Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5024 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מעוניין לרענן את צבע הרעפים על הגג.

כל מידע יועיל ,

סוג צבע

שיטות

הסתייגויות

מחירים לצבע

תקופה מומלצת בשנה לביצוע העבודה

איך לא ליפול מהגג :?

 

תודה!

Gn'f'R

פורסם

המלצה ,

מה שעובד לא נוגעים , מה שנוגעים לא עובד

אני לא יודע מה הגיל של הרעפים שלך אבל רעפים ישנים יכולים להישבר בקלות כך שלא הייתי ממליץ.

 

גילוי נאות :lol:

כשהייתי ילד יצא לי לשבור רעף או שניים לכאורה כשתיפסתי על הגג של בית הורי לכאורה.

פורסם

אני לא יודע מה יש לך כרגע על הגג.

תמונה יכולה לעזור.

העניין שבבתים מאוד ישנים יש עדיין רעפי בטון משנות ה60.

במקרה הזה אתה יכול למצוא את עצמך בבעיה לא קטנה, הרעפים האולו מתפוררים כמו חול ברגע שנוגעים\עומדים עליהם.

צריך לעבוד מאוד בזהירות, והבעיה השניה היא שאין מאיפה לקנות רעפים כאלו.

בכל מקרה זה לגמרי אפשרי, וגם נותן תוצאה לא רעה בכלל.

צריך לנקות את הגג טוב טוב, מברשת\ גרניק כמה שיותר נקי יותר טוב.

ואז לתת צבע, מברשת או פיסטולט.

אנחנו יבואנים של רעפי פלדה, וגם הם נצבעים בצבע, צבע על בסיס מים עם אחריות ל 30 שנה לרעף.

הצבע מתאים למטרה זאת וגם עשיתי זאת בעבר, זה החזיק מצויין 10 שנים עד שהרסנו את הבית לגמרי ובנינו חדש.

יכול להיות שיש לי קצת צבע למכירה (תלוי בגודל הגג) הצבע משמש לרוב לתיקונים\תוספות בניה.

הוא מגיעה ב 10 גוונים, העניין שאני צריך לבדוק ממה יש, כמה ואם בכלל.

 

אם לא, יש צבעים שיכולים לעשות את העבודה, אני יכול לבדוק לך.

 

פלג_

פורסם

היי פלג,

נחמד לשמוע על עיסוקך !

אני לא מצליח לכווץ תמונות בכדי להעלות אותם . זה מתסכל ,מה אני צריך לעשות ?

כן,אשמח לקבל ממך המלצות לחומרים !

 

אוף-טופיק : מדוע רעפי מתכת (רף-רף בסלנג,לא?) יקרים מבני דודם העשויים מחרס ?

Gn'f'R

פורסם

היי

 

רף רף הוא לא סלנג8), זה אנחנו וזה רב-רעף רעפי פלדה. אנחנו התחלנו ביבוא עוד בשנת 89, הינו הראשונים בשוק וכך הפך השם רב-רעף למותג שמימנו קיבלו את השם. בדיוק כמו ג'יפ (JEEP)

 

אחרי מספר שנים הבנו שחייבים להתקדם והלכנו לכיוונים שונים, שכלל פיתוח של רעף מתכת חדש שעכשיו סיים את רישום הפטנט שלו.

 

עכשיו למה הם יקרים:

רעף הפלדה עובר גילוון,כבישה, דבק, ציפוי גרגירים (לאקוסטיקה) צביעה משני כיוונים ויבוש בתנור.

על זה תוסיף את מחיר הפלדה שרק עולה ועולה.

 

לעומת רעפי הרכס, בטון, שמערבבים חול מלט ויוצקים. חומר הגלם זול מאוד וגם התהליך מאוד פשוט.

 

ולכן הרב רעף שווק כפיתרון למשקל שיפוע ושבר ולא ממש כתחליף לרעפי חרס עברו בתים פרטיים.

משקל נמוך עבור מפתחים גדולים ומיבנים נידים.

שבר כמו וואנדליזים, בתי ספר, משרד הבטחון (אין צורך של תחזוקה)

ושיפוע נמוך ביחס לרעפי החרס, 17% לעומת 35%.

 

אם כבר התחלנו אז....

מאותה סיבה שאמרת לגבי המחיר הגענו למסקנה שאת מחיר הרעף אנחנו לא יכולים להוזיל, אז הפיתוח של הרעף החדש הוא בזה שהרעף עצמו הוא גם חלק מהקונסטרוקציה, ובכך הוא חוסך את עלות הקונסטרוצקיה ושכר העבודה.

ואז בחישוב כולל של גג חדש הוא בהחלט יכול ליתחרות במחיר רעפי החרס ועם זאת לתת את היתרונות הנוספים שלו.

 

אתה יכול לראות מעט חומר באתר:

http://www.rav-raaf.com/index.php?option=com_content&view=article&id=58&Itemid=30

 

 

פלג_

×
×
  • תוכן חדש...