Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4971 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אני מניח שטויוטה משחקת על בטוח, וכל תקלה, או חשד לתקלה, ואפילו מזערית ולא קריטית (כמו "תחושת דביקות בכפתור חלון חשמלי", תהווה סיבה מספקת לריקול.

 

לאחרונה פורסם ריקול על כפתורים מתלקחים. אתה מוזמן לחפש את הכתבה.

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם
^

יש הבדל בין נהג אלפא שאצלו זה שגרה לנהג טויוטה שזה הדבר האחרון האפשרי מבחנתו. :evil:

 

רק באלפא? כל ההשתוללות המוקדמת שתיארתי בכלל הייתה בדייהטסו, שהיא טויוטה בתחפושת.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

מוזר שאני צריך להסביר דווקא לך את זה...אלפא היא על הכיף כיפק...ה"בעיה" היא בנהגי אלפא...

זה לא משנה באיזה מכונית אתה נוהג...אתה נהג אלפא תמיד. :-)

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם
לאחרונה פורסם ריקול על כפתורים מתלקחים. אתה מוזמן לחפש את הכתבה.

 

 

וכמה רכבים התלקחו בנתיים?

 

גם על סגריות כתוב שזה גורם למוות בטרם עת, סבא שלי כבר בן 93

פורסם

אני חושב שבהחלט מותר(ועדיף) להודות בטעות ייצור מאשר להמציא תרוצים אחרי שאיזה אסון יקרה. טויוטה לא יכולה להרשות לעצמה לפגוע תכונת האמינות שמייצגת אותה, לכן כל הכבוד להם שהם מנסים למנוע מהלקוחות להגיע למצב מסוכן ואף פגיעה בנפש. (נכון שמשאבת מים לא יסכן חיים אבל בעיות היגוי בהחלט מסוכנות)

בכל אופן לעניין הדוושה ה"תפוסה" אני חושב שהברקסים במהירות 100 קמ"ש ומנוע שממשיך לתת כוח לגלגלים יהפוך את העצירה לבלתי יעילה. וכעבור כמה דקות לא ישאר כלום מהרפידות.

2008 AUDI S3

Former: Toyota Yaris TS 2003

פורסם
לאחרונה פורסם ריקול על כפתורים מתלקחים. אתה מוזמן לחפש את הכתבה.

 

לא יזיק אם תדייק בעובודות. לא דובר על כפתורים שמתלקחים אלא על כפתורים שנתקעים בגלל חוסר בגריז \ גריז יבש \ גריז לא מתאים. פועל יוצא יכול להיות התכה של הפלסטיק עקב הקצר אבל גם כאן סביר להניח שהפיוז ישרף קודם.

 

הריקול הנוכחי הוא לרכבים בני שלוש עד תשע מהדור הקודם של הפריוס. הם כבר לא באחריות ואם טויוטה לא הייתה יצרן מכובד היא הייתה יכולה לנפנף את התקלה הזו בטוענה של בלאי טבעי, מי לוקח אחריות על מוצר בן 9?

 

אני חושב שלטויוטה מגיע צל"ש לשני הריקולים המדוברים האחרונים שלהם, שניהם נוגעים לרכבים ישנים שכבר מזמן מעבר גבולות האחריות.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם
בכל אופן לעניין הדוושה ה"תפוסה" אני חושב שהברקסים במהירות 100 קמ"ש ומנוע שממשיך לתת כוח לגלגלים יהפוך את העצירה לבלתי יעילה. וכעבור כמה דקות לא ישאר כלום מהרפידות.

 

ברקסים, גם אם המנוע ממשיך לפעול, יגברו עליו. אם תוסיף לכך גם הזזת הידית לניוטרל, תקבל עצירה. פשוט ביותר.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם
בכל אופן לעניין הדוושה ה"תפוסה" אני חושב שהברקסים במהירות 100 קמ"ש ומנוע שממשיך לתת כוח לגלגלים יהפוך את העצירה לבלתי יעילה. וכעבור כמה דקות לא ישאר כלום מהרפידות.

 

אם תלחץ על הבלמים בצורה עדינה עד בינונית, זה נכון. אבל אם תלחץ לחיצה חזקה, אפילו לא "עד הרצפה" אל פשוט בלימה חזקה, הרכב יעצר וזהו.

 

נסה והיווכח.

 

דני

פורסם

אולי הגיע הזמן להפסיק לסגוד לאלוהי האמינות של היפאניות בכלל ושל טויוטה בפרט?! אם טויוטה מכריזה ריקול אז זה בזכות העובדה שהיא חרדה לשלום הלקוחות אבל אם יצרן אירופאי מכריז אז הוא מותג זבל?! כל יומיים ריקול אחר בטויוטה. באמת זה מוסיף להם הרבה כבוד ואמינות. אולי שייצרו את המכוניות כמו שצריך אז לא יהיו כל כך הרבה ריקולים. בינתיים רוב הריקולים שלהם זה בגלל בעיות בטיחות שעולות בחיי אדם, אבל פה יש כמה אנשים שימחלו להם על כל דבר כאילו השמש זורחת מהתחת של טויוטה. החברה הכי אמינה בעולם. ממש! אז מה עם דוושות הגז נתפסות ומשפחות שלמות דוהרות אל מותן?! תפסיקו כבר עם הצביעות הזאת להגן על טויוטה בכל מחיר. האמינות של היפניות כיום זה לא מה שהיה פעם ולהכריז על ריקול זאת חובה ולא זכות או התרוממות הנפש ואצילות מצידם של היו"ר וחבר המנהלים. נכון שבעקבות מקרי הדוושה הם נזהרים שבעתיים כי מי שנכווה ברותחין נזהר בצוננים אבל זה עוד לא הופך אותם לאמינים יותר.

פורסם

ריקול זה עסק יקר. טויוטה לא היו עושים את זה אם לא הייתה בעיה מהותית והיו מכריחים אותם לבצע ריקול, ולא לפטור את הבעיה כ"בלאי טבעי".

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם
לא יזיק אם תדייק בעובודות. לא דובר על כפתורים שמתלקחים אלא על כפתורים שנתקעים בגלל חוסר בגריז \ גריז יבש \ גריז לא מתאים. פועל יוצא יכול להיות התכה של הפלסטיק עקב הקצר אבל גם כאן סביר להניח שהפיוז ישרף קודם.

 

הריקול הנוכחי הוא לרכבים בני שלוש עד תשע מהדור הקודם של הפריוס. הם כבר לא באחריות ואם טויוטה לא הייתה יצרן מכובד היא הייתה יכולה לנפנף את התקלה הזו בטוענה של בלאי טבעי, מי לוקח אחריות על מוצר בן 9?

 

אני חושב שלטויוטה מגיע צל"ש לשני הריקולים המדוברים האחרונים שלהם, שניהם נוגעים לרכבים ישנים שכבר מזמן מעבר גבולות האחריות.

 

איתמר.

אין קשר בין תקופת האחריות, אפילו גילו של האוטו, לבין ריקול.

פורסם
אולי הגיע הזמן להפסיק לסגוד לאלוהי האמינות של היפאניות בכלל ושל טויוטה בפרט?! אם טויוטה מכריזה ריקול אז זה בזכות העובדה שהיא חרדה לשלום הלקוחות אבל אם יצרן אירופאי מכריז אז הוא מותג זבל?! כל יומיים ריקול אחר בטויוטה. באמת זה מוסיף להם הרבה כבוד ואמינות. אולי שייצרו את המכוניות כמו שצריך אז לא יהיו כל כך הרבה ריקולים. בינתיים רוב הריקולים שלהם זה בגלל בעיות בטיחות שעולות בחיי אדם' date=' אבל פה יש כמה אנשים שימחלו להם על כל דבר כאילו השמש זורחת מהתחת של טויוטה. החברה הכי אמינה בעולם. ממש! אז מה עם דוושות הגז נתפסות ומשפחות שלמות דוהרות אל מותן?! תפסיקו כבר עם הצביעות הזאת להגן על טויוטה בכל מחיר. האמינות של היפניות כיום זה לא מה שהיה פעם ולהכריז על ריקול זאת חובה ולא זכות או התרוממות הנפש ואצילות מצידם של היו"ר וחבר המנהלים. נכון שבעקבות מקרי הדוושה הם נזהרים שבעתיים כי מי שנכווה ברותחין נזהר בצוננים אבל זה עוד לא הופך אותם לאמינים יותר.[/quote']

 

זה הבעייה באירופאיות

מלאות תקלות ואף אחד לא לוקח אחריות

הדייהטסו שלנו שנת 97 שייכת לטויוטה, וקיבלנו ריקול לבדיקת כריות אויר,

דבר ראשון תראה לי איזו אירופאית שנת 97 שמסתובבת על הכביש ולא נראית כמו איזו גרוטאה, ובכלל היצרן שכח אתכם שנה אחרי שאוטו יצא ממנו

×
×
  • תוכן חדש...