Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5048 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם!!!

לפני שבוע התחדשתי ברכב חדש "גולף gt sport שנת 2008"

ברכב מותקנת מערכת מקורית "rcd 300" כרגע אין חיבור aux או usb ברכב ואני רוצה לחבר

את האייפון שלי למערכת בכל דרך בשביל לשמוע מוזיקה דרכו

כרגע מותקנת ברכב דיבורית parrot 3200 שאיתה אני יכול לשמוע את השיחות שלי מהאייפון דרך הרמקולים של הרכב אבל לא יכול לשדר מוזיקה ... (אולי יש דרך כן להישתמש בדיבורית בשביל לשדר מוזיקה)...

במידה ויש פה חברה שיש להם ניסיון בדבר אשמח לקבל חוות דעת ועצות לאיך לחבר חיבורי aux ו/או usb לרכב שלי,

תודה רבה מראש...

פורסם

לאחר חיפושים רבים מצאתי אופציה אחת שהיא קבל שבצד אחת זה חיבור של אוזניות aux ובצד השני זה חיבור 12 פינים שמתחבר לאחורה של המערכת איפה שהצנגר אמור להיתחבר אבל אני לא מצליח למצוא מישהו ששולח את זה לארץ

אם מישהו יודע איפה אני יכול להשיג כזה כבל בארץ אני ישמח לדעת...

בנוסף ראיתי עוד אופציה שזה מכשיר שיש בו גם USB גם aux וגם חיבור ל sd card של חברת "yatour"

עכשיו ראיתי משהו שנראה אחד על אחד כמו המכשיר שלהם רק בארץ שלדעתי זה אותו המכשיר וכתוב עליו cd2aux

כך גם נקרא המוצר והאתר, אם למישהו יצא להזמין את המוצר הזה או שיש לו מידע שיכול לעזור משהו כמו חוות דעת עליו אני ישמח לדעת.

שוב תודה מראש,

אבי

×
×
  • תוכן חדש...