Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4953 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הי

אני כותב לכם כאן כיא אני מרגיש קצת שמשהו לא תקין בנוגע להזמנה שעשיתי לטויוטה דרך הסוכנות הנ"ל.

הזמנו את הרכב מהמלאי ב10/11 ושילמנו את מלוא הסכום ב15/11 עד היום אין להם ממש תירוצים טובים למה האוטו לא מגיע ואין ברשות הסוכנות מספר רכב ושלדה הם הבטיחו להביא שהאוטו יגיע במקסימום עד סוף שבוע שעבר, יום שישי אמרו שהאוטו יגיע היום והיום שהאוטו מגיע מחר ונקבל אותו עד יום רביעי. כל ההיתנהלות הזאתי קצת חשודה, שאף פעם לא קיבלנו את הרכב לאחר כל כך הרבה זמן ומה גם "שהם ידעו את מס' הרכב רק שהם יקבלו אותו" .

אני לא יודע למה זה אבל לא לא נראת לי ההיתנהלות הרגילה של טויוטה.

 

 

 

 

 

תודה ולהיתראות

how it's like to drive :twisted:

פורסם

דווקא שמעתי עליהם דברים טובים. קח בחשבון שבאמצע היה מבצע "עמוד ענן" שקצת שיבש את העבודה. באיזה דגם מדובר?

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
דווקא שמעתי עליהם דברים טובים. קח בחשבון שבאמצע היה מבצע "עמוד ענן" שקצת שיבש את העבודה. באיזה דגם מדובר?

אני מודע לבצע עמוד ענן שהשבית את פארק ראם, אך לא ניראלי הגיוני שאין להם מושג מתי הרכב יגיע וזה מין מונופול בנוסף לעיניין מס' הרכב. הרכב הוא טויוטה אוריס hsd

יכול להיות שיש איזה שהיא בעייה באוטו והם מתקנים אותו לכן זה מיתעקב?

how it's like to drive :twisted:

פורסם

מקווה ומאחל לך שאכן הרכב יגיע כמה שיותר מהר. את שאר הסיפורים השליליים על כל ה"מוטי סנטר" ו"אבי מוטורס" למינהם שצצים בשוק כבר דובר רבות בכלבוטק ובכל חור אפשרי... מקווה שאצלך הסיפור יגמר בטוב.

עצה קטנה במקומך הייתי מתנהג קצת בתקיפות והולך לסוכנות לצעוק קצת ולקבל תשובות. אני חושב שקצת מהומה בסוכנות ליד לקוחות שם תניב זירוז תהליכים...

DOMO2

WELLCOME TO THE END OF THE WORLD

פורסם

נכון לעכשיו נקבל את הרכב היום אז אין סיבה לדאגה.

בכל מקרה שנקבל את האוטו אדווח בפורום על האוטו, תהליך הקבלה וכמובן בהמשך על צריכת הדלק

how it's like to drive :twisted:

פורסם
הי

אני כותב לכם כאן כיא אני מרגיש קצת שמשהו לא תקין בנוגע להזמנה שעשיתי לטויוטה דרך הסוכנות הנ"ל.

הזמנו את הרכב מהמלאי ב10/11 ושילמנו את מלוא הסכום ב15/11 עד היום אין להם ממש תירוצים טובים למה האוטו לא מגיע ואין ברשות הסוכנות מספר רכב ושלדה הם הבטיחו להביא שהאוטו יגיע במקסימום עד סוף שבוע שעבר, יום שישי אמרו שהאוטו יגיע היום והיום שהאוטו מגיע מחר ונקבל אותו עד יום רביעי. כל ההיתנהלות הזאתי קצת חשודה, שאף פעם לא קיבלנו את הרכב לאחר כל כך הרבה זמן ומה גם "שהם ידעו את מס' הרכב רק שהם יקבלו אותו" .

אני לא יודע למה זה אבל לא לא נראת לי ההיתנהלות הרגילה של טויוטה.

 

 

 

 

 

תודה ולהיתראות

 

זה שהזמנתם ב 10 לחודש והרכב נמצא במלאי בארץ זה הכל טוב ויפה אבל אתה יודע, יש שרשרת ואתם לא הלקוחות היחידים. לוקח זמן עד שעוברת הניירת, הצ'קים, הכנת הרכב והעברת הטסט ושינועו לסוכנות. לגבי מספר הרישוי והשלדה גם כאן אין כל בעייה שכן הסוכנות אכן יודעת מספרי רכב ושלדה רק כאשר הרכב מגיע לסוכנות (ששם אני מניח שיתבצע תהליך המסירה).

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם
זה שהזמנתם ב 10 לחודש והרכב נמצא במלאי בארץ זה הכל טוב ויפה אבל אתה יודע, יש שרשרת ואתם לא הלקוחות היחידים. לוקח זמן עד שעוברת הניירת, הצ'קים, הכנת הרכב והעברת הטסט ושינועו לסוכנות. לגבי מספר הרישוי והשלדה גם כאן אין כל בעייה שכן הסוכנות אכן יודעת מספרי רכב ושלדה רק כאשר הרכב מגיע לסוכנות (ששם אני מניח שיתבצע תהליך המסירה).

 

איתמר.

אל דאגה קיבלנו את הרכב לפני שעה קלה, אכן הרכב נירשם במשרד התחבורה ב25 לחודש. בינתיים מה שאני יכול לדווח זה על האוטו זה שמערכת המולטימדיה של flyaudio נוראית. בלי קשר האוטו הגיע עם 7 ק"מ בלבד. לפי ספר הרכב שעברית יש למלא שמן 0w20 לכל תווך הטמפרטורות האם ניתן להשיג את השמן הזה בארץ ואיזה שמן טויוטה ממלאים לטויוטות ההיברידיות?. והאם המוסכים המורשים מחזיקים שמן כזה למכירה?

how it's like to drive :twisted:

פורסם

קודם כל תתחדש וסע בדרכים טובות.

שנית, ברוך הבא לישראל שבה "מככב" חוסר השמן מצמיגות 0W20-ניתן לייבא אישית מחו"ל בלבד.

בדוק את ספר הרכב, נדמה לי שאתה יכול לשים 5W20 (שאותו ניתן להשיג בארץ במחירים לא זולים).

השמן שטויוטה ממלאים להיברידיות הוא בעצם מה שקיים אצלם במוסך-אני יודע שיש מוסכים ששמים 10W30 ויש כאלה שאפילו שמים 15W40 :shock:

 

המוסכים המורשים לא מחזיקים בכלל ב 0W20 למכירה וגם הם יגידו לך שהשמן הזה לא מתאים לארץ (שזה קשקוש ברגע שהיצרן מאשר).

 

אני מחפש 0W20 בנרות וכנראה שאביא מחו"ל בקרוב.

פורסם
קודם כל תתחדש וסע בדרכים טובות.

שנית, ברוך הבא לישראל שבה "מככב" חוסר השמן מצמיגות 0W20-ניתן לייבא אישית מחו"ל בלבד.

בדוק את ספר הרכב, נדמה לי שאתה יכול לשים 5W20 (שאותו ניתן להשיג בארץ במחירים לא זולים).

השמן שטויוטה ממלאים להיברידיות הוא בעצם מה שקיים אצלם במוסך-אני יודע שיש מוסכים ששמים 10W30 ויש כאלה שאפילו שמים 15W40 :shock:

 

המוסכים המורשים לא מחזיקים בכלל ב 0W20 למכירה וגם הם יגידו לך שהשמן הזה לא מתאים לארץ (שזה קשקוש ברגע שהיצרן מאשר).

 

אני מחפש 0W20 בנרות וכנראה שאביא מחו"ל בקרוב.

זה מאוד מוזר כי בתרגום של יוניון רשון בפירוש בכל מקום על פני החוברת 0w20 ורק במקרים קיצוניים ב10w30 וניתן 5w30 אך לא מומלץ קיצר האם ניתן לטיפולים לבקש שמן 5w30 לפחות?

how it's like to drive :twisted:

פורסם

ראשית כל, כנראה שיש סיבה לכך שמבקשים 0W20 עקב הרצון לחסוך בדלק בשילוב עם המערכת ההיברידית.

אני ממליץ לך לבדוק בספר הרכב באנגלית אם אפשרי להשתמש ב5W30.

יש מצב שתוכל להעלות סריקה של טבלת השמנים מספר הרכב באנגלית?

פורסם

לא שיש לי אחד כזה אבל אחרי הצהריים יסרוק את הזה בעברית, בלי אשמח שמישהו שיכול ישנה את כותרת השרשור

how it's like to drive :twisted:

פורסם

נשמע לי תמוה שלא קיבלתם ספר רכב באנגלית. זה לא תקין ואני חושב שכדאי לכם לבקש זאת מהסוכנות או היבואן. אני סומך יותר על ספר הרכב באנגלית שהיצרן נותן.

פורסם
נשמע לי תמוה שלא קיבלתם ספר רכב באנגלית. זה לא תקין ואני חושב שכדאי לכם לבקש זאת מהסוכנות או היבואן. אני סומך יותר על ספר הרכב באנגלית שהיצרן נותן.

מנסיון של 5 רכבים שהיו במשפחה אף אחד לא קיבל ספר באנגלית- מאזדה, סקודה,סיאט,פיאט

how it's like to drive :twisted:

×
×
  • תוכן חדש...