Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5019 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש התקדמות. מאחר שלא מצאתי מישהו שישאיל לי פטישון התחלתי לבדוק מחירים. המחיר של החברות המובילות כמו MAKITA גבוהים מאוד ולא יצדיקו את ההשקעה, כי הפטישון מיועד לשימוש ביתי ולא אינטנסיבי.

היום הייתי באייס ומצאתי פטישון סיני מחברה לא מוכרת אבל עם נתונים טובים 1100WATT 3.8JAUL. חברה בשם POWER PLUS דגם XTR060. בא במזוודת מתכת (מתכת ממש דקה) עם ערכה של מקדחים, פוטר נוסף שנסגר עם מפתח ועוד כל מיני אביזרים לעבודה ולטיפול בפטישון.

אייס הפסיקו לעבוד עם היבואן הזה וזה היה המוצר האחרון אז מכרו את הפטישון במצי מחיר 300 ש"ח (במקום 600) ללא אחריות וללא אפשרות החזרה. ביקשתי שיחברו אותה בחנות לחשמל כדי לוודא שהיא עובדת.

לקחתי, מקווה שלא תאכזב אותי.

מצורפות תמונות. בימים הקרובים אקנה מקדח באורך 25-30 ס"מ, כי מה שיש בערכה זה 20 ס"מ ועובי הקיר הוא כ 24 ס"מ ואנסה לקדוח. כשיהיו עדכונים אעלה תמונות .

http://www.comparer.be/perceuse/power_plus/pow_xtr_060/specs.rhtml

20120912_192147 (800x600).jpg

20120912_192158 (800x600).jpg

20120912_192207 (700x525).jpg

20120912_192221 (800x600).jpg

20120912_192325 (800x600).jpg

פורסם

נו טוב, מה אפשר לומר, במחיר כזה היחס למוצר הוא כמו למוצר חד-פעמי,

מקסימום יהיה נס (כמו המקדחה!) ויעבוד יותר מפעם אחת.

מחזיק לך אצבעות :)

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

אתמול התקנתי את הקולט אדים. הפטישון התמודד טוב עם העבודה.

עשיתי חורים על ההיקף ואת הפנים ריסקתי עם מקדח איזמל. הצינור שרואים בחלק מהתמונות זה שואב אבק. בהתחלה הוא תיפקד טוב אבל באמצע העבודה הוא הפסיק לפעול וחזר לעבוד רק בסוף היום, למרות שרוקנתי אותו אחרי כל קידוח. כנראה התחמם.

הפטשון קצת השפריץ גריז ורואים את זה בתמונות, אבל היום כבר ניקיתי וצבעתי כך שהיום כבר יפה ונקי.

בתוך הבית החור יצא יפה אבל מבחוץ נפלו הרבה חתיכות והחור מכוער. צריך עכשיו איכשהו להגיע לשם מהחלון או מהגג ולסגור עם שפכטל שיהיה חור יפה.

20120924_110851.jpg

20120924_110858.jpg

20120924_111826.jpg

20120924_120329.jpg

20120924_120346.jpg

20120924_144232.jpg

20120924_172052.jpg

20120924_172101.jpg

פורסם

יפה מאוד.:mm_yeah:

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

×
×
  • תוכן חדש...