Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4984 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היום בערב לאחר נסיע שגרתית שמתי לב שהטורים בניוטרל יחסית גובהים למה שצריך להיות.

תמיד זה היה באיזור ה 700-800 סל"ד והיום זה ניהיה כ 1000 סל"ד.

הטורים יציבים ואין נפילות או משהו אך עדיין מאוד מחשיד ואין לי כיוון ביכלל ממה זה יכול לקרות.

לפי מה שראיתי צינור וואקום לא קרוע והכל נראה תקין, על הרכב מותקן פילטר פתוח אינבוקס כ3 חודשים

וגם זה נראה לי לא קשור. לגבי תקינות מד חום גם לא חושב כי הוא הראה לי 90 מעלות.

וגם שהדלקתי את המזגן הטורים רק קפצו טיפה ביגלל הפעלת עומס וחזרו ל 1000 סל"ד.

מבקש את עזרתכם ממה זה יכול להיות?

מחר על הבוקר אני נוסע ממרכז לים המלח האם יכולות להיות לי הפתעות בדרך ביגלל זה?

פורסם

לא, למרות כמו שהבנתי פה מחשב "חכם" שלומד לבד את מצערת ללא צורך בכיול.

בכל מקרה הנעתי שוב לפני כמה זמן וזה יסתדר, אך עדיין זה מציק לי ואני רוצה לדעת מה הבעיה

וכמובן לטפל בזה על מנת שזה לא יחזור על עצמו.

אשמח לעצות מה יכול להיות.

אגב מדובר על גולף 1.6 2003 גיר רגיל.

×
×
  • תוכן חדש...