Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

האם צריך להשאיר שכבה נראית לעין של ווקס נוזלי?


שימו לב! השרשור הזה בן 4153 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

קניתי ווקס נוזלי של מגווייר, וכשמרחתי אותו, הוא "נספג" במרכב ולא הותיר שכבה ויזואלית. נעזרתי פה בגולשים חביבים, חלקם גם עזרו לי בפרטי. חלק אמרו שצריכה להיות שכבה דקה שניתן לראות בעין וחלק לא. פניתי למגווייר, ולא נראה לי שהבינו אותי, הם טענו שלא צריכה להיות שכבה ויזואלית...

 

מישהו מוכן לומר לי מה אני אמור לראות ברגע שאני מורח את הווקס? שכבה לבנבנה? או כלום - כי כשמרחתי את הווקס, הוא פשוט נספג ו"נעלם" תוך כדי סיבובי הספוג...אם למישהו יש ניסיו עם הווקז הזה - אפילו עוד יותר טוב.

 

מצטער על השאלה האולי טיפשית.

נוהג בפיג'ו 206 1.4 ידנית שנת 2007.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תוכל לתת את שם המוצר, או לינק?

 

כעיקרון, אני לא מכיר אף וקס שבסיום העבודה אמור להשאיר שכבה נראית לעין. ההבדל בין וקסים (מבחינת צורת השימוש) הוא שיש כאלה שצריך למרוח ואז לחכות פרק זמן מסויים (משתנה בין המוצרים) ורק אז להסיר את ה"שכבה" שנוצרת, ויש כאלה שצריך למרוח ומייד להסיר, הכל תלוי בהוראות היצרן. בכל אופן, בסופו של דבר השכבה שהוספת אמורה להיות בלתי נראית.

 

בהצלחה :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

השכבה שאתה מורח לא צריכה להיות ויזואלית, כלומר לא תראה שכבה לבנה.

 

השכבה נראית רק כאשר מסתכלים היטב באור ורואים את קווי המריחה שלך.

 

סרטון הדגמה של האולטימייט ווקס

 

עוד סרטון הפעם עם גולד קלאס:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תוכל לתת את שם המוצר, או לינק?

 

כעיקרון, אני לא מכיר אף וקס שבסיום העבודה אמור להשאיר שכבה נראית לעין. ההבדל בין וקסים (מבחינת צורת השימוש) הוא שיש כאלה שצריך למרוח ואז לחכות פרק זמן מסויים (משתנה בין המוצרים) ורק אז להסיר את ה"שכבה" שנוצרת, ויש כאלה שצריך למרוח ומייד להסיר, הכל תלוי בהוראות היצרן. בכל אופן, בסופו של דבר השכבה שהוספתאמורה להיות בלתי נראית.

 

בהצלחה :)

הנה לינק לאמאזון

http://www.amazon.com/gp/aw/d/B004HCM9H4

 

אני לא יודע אם באותו רגע שאני עושה הווקס, אני צריך להשאיר שכבה שרואים או להמשיך למרוח אותה עד שהיא נספגת

 

אגב, בהוראות כתוב להשאיר את הווקס עד שהצבע "דוהה" ואז לנגב. לא דהה לי כלום...

נוהג בפיג'ו 206 1.4 ידנית שנת 2007.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לאחר מספר לא מבוטל של התנסות על רכבים שונים וחברות שונות של וקסים וחומרי דיטיילינג למינהם הינה איך שזה אמור להיות :

לאחר שהרכב נקי מאוד , יש למרוח וקס בתנועות סיבוביות לא למרוח על כל הרכב על מנת לקבל תוצאה מקסימלית יש למרוח חלק חלק לדוגמא מכסה מנועה , יש לקחת מטלית נקייה למרוח וקס על מכסה המנוע בתנועות סיבוביות בשלב הזה אתה לא אמור להילחם עם הוקס יתר על המידה אלא בצורה עדינה למרוח את החומר על הרכב . תנסה לעשות חצי מכסה מנוע ואת החצי השני תשאיר ללא וקס לאחר כדקה שתיים תסתכל על שתי החלקים אני בטוח שתראה הבדל , ובאם לא תעבור עם גב היד על הוקס אתה תרגיש התנגדות , חספוס , ככה תדע שהחומר קיים , ולאחר כשתי דקות תתקלי "להוריד את הוקס שוב בתנועות סיבוביות בעזרת מטלית חדשה . בהצלחה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4153 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...