Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5081 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לישה והצוות שלו :D

 

בזמן האחרון כביש החוף מקורצף ומגורד לאורך קטעים שונים והפעם הקטע שבכיוון דרום לפני כפר שמריהו ולפני זה באיזור שפיים.

האם נסיעה על כביש כזה במהירות 70-90 לא גורמת נזק לצמיגים?

כמה דקות אחרי שעברתי את הקטע אני עדיין מרגיש זעזועים קטנים מהצמיגים.

 

מי נושא באחריות על הנזק שייתכן ונגרם לי לצמיגים?

זה לא ייתכן שאפשר לקרצף 3 נתיבים ולהכריח אנשים לנסוע על הקטע המקורצף. אני הרי לא אבלום ל-10 קמ״ש כדי שכל מי שמאחורי ייכנס באוטו שלי, נכון?

פורסם
שלום לישה והצוות שלו :D

 

בזמן האחרון כביש החוף מקורצף ומגורד לאורך קטעים שונים והפעם הקטע שבכיוון דרום לפני כפר שמריהו ולפני זה באיזור שפיים.

האם נסיעה על כביש כזה במהירות 70-90 לא גורמת נזק לצמיגים?

כמה דקות אחרי שעברתי את הקטע אני עדיין מרגיש זעזועים קטנים מהצמיגים.

 

מי נושא באחריות על הנזק שייתכן ונגרם לי לצמיגים?

זה לא ייתכן שאפשר לקרצף 3 נתיבים ולהכריח אנשים לנסוע על הקטע המקורצף. אני הרי לא אבלום ל-10 קמ״ש כדי שכל מי שמאחורי ייכנס באוטו שלי, נכון?

 

יש שלטים שמזהירים מכביש מקורצף. הורד את המהירות בהדרגתיות וכך תאפשר לנהגים שאחריך להאט בזמן. שום נזק לא נגרם לצמיגים מכביש מקורצף, בטח לא בנהיגה חכמה. אם אתה מרגיש זעזועים קטנים מהצמיגים כנראה נהגת במהירות שאינה מתאימה לתנאי הדרך ואתה נושא באחריות.

ארז רונן

×
×
  • תוכן חדש...