Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4615 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

 

הפלסטלינה של זיימול לדוג', מיוצרת מחימר חרסית טבעי מאפריקה, וקוורץ איכותי מצפון אמריקה, אלו חומרים איכותיים, טבעיים, והחברה מפרסמת בגאון את מרכיבי המוצר מסיבה ברורה.

 

סליחה אבל, WTF???

 

האם אתה יודע שאת אותם המינרלים בדיוק יש לך בכמויות אין סופיות במרחבי הנגב? מה זה לעזאזל מינרל איכותי?

קוורץ??? בפלסטלינה??? זה אחד המינרלים הקשים בעולם. אתה באמת לא רוצה שבפלסטלינה שאתה מעביר על הרכב יהיה קוורץ, גם לא באחוז אפסי.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

  • תגובות 47
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

הם לא מזיקים. זה מה שחברות דיטיילינג רוצות שתחשוב. ההחלקה היא אותה החלקה. התוצאה היא אותה תוצאה. המחיר נחתך ביותר משלושת רבעי.

 

אני מסכים ששימוש במים מזיק לרווחים של יצרני חומר הסיכה,

אבל בכל זאת הייתי רוצה לשמוע את דעתו של skitz

FIAT Punto SX75 1998 > Punto EVO active 2010 > Bravo sensation 2011

 

פורסם

איתמר, אני לא חולק עליך, ישראל מלאה במשאבי טבע נהדרים :wink:

אך תהליכי הכרייה והחציבה פה לוקים בחסר, אפריקה מתקדמת מאיתנו בתחום הזה.

לעומת זאת אם תרצה מלח לפסוריאזיס שלך, אין עלינו.

העניין הוא שיש הבדל באיכות החומרים ובתהליך הייצור שגורם לפער הגדול במחירי הפלסטלינה, אתה מתיימר להבין איזה מינרל כן טוב שיכנס לפלסטלינה ואיזה לא, ולא נראה שיש לך ידע רציני בתחום מלבד הידיעה שקוורץ הוא חומר קשה (וגם לי לא, אגב).

גם קארנובה זה חומר קשה כמו בטון, ועדיין יש אותו בווקס, כנ"ל הקוורץ, אני בטוח שהפלסטלינה לא מורכת מ100% קוורץ אחרת באמת הייתה קשה מאוד, בדיוק כמו שווקס לא מורכב מ100% קארנובה אחרת לא היית יכול למרוח אותו.

 

 

אלון, אני מבין מה אתה אומר, אבל אני לא מסכים עם הכל.

עזוב אותך שטויות שיווקיות, אני לא בא עם דעה משוחדת בכלל, אני פה כמשתמש ביתי, אין לי אינטרס כזה או אחר לדחוף לך עכשיו חומר סיכוך.

מה שכן, טעית כשהכללת שקוויק דיטיילר זה חומר סיכוך, אולי מומלץ להשתמש בו ככזה אם אין לך חומר סיכוך ייעודי או כתחליף לו, אבל ישנם מוצרים ייעודים לחברות מסויימות שיש להם יכולת מאוד גבוהה להקטין את מקדם החיכוך, הם מכילים חומרים הרבה יותר שומניים מאשר קוויק דיטיילר רגיל.

רובם גם לא עולים מעל 30-40 שקלים!!!!! לבקבוק גדול מאוד שיספיק לך לכמה וכמה רכבים. ספר לי איפה בדיוק ההוצאה הגדולה פה?! ווקס טוב עולה 200-400 ש"ח, אוטם צבע סכום דומה, פלסטלינה גדולה 100-200 ש"ח, אני חושב שאפילו ריחן לרכב יעלה לך יותר מהחומר סיכוך הזה.

 

להבדיל אלף אלפי הבדלות, תנסה לדמיין דברים אחרים בחייך שדורשים סיכוך, האם מים מהברז וקצת סבון יחזיקו מעמד?

תן שפריץ של חומרי הסיכוך הייעודים (ואני בכוונה לא מזכיר שמות, שלא תגיד אחר כך שיש לי אינטרס נסתר) על ציר הדלת שלך, ותראה כמה תנועות היא עושה לפני שיעילות הסיכוך מתחילה להתפוגג.

 

קחו בחשבון שיש רמות שונות של פלסטלינה, בגסות מאוד סיכוך טוב יורגש בהחלט לעומת מים עם ברז, ובכאלה עדינות הוא יורגש פחות כמו גם יעילות הפלסטלינה עצמה.

 

מי שלאחר קניית הרכב היוקרתי שלו, והפלסטלינה המצויינת שלו, לא נותרה לו פרוטה, שישתמש במים מהברז ושיהיה בהצלחה.

אני במקומו הייתי מעדיף לקנות ווקס אחר, יקר פחות ב30 שקלים, ממילא הוא לא יראה את ההבדל בתוצאה הסופית, הרי הכל גימיק שיווקי.

פורסם
איתמר, אני לא חולק עליך, ישראל מלאה במשאבי טבע נהדרים :wink:

אך תהליכי הכרייה והחציבה פה לוקים בחסר, אפריקה מתקדמת מאיתנו בתחום הזה.

לעומת זאת אם תרצה מלח לפסוריאזיס שלך, אין עלינו.

העניין הוא שיש הבדל באיכות החומרים ובתהליך הייצור שגורם לפער הגדול במחירי הפלסטלינה, אתה מתיימר להבין איזה מינרל כן טוב שיכנס לפלסטלינה ואיזה לא, ולא נראה שיש לך ידע רציני בתחום מלבד הידיעה שקוורץ הוא חומר קשה (וגם לי לא, אגב).

גם קארנובה זה חומר קשה כמו בטון, ועדיין יש אותו בווקס, כנ"ל הקוורץ, אני בטוח שהפלסטלינה לא מורכת מ100% קוורץ אחרת באמת הייתה קשה מאוד, בדיוק כמו שווקס לא מורכב מ100% קארנובה אחרת לא היית יכול למרוח אותו.

 

 

אלון, אני מבין מה אתה אומר, אבל אני לא מסכים עם הכל.

עזוב אותך שטויות שיווקיות, אני לא בא עם דעה משוחדת בכלל, אני פה כמשתמש ביתי, אין לי אינטרס כזה או אחר לדחוף לך עכשיו חומר סיכוך.

מה שכן, טעית כשהכללת שקוויק דיטיילר זה חומר סיכוך, אולי מומלץ להשתמש בו ככזה אם אין לך חומר סיכוך ייעודי או כתחליף לו, אבל ישנם מוצרים ייעודים לחברות מסויימות שיש להם יכולת מאוד גבוהה להקטין את מקדם החיכוך, הם מכילים חומרים הרבה יותר שומניים מאשר קוויק דיטיילר רגיל.

רובם גם לא עולים מעל 30-40 שקלים!!!!! לבקבוק גדול מאוד שיספיק לך לכמה וכמה רכבים. ספר לי איפה בדיוק ההוצאה הגדולה פה?! ווקס טוב עולה 200-400 ש"ח, אוטם צבע סכום דומה, פלסטלינה גדולה 100-200 ש"ח, אני חושב שאפילו ריחן לרכב יעלה לך יותר מהחומר סיכוך הזה.

 

להבדיל אלף אלפי הבדלות, תנסה לדמיין דברים אחרים בחייך שדורשים סיכוך, האם מים מהברז וקצת סבון יחזיקו מעמד?

תן שפריץ של חומרי הסיכוך הייעודים (ואני בכוונה לא מזכיר שמות, שלא תגיד אחר כך שיש לי אינטרס נסתר) על ציר הדלת שלך, ותראה כמה תנועות היא עושה לפני שיעילות הסיכוך מתחילה להתפוגג.

 

קחו בחשבון שיש רמות שונות של פלסטלינה, בגסות מאוד סיכוך טוב יורגש בהחלט לעומת מים עם ברז, ובכאלה עדינות הוא יורגש פחות כמו גם יעילות הפלסטלינה עצמה.

 

מי שלאחר קניית הרכב היוקרתי שלו, והפלסטלינה המצויינת שלו, לא נותרה לו פרוטה, שישתמש במים מהברז ושיהיה בהצלחה.

אני במקומו הייתי מעדיף לקנות ווקס אחר, יקר פחות ב30 שקלים, ממילא הוא לא יראה את ההבדל בתוצאה הסופית, הרי הכל גימיק שיווקי.

 

לא תיארתי לובריקנעים כאלה ואחרים מסיבה פשוטה - הם יותר מיותרים לדעתי כבר מקוויק דיטיילרים.

בעבר השתמשתי בפלסטלינה גסה - גם איתה השימוש קל בעזרת סבון.

 

הדוגמה שהבאת לי לא תקפה בכלל - לציר הדלת ודברים אחרים תרצה סיכוך קבוע ואולי אםילו גס כמו גריז, אך לפלסטלינה תרצה חומר שמנוני ונוזלי שסהכ יגרום לפלסטלינה להחליק. יודע מה? אני בכיף אצלם את עצמי מבצע פלסטלינה עם שמן קנולה, אבל כבר עדיפה השיטה שלך.

הוצאה של עוד 30 40 שקל רק על חומר סיכוך היא בעיני מיותרת. שוב, הסיכול של סבון לא פחות טוב מסיכוך של שמנים מיוחדים. חוקי עולם.

המדריך המלא לכניסה לעולם הדיטיילינג

HU: Pioneer AVH2750BT | Midbass: Morel Virtus MW6 | Tweeters: Morel MT230 | Amp: Sundown SAX100.4 | SW: DLS Nordica 12" | SoundDeadener: Stinger Roadkill

פורסם
איתמר, אני לא חולק עליך, ישראל מלאה במשאבי טבע נהדרים :wink:

אך תהליכי הכרייה והחציבה פה לוקים בחסר, אפריקה מתקדמת מאיתנו בתחום הזה.

לעומת זאת אם תרצה מלח לפסוריאזיס שלך, אין עלינו.

העניין הוא שיש הבדל באיכות החומרים ובתהליך הייצור שגורם לפער הגדול במחירי הפלסטלינה, אתה מתיימר להבין איזה מינרל כן טוב שיכנס לפלסטלינה ואיזה לא, ולא נראה שיש לך ידע רציני בתחום מלבד הידיעה שקוורץ הוא חומר קשה (וגם לי לא, אגב).

גם קארנובה זה חומר קשה כמו בטון, ועדיין יש אותו בווקס, כנ"ל הקוורץ, אני בטוח שהפלסטלינה לא מורכת מ100% קוורץ אחרת באמת הייתה קשה מאוד, בדיוק כמו שווקס לא מורכב מ100% קארנובה אחרת לא היית יכול למרוח אותו.

 

 

אלון, אני מבין מה אתה אומר, אבל אני לא מסכים עם הכל.

עזוב אותך שטויות שיווקיות, אני לא בא עם דעה משוחדת בכלל, אני פה כמשתמש ביתי, אין לי אינטרס כזה או אחר לדחוף לך עכשיו חומר סיכוך.

מה שכן, טעית כשהכללת שקוויק דיטיילר זה חומר סיכוך, אולי מומלץ להשתמש בו ככזה אם אין לך חומר סיכוך ייעודי או כתחליף לו, אבל ישנם מוצרים ייעודים לחברות מסויימות שיש להם יכולת מאוד גבוהה להקטין את מקדם החיכוך, הם מכילים חומרים הרבה יותר שומניים מאשר קוויק דיטיילר רגיל.

רובם גם לא עולים מעל 30-40 שקלים!!!!! לבקבוק גדול מאוד שיספיק לך לכמה וכמה רכבים. ספר לי איפה בדיוק ההוצאה הגדולה פה?! ווקס טוב עולה 200-400 ש"ח, אוטם צבע סכום דומה, פלסטלינה גדולה 100-200 ש"ח, אני חושב שאפילו ריחן לרכב יעלה לך יותר מהחומר סיכוך הזה.

 

להבדיל אלף אלפי הבדלות, תנסה לדמיין דברים אחרים בחייך שדורשים סיכוך, האם מים מהברז וקצת סבון יחזיקו מעמד?

תן שפריץ של חומרי הסיכוך הייעודים (ואני בכוונה לא מזכיר שמות, שלא תגיד אחר כך שיש לי אינטרס נסתר) על ציר הדלת שלך, ותראה כמה תנועות היא עושה לפני שיעילות הסיכוך מתחילה להתפוגג.

 

קחו בחשבון שיש רמות שונות של פלסטלינה, בגסות מאוד סיכוך טוב יורגש בהחלט לעומת מים עם ברז, ובכאלה עדינות הוא יורגש פחות כמו גם יעילות הפלסטלינה עצמה.

 

מי שלאחר קניית הרכב היוקרתי שלו, והפלסטלינה המצויינת שלו, לא נותרה לו פרוטה, שישתמש במים מהברז ושיהיה בהצלחה.

אני במקומו הייתי מעדיף לקנות ווקס אחר, יקר פחות ב30 שקלים, ממילא הוא לא יראה את ההבדל בתוצאה הסופית, הרי הכל גימיק שיווקי.

 

אני ממש לא מסכים עם כל מה שנאמר פה.

האם הייתם משפריצים מים או Quick detailer על רכב מלא אבק ומנגבים?

אם תשפריצו רק מים ותנגבו תשרטו את הרכב, לעומת זאת, QD ישחרר את הלכלוך ותוכלו לנגב בבטחון (כמעט מלא).

למוצרי QD או LUBE למיניהם יש פולימרים שתפקידם "לעטוף" את הלכלוך ולהקטין את הנזק שהוא עושה ע"י סיכוך.

מים רק משחררים לכלוך, לא מסככים אותו ואותו לכלוך זה מה ששורט לכם את הרכב.

ואיך כל זה קשור לפלסטלינה אתם שואלים,

כשאתם עוברים עם הפלסטלינה, היא משחררת לכלוך מהצבע, ללא סיכוך הלכלוך שפבלסטלינה שמשתפשפת על הצבע יגרום לשריטות/Marring של הצבע.

תפקידי ה QD/LUBE הם:

1. לאפשר לפלסטלינה לנוע על הצבע בקלות

2. לסכך את הפלסטלינה כדי שהלכלוך שנעוץ בה לא ישרוט את הצבע

3. למנוע מהלכלוך שהשתחרר מהצבע ולא נתקע בפלסטלינה לשרוט את הצבע(ויש הרבה לכלוך כזה, רואים אותו כשמנגבים אם מיקרופייבר נקי)

 

סבון או שמפו נותנים רק החלקה ולא מונעים שריטות. ויותר מכך מספקים יתר סיכוך שמקטין את האפקטיביות של הפלסטלינה

 

ובקיצור, אני אישית משתמש ב Optimum No Rinse כבר שנים הוא הכי זול ומספק בדיוק את מה שצריך. (ולא אני לא מייבא/מוכר וכו') יש לי גלון בבית שמשרת אותי נאמנה גם לשטיפות וגם כ- QD/LUBE

גאדג'טיסט,בלוגר, דיטיילר חובב, ובעיקר פרקציוניסט

פורסם
, אני פה כמשתמש ביתי, אין לי אינטרס כזה או אחר לדחוף לך עכשיו חומר סיכוך..

 

משתמש ביתי? אתה זה שמצהיר בפורום שאתה הולך לייבא מגווירס (ואחרי שכבר מישהו אחר מביא אותם בצורה מסודרת) הבטחת שבינואר בזכותך יהיה פה יבוא מסודר של Chemical Guys וחברות נוספות.

 

פתאום אתה משתמש ביתי נטול אינטרסים?

 

אז יאללה ינואר כבר כאן, השטרות מוכנים ומזומנים, הגיע הזמן לקיים הבטחות מה יש לך להציע?

פורסם

גם ככה צריך לשטוף את הרכב לפני אז בין השטיפה ליבוש עושים פלסטלינה. ומשתמשים בנוזל השטיפה כחומר סיכוך. אם יש לכם סבון טוב אז אין שום צורך בQD למינהם.

:turn-l:מכונאי וחשמלאי אופנועים מוסמך :turn-l:

פורסם
אני ממש לא מסכים עם כל מה שנאמר פה.

האם הייתם משפריצים מים או Quick detailer על רכב מלא אבק ומנגבים?

אם תשפריצו רק מים ותנגבו תשרטו את הרכב, לעומת זאת, QD ישחרר את הלכלוך ותוכלו לנגב בבטחון (כמעט מלא).

למוצרי QD או LUBE למיניהם יש פולימרים שתפקידם "לעטוף" את הלכלוך ולהקטין את הנזק שהוא עושה ע"י סיכוך.

מים רק משחררים לכלוך, לא מסככים אותו ואותו לכלוך זה מה ששורט לכם את הרכב.

ואיך כל זה קשור לפלסטלינה אתם שואלים,

כשאתם עוברים עם הפלסטלינה, היא משחררת לכלוך מהצבע, ללא סיכוך הלכלוך שפבלסטלינה שמשתפשפת על הצבע יגרום לשריטות/Marring של הצבע.

תפקידי ה QD/LUBE הם:

1. לאפשר לפלסטלינה לנוע על הצבע בקלות

2. לסכך את הפלסטלינה כדי שהלכלוך שנעוץ בה לא ישרוט את הצבע

3. למנוע מהלכלוך שהשתחרר מהצבע ולא נתקע בפלסטלינה לשרוט את הצבע(ויש הרבה לכלוך כזה, רואים אותו כשמנגבים אם מיקרופייבר נקי)

 

סבון או שמפו נותנים רק החלקה ולא מונעים שריטות. ויותר מכך מספקים יתר סיכוך שמקטין את האפקטיביות של הפלסטלינה

 

ובקיצור, אני אישית משתמש ב Optimum No Rinse כבר שנים הוא הכי זול ומספק בדיוק את מה שצריך. (ולא אני לא מייבא/מוכר וכו') יש לי גלון בבית שמשרת אותי נאמנה גם לשטיפות וגם כ- QD/LUBE

ביחס הנכון, סבון ומים לא מספקים יתר סיכוך. הרי זו הסיבה שמוהלים עם מים.

בתהליך דיטיילינג שממילא אתה הולך לעשות פוליש כזה או אחר, אני לא רואה משמעות ללובריקנטים כאלו ואחרים.

אם אכן מה שאתה אומר נכון, הלובריקנטים מתאימים בעיקר למשתמשים ביתיים שרק מעוניינים ליישם ווקס ללא פוליש.

לאחרים - זה פשוט לא משנה.

המדריך המלא לכניסה לעולם הדיטיילינג

HU: Pioneer AVH2750BT | Midbass: Morel Virtus MW6 | Tweeters: Morel MT230 | Amp: Sundown SAX100.4 | SW: DLS Nordica 12" | SoundDeadener: Stinger Roadkill

פורסם
משתמש ביתי? אתה זה שמצהיר בפורום שאתה הולך לייבא מגווירס (ואחרי שכבר מישהו אחר מביא אותם בצורה מסודרת) הבטחת שבינואר בזכותך יהיה פה יבוא מסודר של Chemical Guys וחברות נוספות.

 

פתאום אתה משתמש ביתי נטול אינטרסים?

 

אז יאללה ינואר כבר כאן, השטרות מוכנים ומזומנים, הגיע הזמן לקיים הבטחות מה יש לך להציע?

 

1. מגייורס? איפה אמרתי שאייבא את מגייורס? ואתה עוד מציין בגסות "אחרי שמישהו כבר מביא אותם בצורה מסודרת".

 

2. ינואר התחיל היום, עוד לא נגמר, וההבטחה שלי עומדת בעינה.

 

3. כל עוד לא המלצתי ולא ציינתי אף מוצר ספציפי, אני מגיב במסגרת משתמש ביתי, אני מבטיח לך שלמכור לך איזה חומר סיכוך זה אחרון דאגותיי, גם אם אצטרך שיווק בפורום אתה באמת מאמין שאעשה את זה בעצמי דרך המשתמש שלי? אכן הייתה מחשבה לשים פה נציג מקצועי לכשיתחיל השיווק, אבל יש התלבטות בגלל תגובות כמו שלך, ממש הרגשה של ארץ אוכלת יושביה, בלי סיבה ובלי הצדקה.

 

 

אנחנו מייבאים ומשווקים של מוצרים רבים שלא קשורים בכלל לענף הרכב, חלקם וודאי יושבים לך בארון ברגעים אלו ממש. מוצרי הדיטיילינג התחילו כתחביב, וזה שהתחלתי לייבא חברות כאלו או אחרות זה בגלל הזיקה הראשונית למוצרים האלה. לכן, אני ממשיך ואמשיך להיות פעיל בפורום, תגובותיי חפות ממניעים נסתרים כלשהם, ואם אמליץ על מוצר שאני מייבא אקפיד לציין את זה כדי להותיר את כל שיקול הדעת למשתמש שקורא את התגובה.

 

כל עוד לא התחלתי לשווק, אני מרגיש בנוח עם זה שאני מגיב ומביע את דעתי על נושאים שונים בתחום.

ביום בו יתחיל השיווק זה יהיה לא ראוי שאמליץ על מוצר כזה או אחר מהמשתמש שלי, אבל בהחלט מותר לי להביע את דעתי על חשיבותו של חומר סיכוך (כמו שאיתי דאג לפרט בצורה מקצועית ממני) בדיוק כמו שמכונאי בפורום יכול להגיב על חשיבותו של שמן מסויין למנוע מסויים, אין הבדל בין השניים.

 

 

הגבתי לך רק בשביל שמשתמשים אחרים לא יטעו לחשוב שאני אכן מנסה לדחוף לקניית מוצר כזה או אחר, בכל סיטואציה אחרת לא היית מקבל תגובה בגלל הצורת דיבור שלך.

פורסם
1. מגייורס? איפה אמרתי שאייבא את מגייורס? ואתה עוד מציין בגסות "אחרי שמישהו כבר מביא אותם בצורה מסודרת".

 

2. ינואר התחיל היום, עוד לא נגמר, וההבטחה שלי עומדת בעינה.

 

3. כל עוד לא המלצתי ולא ציינתי אף מוצר ספציפי, אני מגיב במסגרת משתמש ביתי, אני מבטיח לך שלמכור לך איזה חומר סיכוך זה אחרון דאגותיי, גם אם אצטרך שיווק בפורום אתה באמת מאמין שאעשה את זה בעצמי דרך המשתמש שלי? אכן הייתה מחשבה לשים פה נציג מקצועי לכשיתחיל השיווק, אבל יש התלבטות בגלל תגובות כמו שלך, ממש הרגשה של ארץ אוכלת יושביה, בלי סיבה ובלי הצדקה.

 

 

אנחנו מייבאים ומשווקים של מוצרים רבים שלא קשורים בכלל לענף הרכב, חלקם וודאי יושבים לך בארון ברגעים אלו ממש. מוצרי הדיטיילינג התחילו כתחביב, וזה שהתחלתי לייבא חברות כאלו או אחרות זה בגלל הזיקה הראשונית למוצרים האלה. לכן, אני ממשיך ואמשיך להיות פעיל בפורום, תגובותיי חפות ממניעים נסתרים כלשהם, ואם אמליץ על מוצר שאני מייבא אקפיד לציין את זה כדי להותיר את כל שיקול הדעת למשתמש שקורא את התגובה.

 

כל עוד לא התחלתי לשווק, אני מרגיש בנוח עם זה שאני מגיב ומביע את דעתי על נושאים שונים בתחום.

ביום בו יתחיל השיווק זה יהיה לא ראוי שאמליץ על מוצר כזה או אחר מהמשתמש שלי, אבל בהחלט מותר לי להביע את דעתי על חשיבותו של חומר סיכוך (כמו שאיתי דאג לפרט בצורה מקצועית ממני) בדיוק כמו שמכונאי בפורום יכול להגיב על חשיבותו של שמן מסויין למנוע מסויים, אין הבדל בין השניים.

 

 

הגבתי לך רק בשביל שמשתמשים אחרים לא יטעו לחשוב שאני אכן מנסה לדחוף לקניית מוצר כזה או אחר, בכל סיטואציה אחרת לא היית מקבל תגובה בגלל הצורת דיבור שלך.

אל תתלבט.

בדוק כיצד ניתן להיות משתמש בעל מעמד "ספונסר הפורום".

זה ישתלם, אני בטוח.

המדריך המלא לכניסה לעולם הדיטיילינג

HU: Pioneer AVH2750BT | Midbass: Morel Virtus MW6 | Tweeters: Morel MT230 | Amp: Sundown SAX100.4 | SW: DLS Nordica 12" | SoundDeadener: Stinger Roadkill

פורסם
ביחס הנכון, סבון ומים לא מספקים יתר סיכוך. הרי זו הסיבה שמוהלים עם מים.

בתהליך דיטיילינג שממילא אתה הולך לעשות פוליש כזה או אחר, אני לא רואה משמעות ללובריקנטים כאלו ואחרים.

אם אכן מה שאתה אומר נכון, הלובריקנטים מתאימים בעיקר למשתמשים ביתיים שרק מעוניינים ליישם ווקס ללא פוליש.

לאחרים - זה פשוט לא משנה.

 

אולי זה נכון שאם אתה ממילא הולך לעשות לרכב פוליש, אתה יכול להרשות לעצמך להיות פחות זהיר בשלב הפלסטלינה, אבל קח בחשבון כמה דברים:

 

1) המטרה שלך היא לא לייצר לעצמך עוד עבודה. שלב פלסטלינה עם חומר סיכוך לא מתאים תייצר עוד סווירלים, ויכולה אפילו ליצור שריטות עמוקות יותר (תלוי במזהם שהפלסטלינה תפסה) - בשלב הפוליש אתה תעבוד יותר על הרכב, וכדי להסיר שריטות עמוקות יותר אתה תסיר יותר Clear Coat - זאת ממש לא הסיטואציה שאתה שואף אליה.

 

2) אני יוצא מנקודת הנחה שהפורום משמש מקור מידע בעיקר למשתמשים ביתיים, והשאיפה של כל משתמש ביתי צריכה להיות לנסות לשמור על הרכב שלו כמה שאפשר, כדי שהשלב שבו יש צורך בפוליש יגיע כמה שיותר מאוחר. כל פעם שאנחנו מסירים עוד Clear Coat מהצבע, אנחנו מביאים אותו יותר קרוב לשלב ה-Clear Coat Failure, ואז אין מה לעשות חוץ מלצבוע את האוטו שוב. לכן, כדאי מאד שהמשתמשים הביתיים ידעו מה החשיבות של נוזל סיכוך ייעודי לפלסטלינה ויוכלו לשמור יותר טוב על הצבע שלהם.

פורסם
ביחס הנכון, סבון ומים לא מספקים יתר סיכוך. הרי זו הסיבה שמוהלים עם מים.

בתהליך דיטיילינג שממילא אתה הולך לעשות פוליש כזה או אחר, אני לא רואה משמעות ללובריקנטים כאלו ואחרים.

אם אכן מה שאתה אומר נכון, הלובריקנטים מתאימים בעיקר למשתמשים ביתיים שרק מעוניינים ליישם ווקס ללא פוליש.

לאחרים - זה פשוט לא משנה.

 

אלון, צר לי אבל אתם זורמים לכיוון ממש לא נכון.

איש מקצוע לא יכניס שריטות נוספות לצבע גם אם הוא יודע ששניה אחרי זה הוא הולך לעשות פוליש.

 

לדעתי, אין קיצורי דרך. יש שיטה, שמשתמשים בה בכל העולם.

בתחנות שטיפה, פחחיות ועוד מקומות שאיכות זה לא מה שהם מחפשים, תמצא שימוש בפלסטלינה עם מים או מים עם שמפו.

לא תמצא את יבגני/רומן/דימה/יעקב ועוד ועוד אנשי מקצוע משתמשים במים עם סבון.

החסכנות הזאת לא במקום ואני חושב שהפורום הזה צריך להתמקד בלהעלות את הרמה במקום להוריד אותה.

 

כלים איכותיים ומוצרים איכותיים יתנו תוצאה איכותית.

 

מניסיוני הקצר, אכן, יש הרבה מוצרים שלא מספקים את התוצאה, אבל יש גם הרבה שבהחלט שווים את ההשקעה!

 

קבל את הדברים בהבנה.

גאדג'טיסט,בלוגר, דיטיילר חובב, ובעיקר פרקציוניסט

פורסם

לא הייתי קונה פלסטלינה סינית - ולו בגלל העובדה שאתה לא יודע איזה גרגרי לטש הם שמים בפנים. אולי זה יעשה שריטות? אתה רוצה לקחת סיכון?

We are the Human Race

פורסם

לא אמור להיות שום דבר שמבצע ליטוש בפלסטלינה.

תפקידה הוא למשוך חלקיקים מצבע הרכב ותו לא.

 

התנסתי עם כמה סוגים של פלסטלינה (3M מגווירס וגם סיני זול) ויש הבדל משמעותי בביצועים בין זול ליקר אבל פחות הבדל בין 3M למגווירס לדוגמה.

:turn-l:מכונאי וחשמלאי אופנועים מוסמך :turn-l:

פורסם
1. מגייורס? איפה אמרתי שאייבא את מגייורס? ואתה עוד מציין בגסות "אחרי שמישהו כבר מביא אותם בצורה מסודרת".

 

2. ינואר התחיל היום, עוד לא נגמר, וההבטחה שלי עומדת בעינה.

 

 

1. יקיר, נו באמת הלכת ופתחת דף בפייסבוק שנקרא Meguiars Israel ושדיברנו בטלפון הודעת לי שאתה הולך להיות יבואן רשמי שלהם.... אז אל תיתמם עכשיו.

 

2. יאללה תביא, המזומנים כבר מוכנים.


×
×
  • תוכן חדש...