Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4964 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
ו

משגע אותי שאנשים תוקפים אותי על הממיר בזמן שלפי כל הבדיקות שנעשו בשנים האחרונות המזהם מספר אחת בכבישים בעולם הוא דו-גלגלי.

 

כן כי להם מסיבות של מקום ואורך מע' פליטה בלתי אפשרי להתקין ממיר קטליטי שיחזיק יותר מכמה אלפי ק"מ בודדים.

ההגיון העקום שלך מדהים אותי, לאופנועים אין, אז אני אפרק את שלי.

1995 Mitsubishi Colt

2004 Mazda MX-5

2012 Toyota GT86

פורסם

הבן-אדם שאל על מערכת פליטה, הצאתי לו את מה שאני עשיתי שהוכיח את עצמו גם בשטח וגם בדיינו... ואתה תוקף אותי פה על זיהום אויר ועל הבעיה שלך להתמודד עם עולם שלא מושלם - אתה גם מסיט לגמרי את נושא פותח השרשור וגם מנהל ויכוח סרק דבילי כי הרי גם אם תמציא פה שלשים בחזרה ממיר קטליטי יגרום לרכב להיות בלתי נראה אני לא אשוב וארכיב אותו על הרכב אז שמור את העצבים והויכוחים לקבוצת התמיכה שלך ותעזוב אותי במנוחה.

 

וד"א, יש אופנועים עם ממיר. השיקול הוא של מחיר עלות מול תועלת... וזה גם קשור להעלאת ההספקים של הקטנועים שהם גם ככה יחסית נמוכים עקב גודל המנוע. תבדוק את העובדות שלך על הדרך.

(SEAT IBIZA FR - 2008 (Toyo T1R 205/40/R17

UPsolute Chiptuning, S3 Intercooler

3Inch Downpipe Exhaust + Silicone Inlet, Simota Open Airfilter

Luk Reinforced Sports Clutch + Lightweight 4.4kg VW-VR6 Fly-Wheel, vMaxx 40mm. Springs

פורסם

+1 לבחור מעליי!

 

אצלי יש צנרת בניה עצמית 2.75 בלי ממירים ודוד מקורי, הערכים של הזיהום גבוהים טיפה מעל המותר-לא בצורה קיצונית!

 

אגב לדעתי הדודים עם הצליל הכי טוב הם של מילטק:

 

😈Seat Leon Cupra 280😈

פורסם

בדיוק מה שבאתי להגיד , אתה מבקש עזרה ובמקום זה אתה מקבל ויכוח .

תודה רבה לעונים ,DON'T SHOOT כמה עלה לך כל הסיפור אם לשאול ?

הולכים לחליף את הטורבו בקרוב האם שווה לחליף סעפת עכשיו או לחכות אם זה?

ועדיין לא עניתם לי , מה עדיף שיכינו לי אחד בהזמנה מיוחדת או להזמין אחד מוכן?

נשים אי אפשר איתן,וכבשים לא יודעות לבשל .......:-D

פורסם

בה"פ...

(SEAT IBIZA FR - 2008 (Toyo T1R 205/40/R17

UPsolute Chiptuning, S3 Intercooler

3Inch Downpipe Exhaust + Silicone Inlet, Simota Open Airfilter

Luk Reinforced Sports Clutch + Lightweight 4.4kg VW-VR6 Fly-Wheel, vMaxx 40mm. Springs

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

בתור אחד שעובד במסגריה, אני יכול להבטיח לך שבעל מקצוע טוב לא יירד ברמה ולהפך, אני מכיר כמה שיכולים להתחרות ולעבור ברמתם, הכל תלוי בכמה אתה מוכן לשלם.

פורסם
בדיוק מה שבאתי להגיד , אתה מבקש עזרה ובמקום זה אתה מקבל ויכוח .

תודה רבה לעונים ,DON'T SHOOT כמה עלה לך כל הסיפור אם לשאול ?

הולכים לחליף את הטורבו בקרוב האם שווה לחליף סעפת עכשיו או לחכות אם זה?

ועדיין לא עניתם לי , מה עדיף שיכינו לי אחד בהזמנה מיוחדת או להזמין אחד מוכן?

 

 

אם אתם הולכים להחליף טורבו אז ברור שלא לגעת בסעפת , כי יש סיכוי טוב שהיא תוחלף

בעניין הדוד והצנרת , אני מאמין שדוד בנייה איכותי במידה סטנדרטית יעלה לך משהו באזור ה1200-1300 שקל

אני אישית תמיד הייתי בעד בנייה על האוטו גם לצנרת וגם לדוד , לא אומר שזה בהכרח תמיד חכם

×
×
  • תוכן חדש...