Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5020 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היום שלחתי את הלדרמן שלי לתיקון באמצעות סניף של ריקושט שקרוב לביתי. את הלדרמן רכשתי לפני כ-12 שנים בחו"ל וזוהי אינה הפעם הראשונה שבה אני שולח אותו לחברה.

בניגוד לפעם הקודמת, היום הודיעה לי המוכרת בחנות שעלי לשלם תמורת השירות 20 ש"ח, אלא אם יש לי תעודת אחריות. אחריות ללדרמן היא ל-25 שנה, אבל תעודת אחריות אין לי, וממילא כלל אינני בטוח שהדגם שלי (מיקרה) היה קיים לפני 25 שנה.

בלית ברירה שילמתי את הסכום, למרות שזכור לי בוודאות שהשירות הזה אמור להיות בחינם.

 

תובנות מישהו?

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

מוזר מאוד,

יש לי כרטיס "הישרדות" כזה לארנק של ויקטורינוקס שנשבר לא פחות מ-10 פעם.

כל הפעמים ניגשתי לריקושט ובלי שום מילה נשלח בחינם לתיקון(החלפה בחדש יותר נכון).

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

פורסם

חכה לברווז עם תשובה מוסמכת.

 

אני מצידי מעולם לא שמעתי על מקרה כזה עם לדרמן, שאכן מעניקה 25 שנות אחריות בי"ל.

 

יש ללדרמן נוכחות יפה בפייסבוק, תוכל לפרסם שם ולבקש בדיקה. הם פעילים שם בימי ב' עד ו'.

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם

ריקושט אכן לוקחים 20 ש"ח על השירות.

 

הייתי בסניף ריקושט באחד הקניונים כדי למסור את הלדרמן שלי (wave), והמוכר אמר שבעיקרון (ע"פ מדיניות הרשת) המחיר על השירות הוא 20 ש"ח, אך הוסיף ואמר "שלא לציטוט" שבסניף ג'נטלמן הסמוך עושים את השירות ללא עלות. ואכן כך היה.

עוד לא נולדה המלחמה שגבר יכול לנצח בה אישה, ולא לשלם מחיר יקר יותר בטווח הארוך.

 

פורסם

ממה שאני מכיר- החנות עצמה גובה את הכסף על השליחה. התיקון עצמו חינם על ידי לדרמן. אבל החנות גובה כסף אם לא קנית את האולר מהם...

hagggg55 כתב:

ברשותי אייפון 3gs 32 גיג'ה בערך כ3 חודשים ואין ספק אני נהנה איתו ברמות מטורפות

אני מציע לנסות יחסי מין, לשם קבלת פרופורציה.
פורסם

שלח את הלדרמן לתיקון דרך רשת אחרת שאינה ריקושט.

המשלוח והתיקון הם בחינם.

 

את שאר הרשתות אפשר למצוא באתר של לדרמן ישראל.

פורסם

טיפה סדר בבלגאן:

האחריות של לדרמן היא 25 שנה, נקודה. כאשר הלדרמן מגיע ליבואן, אתה תקבל את האחריות במלואה, ללא עלות כלל.

אבל, כדי שהלדרמן יגיע ליבואן... חברות כמו ריקושט לוקחות 20 ש"ח מס-אוויר-כי-אתה-נושם-והגעת-אליהם-בלי-חשבונית-שקנית-מהם-ואתה-מבזבז-להם-את-הזמן-היקר-שלהם (ולמה אני מנסח את זה ככה? כי לא לוקח 30 יום למשלוח בדואר והחלפה בחדש. הם מחכים שיבוא נציג של לדרמן אליהם, ייקח האולר, ואחר כך שוב מחכים שיבוא נציג של לדרמן אליהם, ויחזיר להם את האולר, בלי שהם יוציאו שקל אחד שחוק), "דמי טיפול ומשלוחה".

חברת "למטייל" לעומת זאת, לפי מה שהבנתי מנציג שלהם, לא מוכנה אפילו לשמוע עליך אם אין לך חשבונית ולא ישלחו את האולר כלל לתיקון, אבל הנציג היה נחמד מספיק כדי לתת לי את פרטי היבואן כדי שאשלח לבדי את האולר (על חשבוני מן הסתם).

אם הייתי יודע שריקושט שולחים את החבילה בדואר, הייתי מדבר אחרת לגמרי, אבל מה שהם עושים זו חזירות לשמה לדעתי. זה כל כך עצבן אותי ש(כך נדמה לי)הנציג שדיבר איתי חשב שאני או-טו-טו דופק לו מכות...(חלילה. אין לי עצם אלימה אחת בגוף) נכנס למגננה רצינית הבחור.

אין לזה שום קשר ליבואן, ואין טעם סתם לפרסם סיפורים זועמים על הקיר שלהם בפייסבוק, כי לא הם אלו שגובים תשלום. אם כבר, ריקושט הם אלו שצריכים לספוג ביקורות זועמות על הקיר.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

תודה על תגובותיכם. להבא אשלח את הכלי מחנות אחרת.

למען הדורות הבאים מצאתי את רשימת המפיצים של לדרמן בארץ: http://www.t-and-i.co.il/איתורחנויותבארץ/tabid/58/Default.aspx

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם
מוזר מאוד,

יש לי כרטיס "הישרדות" כזה לארנק של ויקטורינוקס שנשבר לא פחות מ-10 פעם.

כל הפעמים ניגשתי לריקושט ובלי שום מילה נשלח בחינם לתיקון(החלפה בחדש יותר נכון).

 

 

יש לי גם כרטיס הישרדות כזה של ויקטורינוקס, הירוק הזה

 

בבעלותי כבר מעל 10 שנים והוא די שחוק

אתה רוצה להגיד לי שאני נכנס לריקושט ואני מקבל תיקון בלי שאלות?

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

נכון, רשת ריקושט גובה כסף עבור שירות מאנשים שרכשו מוצר מחנות אחרת ולא מקבלים שירות ראוי באותה חנות.

גם העובדה שהמוצר לא נשלח בדואר אלא ממתין לסוכן בסניף מצריך התעסקות, מעקב וטלפונים (לפחות בהודעה שהכלי חזר).

ואם יש בעיה עם כלי מסוים (איחור בהגעה, טעות בכלי שחזר, תיקון גרוע וכו') ההתעסקות הזו מוכפלת פי כמה.

אגב, אם אדם מסוים רכש מוצר מחנות מסוימת יש לו את הקבלה עליו (במיוחד כלים שעולים מאות שקלים) ואלו לא נדרשים לתשלום זה.

מתחדשת*

פורסם

גם העובדה שהמוצר לא נשלח בדואר אלא ממתין לסוכן בסניף מצריך התעסקות, מעקב וטלפונים (לפחות בהודעה שהכלי חזר).

אולי זה מצריך התעסקות, של 2 דקות: דקה להניח את הכלי בצד יחד עם כל שאר הכלים, ודקה לתת אותו לסוכן שמגיע פעם בדומני שבועיים. על מה 20 ש"ח? פלוס, הם אומרים במפורש שהם "דמי משלוח". אתה אוהב שמסתכלים לך בעיניים ועובדים עליך? זה בטח "קונה" אותך כלקוח.

ואם יש בעיה עם כלי מסוים (איחור בהגעה, טעות בכלי שחזר, תיקון גרוע וכו') ההתעסקות הזו מוכפלת פי כמה.

אתה רציני?... ההתעסקות המוכפלת היא רק אם הלקוח מתקשר לשאול מה קורה עם הכלי ורק אז החבר'ה שמה מזיזים את הטוסיק לבדוק. ראש קטן, קוראים לזה.

אגב, אם אדם מסוים רכש מוצר מחנות מסוימת יש לו את הקבלה עליו (במיוחד כלים שעולים מאות שקלים) ואלו לא נדרשים לתשלום זה.

 

מצב היפותטי במיוחם עבורך:

קניתי לדרמן סביב שנת 2004. התקלקל משהו, הלכתי לריקושט, מבקש אחריות. הם רוצים 20 ש"ח או שאביא להם קבלה משנת 2004. תגובתי הייתה שב-2004 הקניון הזה עוד לא היה בנוי בכלל.

מי שומר קבלות בנות 10, 11, 12 ויותר שנים? ועוד בשביל לקבל אחריות על מוצר שאין בעייה לקבל עליו אחריות? ועוד שהאחריות היא ל-25 שנה?!

אתה נשמע שאתה מצדיק את הרשת. אני מאד מקווה שלא הבנתי אותך נכון.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם
יש לי גם כרטיס הישרדות כזה של ויקטורינוקס, הירוק הזה

 

בבעלותי כבר מעל 10 שנים והוא די שחוק

אתה רוצה להגיד לי שאני נכנס לריקושט ואני מקבל תיקון בלי שאלות?

 

 

אכן כן,אני בשלב כושלהוא כבר וויתרתי והוא פשוט שוכב בשקית בבית.:lol:

 

היה נמצא אצלי בארנק כמו שהוא מיועד להיות,כנראה שהמשקל שלי היה מתנפץ .:lol:

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

פורסם

מצב היפותטי מיוחם?

ברווז שובב... :lol:

 

בנוגע להתעסקות, אתה שוכח טופסיידה לא קטנה, לפחות בסניפים שעובדים מסודר.

אתה לא מתייחס לכך שהרשת לא אחראית לזמן החזרה של הכלים מהחברה.

למרות שהלקוח חום על כך שהשירות יכול לקחת עד 30 ימי עבודה, יש לקוחות שמתקשרים אחרי שבועיים וחצי ומתקשים להבין איך עדיין לא הודיעו להם שכבודו מוכן ומחכה להם.

 

לגבי הצגה של השירות כדמי משלוח, הסברה לא נכונה של המנהלים לעובדים.

 

בסופו של דבר, העמלה הזו יועדה לצמצם את התעסקות העובדים במוצרים שהרשת לא מכרה ללקוח.

אדם שרכש מוצר מחנות פרטית או מחו"ל, ובא לדרוש אחריות יבואן דרך חנות שלא הרויחה את המכירה.

 

אגב, עד כמה שידוע לי, היבואן לא מקבל מוצרים לתיקון שלא דרך חנות/ מפיץ.

אם יש כאלו שהגיעו אליהם ישירות וקיבלו שירות אשמח לדעת.

 

נ.ב.

אני עובד בסניף של הרשת כ 5 שנים, אם מכך אתה מסיק שאני מצדיק את הרשת, אשריך.

 

בברכת חתימה טובה :-D

מתחדשת*

פורסם
מצב היפותטי מיוחם?

ברווז שובב... :lol:

:twisted:

בנוגע להתעסקות, אתה שוכח טופסיידה לא קטנה, לפחות בסניפים שעובדים מסודר.

איזה טופס מעבר לטופס שליחה לתיקון?

אתה לא מתייחס לכך שהרשת לא אחראית לזמן החזרה של הכלים מהחברה.

הרשת אכן לא אחראית, ולא על זה אני מלין פה.

למרות שהלקוח חום על כך שהשירות יכול לקחת עד 30 ימי עבודה, יש לקוחות שמתקשרים אחרי שבועיים וחצי ומתקשים להבין איך עדיין לא הודיעו להם שכבודו מוכן ומחכה להם.

מה הקשר לגביית התשלום?...

לגבי הצגה של השירות כדמי משלוח, הסברה לא נכונה של המנהלים לעובדים.

 

בסופו של דבר, העמלה הזו יועדה לצמצם את התעסקות העובדים במוצרים שהרשת לא מכרה ללקוח.

אדם שרכש מוצר מחנות פרטית או מחו"ל, ובא לדרוש אחריות יבואן דרך חנות שלא הרויחה את המכירה.

 

אגב, עד כמה שידוע לי, היבואן לא מקבל מוצרים לתיקון שלא דרך חנות/ מפיץ.

אם יש כאלו שהגיעו אליהם ישירות וקיבלו שירות אשמח לדעת.

היבואן מקבל אולרים שנשלחו אליהם בדואר ללא בעייה, כך נאמר לי מהם ישירות.

נ.ב.

אני עובד בסניף של הרשת כ 5 שנים, אם מכך אתה מסיק שאני מצדיק את הרשת, אשריך.

 

בברכת חתימה טובה :-D

נשמע מההודעה הקודמת שלך שאתה מצדיק את ההתנהלות הזו. אולי לא קראתי טוב...:wink:

הבעייה שלי היא לא שלוקחים 20 ש"ח עבור טיפול במוצר, אלא שלוקחים סכום יחסית גדול על משהו שלא מוצדק כי אין לחברה עלויות סביב זה. ולא, זמן עבודה של עובד שממלא טופס תוך 2 דקות כשאין עוד לקוחות בחנות, זה לא עלות אלא משהו אחר...

אם באמת המוצר היה נשלח בדואר, הייתי סותם. למשלוח בדואר יש עלות והרשת לא צריכה לספוג אותה.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

מתי לדעתך מגיע פלוני להשאיר את הלדרמן שלו לתיקון?

באמצע יום חול כשהקניון ריק מאדם, או בשישי-מוצ"ש כשכל העולם ואחותו שואלים איפה כמה ולמה?

 

לא נורא, הכל ברוח טובה :-D

מתחדשת*

×
×
  • תוכן חדש...