Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יש יותר עליות או ירידות? או - מתחיל לרוץ, מבקש טיפים למתחילים


נהג מתחיל
שימו לב! השרשור הזה בן 4164 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

חברים שלום,

 

אחרי תקופת בטלה גופנית של כשנה, במהלכה עליתי כעשרה קילו, החלטתי להתחיל בפעילות אירובית in the great outdoors. בעבר עסקתי בעיקר בפעילות מסה וחיטוב, והפעילות האירובית היתה משנית.

 

המטרה להתחיל בהליכה לחודש הראשון ואז לעבור לריצה מתונה מאד ובטווח הארוך מאד להגיע לריצות שטח.

 

חקרתי רבות באינטרנט ואני אעזר במאמן מקצועי אחרי שאגיע לרמה בסיסית, אבל אשמח לשמוע את דיעותיכם המלומדות באשר לצעדים הראשונים, תרתי משמע.

 

אז ככה, הנתונים:

 

1. בן 40, כרגע מבנה גוף שמן וכבד (אני מניח בסביבות 30 אחוזי שומן לפחות), בעבר הרחוק אתלטי חתיך עם שיער.

2. בדיקת לב במאמץ עדכנית, תקינה ואופטימית, כלומר ניכר שפעולת הלב זוכרת זמנים בהם הייתי בכושר (לא יודע למה, זה מה שהרופאה אמרה).

3. שבר תלישה ישן בקרסול שעדיין מציק מדי פעם, לדעתי יותר בגלל המשקל ופחות בגלל מאמץ. ובכלל יציבות קרסולים בעייתית.

4. מגורים באזור הררי מאד, קרי אני חייב בעלייה או ירידה של כשני ק"מ כדי להגיע למישור.

5. נעלי ריצה מותאמות יש - הוריקן 12 של אסיקס, שנשארו בהן עוד איזה 200-300 ק"מ.

 

עיצות, טיפים ושאלות הבהרה יתקבלו בברכה!

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

"לא נהג מתחיל, אתה לא שמן - יש לך עצמות כבדות", "גו נהג מתחיל, גו!", "גבר גבר, נהג מתחיל"...

 

Screw you guys I'm going home

CH.jpg

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טיפ להתחלה:

1) סע להנאתך למקום המלא בבני מיעוטים\עדה מסויימת\התנחלות\מה שזה לא יהיה.

2) צעק מספר הערות גזעניות ופוגעות על סמך המקום שאתה נמצא בו.

3) צא לריצה קלה ומהנה יחד עם עוד חמישים-שישים איש תוך כדי פעילות קרדיו-מטריקס (התחמקות מעצמים מעופפים).

4) קבל את תואר "אביר ג'דיי" ושא ברכה.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

מעוניינים לעזור לחתולי הרחוב? מחפשים מתנה מיוחדת?

סבונים 100% טבעי ובעבודת יד- כל ההכנסות קודש לטיפול בחתולים. דברו איתי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם המטרה העיקרית היא לרדת במשקל הייתי שוקל גם שינוי בהרגלי תזונה.

ספורט בלי תזונה משלימה יהיה פחות אפקטיבי .

בנוסף הייתי חושב על שחייה ולא הליכה/ריצה באחוזי שומן שלך + קרסוליים בעייתים אתה יכול להגיע לפציעות מהר מאוד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חברים שלום,

 

אחרי תקופת בטלה גופנית של כשנה, במהלכה עליתי כעשרה קילו, החלטתי להתחיל בפעילות אירובית in the great outdoors. בעבר עסקתי בעיקר בפעילות מסה וחיטוב, והפעילות האירובית היתה משנית.

 

המטרה להתחיל בהליכה לחודש הראשון ואז לעבור לריצה מתונה מאד ובטווח הארוך מאד להגיע לריצות שטח.

 

חקרתי רבות באינטרנט ואני אעזר במאמן מקצועי אחרי שאגיע לרמה בסיסית, אבל אשמח לשמוע את דיעותיכם המלומדות באשר לצעדים הראשונים, תרתי משמע.

 

אז ככה, הנתונים:

 

 

3. שבר תלישה ישן בקרסול שעדיין מציק מדי פעם, לדעתי יותר בגלל המשקל ופחות בגלל מאמץ. ובכלל יציבות קרסולים בעייתית.

4. מגורים באזור הררי מאד, קרי אני חייב בעלייה או ירידה של כשני ק"מ כדי להגיע למישור.

 

 

עיצות, טיפים ושאלות הבהרה יתקבלו בברכה!

 

הליכה בלבד!! והרבה , עושה את אותה עבודה ובפחות נזקים.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז ככה, הנתונים:

 

1. בן 40, כרגע מבנה גוף שמן וכבד (אני מניח בסביבות 30 אחוזי שומן לפחות), בעבר הרחוק אתלטי חתיך עם שיער.

 

עיצות, טיפים ושאלות הבהרה יתקבלו בברכה!

 

אפשר בקטנה?

 

אתה לא נראה שמן בתמונה. לגבי השיער אתה צודק. :?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מעבר להיגיון הבסיסי של התקדמות הדרגתית (לה וואללה)

צריך לוודא שזה לא יהיה משעמם - דאג לאוזניות, מוסיקה וכיו"ב.

 

חוץ מזה, שינוי בהרגלי תזונה, בלי זה אין תוצאות,

והכי חשוב: נחישות של נמיה בהריון.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

1. הכלי העיקרי להפחתת משקל הוא תזונה נכונה. פעילות גופנית לא תביא למטרה זו, אם כי בהחלט תסייע לשימור ההישגים.

2. פעילות גופנית סדירה חשובה מסיבות אחרות, ותורמת לבריאות מערת לב ריאה וכנראה גם מערכות גוף אחרות.

3. הדרגתיות ועקביות הן שם המשחק. התחלת פעילות בעומסים גבוהים עלולה להיות מסוכנת.

4. לא הגדרת מה זה "שמן וכבד" ומהי "בדיקת לב במאמץ עדכנית, תקינה ואופטימית". המונחים יכולים לתאר טווח רחב מאוד של נתונים.

5. בניגוד למה שכמה אנשים הציעו איני משוכנע ששחיה תהיה יעילה כמו הליכה לשיפור הכושר והוצאת אנרגיה. עם זאת כדאי לשקול אפשרויות אחרות - רכיבה על אופניים, או אימון בחדר כושר, כיון שהליכונים מודרניים כוללים בולמי זעזועים יעילים מאוד ויש מבחר מכשירי non impact שיאפשרו אימון אירובי אינטנסיבי עם סיכון מופחת לפציעות. יתרונות נוספים לחדר כושר הוא מגוון המכשירים, חוגים שונים, המצאות באוירה של אנשים בתנועה ואי תלות במזג האויר. החסרון - $$$.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נדמה לי שבקופות החולים יש שרותי יעוץ בנושא של אימון גופני.

הכי חשוב - לרצות ולהתמיד ! לא לוותר משיקולי "אין זמן" "לא נוח" ובלה בלה. תמיד יש זמן, אפילו באמצע הלילה או בשש בבוקר. רק רצון והתמדה, ולשמר המשכיות כל הזמן.

 

מצ"ב כתבה מעולה אודות דיאטה מבית היוצר המשובח של אורן הוברמן, שכבר הוזכר פה בעבר וקיבל שבחים רבים .

כמעט הכל בראש. להפנים ולרצות - ויצליח!

ילה גבר בא נראה! מר +1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ובחיוך... אתה לא רוצה להגיע למצב כזה :

 

אישה אחת באה לרופא ואמרה לו שבעלה טוען שיש לה תחת של סוס.

הרופא אמר לה להוריד את המכנסיים היא הורידה, הוא בחן אותה ואמר לה ללבוש אותם בחזרה.

התייישב על השולחן והתחיל לרשום.

מה אתה רושם דוקטור? שאלה האישה. מרשם לכדורים?

לא ענה הדוקטור.

ניתוח? לא ענה הדוקטור.

אולי זריקות? לא ענה הדוקטור.

אז מה אתה רושם?

אולי תשתקי, ענה הדוקטור, אני רושם מכתב לעיריה שייתנו לך לחרבן על הכביש.

ילה גבר בא נראה! מר +1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מצ"ב כתבה מעולה אודות דיאטה מבית היוצר המשובח של אורן הוברמן, שכבר הוזכר פה בעבר וקיבל שבחים רבים .

כמעט הכל בראש. להפנים ולרצות - ויצליח!

מצטרף להמלצה, נעזרתי בה לא מעט, וממשיך לרדת... :-)

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...