיר עובדה זו ככל שיכל, אך אולי אני סתם פרניאיד? והנה לשיפוטכם השתלשלות העניינים:

 

- נפגשנו באיזה מגרש חניה (לא של בית ולא של עבודה).

- המוכר הראה לי את רשיון הרכב על שם אישה, והראה את תעודת זהות של בעלת הרכב ושלו (לדבריו). לצערי לא דאגתי להתבונן בתמונה.

- בבדיקה חפיפה התגלו גידולים מרשימים על המגעים של הסוללה, וכן שתא המטען לא נפתח. בעל הרכב הבטיח לתקן את תא המטען, וטען שהגידולים הם כלום, סתם בגלל שהאוטו עמד קרוב לים.

- הצעתי לנסוע לבדיקה, ובעל האוטו הציע מכון מסוים בו "יש לו הנחה". הצעתי מכון אחר, והוא הסכים.

- משהגענו למכון, בעל הרכב ישר הלך דוך למשרד, כאילו הוא מגיע לשם כל שני וחמישי.

- תוך כדי הבדיקה, שלשת הטלפונים של בעל האוטו לא הפסיקו לצלצל.

- תוך כדי הבדיקה שמתי לב שברשיון רשום בעלים קודמים - 1 (למרות שטען שהרכב - יד 1). הוא הסביר שיש לו איזה דרך לעשות הפקדת סוחר, ואז האוטו לא באמת נוסע - רק בקטנה (לפי חישוב שלי "בקטנה" הסתכם ב-9000 ק"מ מאז מאי 2012 אז נגמר הליסינג). מעבר לחוקיות העניין של לנסוע 9000 ק"מ כאשר הרכב לא אמור בכלל לזוז, האם יש סיכוי בכלל שמישהו שהוא לא סוחר רכב יכול לעשות את ההפקדה הזאת?

- על הליקויים (הלא מאוד משמעותיים, אך בכל זאת שונים בתכלית מהתמונה שצייר) התמקח בעקשנות (כמישהו שנלחם על המרג'ין שלו, ולא כבעל רכב שמנסה להמשיך הלאה), וציין שיש לא דרך לעשות את התיקונים בזול.

- משביקשתי לראות ספר טיפולים, דיבר משהו על זה, שאפשר לגשת לכל מוסך מורשה של הדגם הזה ולקבל תדפיס (אך לא הראה שום ספר טיפולים).

 

הרושם הכללי היה שיש יותר מדי הפתעות וסימני שאלה. האם החששות שלי מוצדקים?

פורסם

אתה לא צריך שום דבר ממה שרשמת מספיק שראית ברישיון את הפקדת הסוחר, אם הרכב אכן עבר הפקדת סוחר אז באמת יהיה רשום בעלים קודמים 01 ולאחר העברת הבעלות אתה תהיה רשום בתור 01.(הרכב באמת יד ראשונה)

כל עוד זה לא רכב נדיר המשך הלאה ואל תתייאש ולהבא בקש לראות את רישיון הרכב וחפש שם את הפקדת הסוחר.

skoda fabia 1.4 16V

skoda octavia 1.9TDI

audi A4 1.8T - sold

פורסם

- בבדיקה חפיפה התגלו גידולים מרשימים על המגעים של הסוללה, וכן שתא המטען לא נפתח. בעל הרכב הבטיח לתקן את תא המטען, וטען שהגידולים הם כלום, סתם בגלל שהאוטו עמד קרוב לים.

 

הרושם הכללי היה שיש יותר מדי הפתעות וסימני שאלה. האם החששות שלי מוצדקים?

 

1. הרושם הכללי של כנראה נכון.

2. אוטו שידוע שעמד ליד הים - כדאי להתרחק כי החלודה תגיע בהקדם.

3. רכב בן שלוש שנים עדיף לקנות ישירות מחברת הליסינג ולקבל אחריות לשנה שנתיים.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
הלכתי לראות היום רכב. בהתחלה לא חשדתי דבר, אך לאט לאט עוד ועוד סימני שאלה עלו, עד שלבסוף החלטתי שהסיכון גבוהה מדי וויתרתי. לדעתי נפלתי על סוחר שדאג להסתיר עובדה זו ככל שיכל, אך אולי אני סתם פרניאיד? והנה לשיפוטכם השתלשלות העניינים:

 

- נפגשנו באיזה מגרש חניה (לא של בית ולא של עבודה).

- המוכר הראה לי את רשיון הרכב על שם אישה, והראה את תעודת זהות של בעלת הרכב ושלו (לדבריו). לצערי לא דאגתי להתבונן בתמונה.

- בבדיקה חפיפה התגלו גידולים מרשימים על המגעים של הסוללה, וכן שתא המטען לא נפתח. בעל הרכב הבטיח לתקן את תא המטען, וטען שהגידולים הם כלום, סתם בגלל שהאוטו עמד קרוב לים.

- הצעתי לנסוע לבדיקה, ובעל האוטו הציע מכון מסוים בו "יש לו הנחה". הצעתי מכון אחר, והוא הסכים.

- משהגענו למכון, בעל הרכב ישר הלך דוך למשרד, כאילו הוא מגיע לשם כל שני וחמישי.

- תוך כדי הבדיקה, שלשת הטלפונים של בעל האוטו לא הפסיקו לצלצל.

- תוך כדי הבדיקה שמתי לב שברשיון רשום בעלים קודמים - 1 (למרות שטען שהרכב - יד 1). הוא הסביר שיש לו איזה דרך לעשות הפקדת סוחר, ואז האוטו לא באמת נוסע - רק בקטנה (לפי חישוב שלי "בקטנה" הסתכם ב-9000 ק"מ מאז מאי 2012 אז נגמר הליסינג). מעבר לחוקיות העניין של לנסוע 9000 ק"מ כאשר הרכב לא אמור בכלל לזוז, האם יש סיכוי בכלל שמישהו שהוא לא סוחר רכב יכול לעשות את ההפקדה הזאת?

- על הליקויים (הלא מאוד משמעותיים, אך בכל זאת שונים בתכלית מהתמונה שצייר) התמקח בעקשנות (כמישהו שנלחם על המרג'ין שלו, ולא כבעל רכב שמנסה להמשיך הלאה), וציין שיש לא דרך לעשות את התיקונים בזול.

- משביקשתי לראות ספר טיפולים, דיבר משהו על זה, שאפשר לגשת לכל מוסך מורשה של הדגם הזה ולקבל תדפיס (אך לא הראה שום ספר טיפולים).

 

הרושם הכללי היה שיש יותר מדי הפתעות וסימני שאלה. האם החששות שלי מוצדקים?

 

ברגע שיש לך ספקות לגבי המוכר אז לא משנה מה יגידו לך כאן פשוט תוותר.

 

ספציפית על מה שכתבת,צריך קצת יותר פרטים על הרכב עצמו. אם למשל הרכב ישן שעולה אלפים בודדים בלבד אז אולי יש הצדקה של הסוחר שכן מדובר ברכב זול מאוד.

 

בכול מקרה, רק על פי הנתונים שהבאת אני הייתי אומר לך שהחשדות שלך מוצדקים קרוב לוודאי

פורסם

בעניין של קנייה מליסינג: הרכב הוא מזדה 3 סטנדרטית, והסיבה היחידה שהלכתי על יד 2 במקום ללכת לחברת ליסינג הוא שלרוב הקילומטרז' של הרכבים באתרים של חברות הליסינג גבוהה יותר (למשל, האוטו של היום, שנת 2009, עשה רק 50,000 ק"מ, כלעומת 80 ואף 90 אלף ברכבים דומים באתר של אוויס). האם זה חשוב בכלל, או שהבטחון הנוסף של קנייה מגוף מוכר מכסה על תוספת של 20-30 אלף ק"מ?

פורסם

כמובן שהוא סוחר אבל אתה לא מתחתן איתו אתה קונה רכב ולכן עושה את הבדיקות שלך, אם הרכב היה בליסינג חייב להיות הסטוריית טיפולים מסודרת (אם לא, חשוד), אם הרכב לא עבר תאונות משמעותיות והרכב לראות עיניך לא צריכה להיות בעייה

אם אין לך היסטוריית טיפולים תמשיך הלאה,לכן עדיף ללכת למגרש מסודר שיידע להציג לך את כל הנתונים ואם תתאמץ אני בטוח שתמצא גם ק"מ נמוך.

פורסם

תמשיך הלאה. תמיד תסמוך על תחושת הבטן שלך. לא חסר מאזדה בשוק ועדיף לך ק"מ גבוה יותר מאשר עסק עם מוכר לא אמין. סיפור אמיתי - מישהו שקנה ממני את הרכב סיפר לי ביום של העברת בעלות ,לגבי רכב שראה במקביל לרכב שלי ,מסתבר שהרכב היה מורכב משתי מכוניות והמוכר לא הניד עפעף אפילו. כל זה גרם לבחור שבא לקנות ממני את הרכב שלי גם ללכת למוסך להרים את הרכב על ליפט וגם אחרי זה לבדיקה במכון . כולה גטס מה נהיה :-)

בשלב זה של חיי, אצהיר ללא התחייבות שלעולם לא אעבור לאוטומט כל עוד גופי מתפקד וגפיי נעות כמתוכנן

פורסם

לחברת הליסינג לא יהיה קשה למכור רכב טוב,

לכן כמעט לעולם לא תמסור אותו לסוחר פרטי/קטן.

 

אינני סבור שהרכב באמת עבר רק 50L ק"מ כש9K מהם זה מאז שהוא אצל הסוחר.

משכנתא זה קל

פורסם

זה לא סוחר, זה מדריך ראשי בקורס סוחרים, יושב ראש סוחרי הרכב בארץ ישראל.

כשאתה רואה הרהב סימני שאלה, תתרחק, רכב עולה הרבה כסף, וזו קנייה שעושים רק כאשר בטוחים במאת האחוזים. שיהיה בהצלחה.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

×
×
  • תוכן חדש...