Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4920 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

כבר כמה ימים שאני מחפש בגוגל וכו'..

אני מחפש אוזניות לאייפון, אוזניות שמתלבשות על כל האוזן (נדמה לי שקוראים לזה on ear במונח המקצועי :p)

העדיפות היא לקומפקטיות שאפשר לקפל ולשים בנרתיק, חשוב שישמעו בהן באיכות טובה.

 

הסגנונות מוסיקה שאני שומע בעיקר הם רוק, dubstep, לפעמים טראנסים וכו'

אשמח אם למישהו היה ניסיון עם אוזניות מסויימות ויכול להמליץ.

 

התקציב הוא 400 ש"ח, אם יש סיבה טובה להוסיף אז אפשר להוסיף עוד 100-150 ש"ח..

מעדיף לקנות בארץ בגלל אחריות וכו', אבל יש הבדל משמעותי במחיר אין בעיה גם להזמין מחו"ל

 

תודה לעוזרים!

Instagram:

VWPolo6R

פורסם

לא בדיוק בתקציב, אבל אני אתרום ממה שאני יודע:

 

מבחינת האון איר, היה לי נסיון עם

 

KOSS PORTAPRO

SENNHEISER PX100

AKG K518

 

הם כולם בסביבות ה-250 שקל.

לטעמי לסגנון שלך הכי טובות יהיו ה AKG, יש להם באס עשיר יותר וגם עושה רושם של עמידות יחסית(משער לעצמי)

 

אבל אם אתה רוצה באס באמת עשיר, הייתי ממליץ כבר לעבור לאוזניות דיג'יי. יש לי כאלה של אאודיו טכניקה ואני מרוצה מכול רגע :)

פורסם
לא בדיוק בתקציב, אבל אני אתרום ממה שאני יודע:

 

מבחינת האון איר, היה לי נסיון עם

 

KOSS PORTAPRO

SENNHEISER PX100

AKG K518

 

הם כולם בסביבות ה-250 שקל.

לטעמי לסגנון שלך הכי טובות יהיו ה AKG, יש להם באס עשיר יותר וגם עושה רושם של עמידות יחסית(משער לעצמי)

 

אבל אם אתה רוצה באס באמת עשיר, הייתי ממליץ כבר לעבור לאוזניות דיג'יי. יש לי כאלה של אאודיו טכניקה ואני מרוצה מכול רגע :)

אם האוזניות ב250 טובות אז אני יכול גם לשקול אותן.. אפילו יותר טוב שהן יותר זולות

לגבי האוזניות DJ שהזכרת, אפשר לקבל עוד פרטים?

Instagram:

VWPolo6R

פורסם
לא יודע אפילו, הביאו לי במתנה לפני כמה זמן ואין אפילו את הדגם שלהם על האוזניות.

 

אבל בהחלט שיפור מהפורטה פרו שהייתי משתמש בהם לפני.

הAKG K518 נראות לי אוזניות מתאימות.. אני אלך לבדוק אותן באיזה חנות

תודה על ההמלצה

 

רק לציין כי אתה מחפש אוזניות Over Ear ולא On.

ה'און' יושבות על האוזניים ולא מקיפות אותן.

צודק, תודה על התיקון!

 

יש עוד המלצות?

Instagram:

VWPolo6R

פורסם

דווקא ה518 דיי גרועות לדעתי.

סדרה 400 האטומות (חשוב , לא ה420 לדוגמא הפתוחות) גם קטנות יותר וגם נותנות תוצאות יפות יותר משמעותית.

If living is for learning

Then dying is forgetting

×
×
  • תוכן חדש...