Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8543 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
ה

בנוגע למבחן הדרכים לג'אז. הוא לא כולו חיובי. יש כמה מינוסים רציניים. בעיקר הנוחות...

 

רוני

 

 

זה לא C-5 אבל אני יגיד משהנסיעת מבחן אני בהחלט נהנתי מבחינת הנוחות ולא חשתי שום נפילה במתלים ...

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

למשפחתינו הצטרפה ( בנתיים רק על נייר ) , הונדה ג'ז חדשה מהקופסא , אוטומטית בצבע כחול קרח יפייפה לגמרי .

 

:lol:

איזה כיף ...

 

הרכב נוחת בסוף החודש והוא כבר בדרכו מיפן , אני מקווה שהוא לא קארין B ושלא יהיה שום שביתה במכס ! .

פורסם

לא מזכיר פרסומת לסלכלום ??

 

http://www.honda.co.il/content/jazz/magic_seats.html

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם
למשפחתינו הצטרפה ( בנתיים רק על נייר ) , הונדה ג'ז חדשה מהקופסא , אוטומטית בצבע כחול קרח יפייפה לגמרי .

 

:lol:

איזה כיף ...

 

הרכב נוחת בסוף החודש והוא כבר בדרכו מיפן , אני מקווה שהוא לא קארין B ושלא יהיה שום שביתה במכס ! .

 

תתחדש :!:

 

[אז עכשיו זה לא זמן טוב להזכר להגיד לך שהונדה פירסמה שהיא מכיילת מחדש את המתלים כדי לתקן את נוחות הנסיעה ולשפר את האחיזה כמענה לטענות של כתבי הרכב, נכון? :? (ע"פ אוטוקאר)]

פורסם

:lol:

בהחלט נקודה מצחיקה , אבל לי הנוחות שלה הייתה מצויינת וכך גם לשאר המשפחה ,

 

מקסימום אני יכריח אותם לעשות לי את זה בישראל באחד המוסכים, והם יעשו את זה ! ,

זה לא בעיה , פשוט מחליפים מיתלים .

פורסם
:lol:

בהחלט נקודה מצחיקה , אבל לי הנוחות שלה הייתה מצויינת וכך גם לשאר המשפחה ,

 

מקסימום אני יכריח אותם לעשות לי את זה בישראל באחד המוסכים, והם יעשו את זה ! ,

זה לא בעיה , פשוט מחליפים מיתלים .

 

אכן, לא בעיה. גם אחמד המוסכניק יכול. בעצם למה להטריח את אחמד המוסכניק? בוא אלי הביתה, חמש דקות ואני מכייל לך את המתלים בדיוק כמו שעושים במפעל של הונדה.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

אני אישית מרגיש פה איזשהי התקפה על כל דבר שהוא לא היאריס ...

 

אז אתה יודע מה ... אני ואחמד נדבר על נמשיך לדון על הנושא ... וגם אחמד חושב מעדיף את הג'אז דרך אגב.

פורסם
אני אישית מרגיש פה איזשהי התקפה על כל דבר שהוא לא היאריס ...

 

אז אתה יודע מה ... אני ואחמד נדבר על נמשיך לדון על הנושא ... וגם אחמד חושב מעדיף את הג'אז דרך אגב.

 

אתה מרגיש משהו שאינו קיים.

 

היאריס מכונית מצוינת, אבל היא לא מתאימה לכל אחד, מהסיבות שגם אני ציינתי.

 

את הג'אז אני לא מכיר, רק *קראתי* עליה. מכל מה שקראתי הבנתי שהיא לא נוחה במיוחד, אם זה לא מפריע לך - מצוין. מלבד זאת, היא כנראה טובה מאוד.

 

כשכתבתי על אחמד המוסכניק, התייחסתי אך ורק למה שכתבת:

 

מקסימום אני יכריח אותם לעשות לי את זה בישראל באחד המוסכים, והם יעשו את זה ! ,

זה לא בעיה , פשוט מחליפים מיתלים

 

אם רק זה היה כל כך פשוט...

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

כמי שרגיל לנהוג על 106 ראלי, בוודאי ש RedR לא ירגיש כל בעיית נוחות בג'אז.

 

כמי שיצא מ 309, הג'אז לא הייתה נוחה לי.

הייתי מצפה לנוחות כזאת ממכונית ספורטיבית, אבל לא מסופרמיני חסרת יומרות.

 

אכן הג'אז זרקה זנב מאוד בקלות גם כשאני בחנתי אותה. דני G ציין אז ובצדק שלא בדקתי את לחץ האויר בצמיגים לפני שיצאתי. ייתכן שזו הייתי הבעיה, אבל ייתכן גם שלא.....

 

אגב RedR , הראלי שלך במקרה היתה ליד שוק נתניה ביום חמישי אחה"צ?

It's only a sport if you use a ball

It's a real sport if you use two

פורסם

אגב RedR , הראלי שלך במקרה היתה ליד שוק נתניה ביום חמישי אחה"צ?

 

ג'רמי..... לללללאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא :lol:

 

השתגעת??????????

 

אפילו אני , בוגר קורס השרדות בנתניה לא מסתובב בחמישי אחה"צ ליד ה-שוק של נתניה...

RESPECT !!!!!!!!!

 

כל הכבוד ג'רמיה!!!!

8)

:-)

פורסם

כף צמיגה של הראלי לא יתקרב ברדיוס ירי לשוק נתניה ...

 

וכמובן לא היה שם ..

 

לגבי הנוחות זה לא שאני רגיל לראלי , לפחות לא רק ... אני גם נוסע את רוב הקילומטרים שלי על לאנטיס שאולי היא לא הכי נוחה אבל היא גם כמובן לא הראלי .. ולי לא הייתה שום בעיה עם הנוחות שלה...

פורסם

לאנטיס אה?

 

אני ביליתי מיום חמישי ועד מוצ"ש במושב האחורי של לנטיס (ועוד בכבישי הצפון הנפלאים.... טעות שלא תחזור שנית.... פעם הבאה אני מעדיף להוציא 300 ש"ח על דלק לפג'ו), ואני די בטוח שהג'ז עדיפה על הלנטיס מבחינת נוחות ברוב התנאים - בעיקר בזכות מושבים עדיפים.

 

ואם זה לא אתה ליד שוק נתניה, אז אולי יהיה לנו בקרוב עוד חבר PSI עם ראלי אדומה?

It's only a sport if you use a ball

It's a real sport if you use two

פורסם

אז הג'ז יותר נוחה מהאלנטיס ועדיין מתלוננים על הנוחות של הג'ז ...

 

מה אני מפספס פה ?

 

?

 

:?

 

ועוד משהו ... נהגתי גם די הרבה על צרפתיות סגנון מגאן והלאנטיס יותר נוחה מהמגאן לפחות .

 

עוד ראלי אדומה...

אלוהים ... כמה עוד ... אהבתי להיות מיוחד .

פורסם
ואם זה לא אתה ליד שוק נתניה' date=' אז אולי יהיה לנו בקרוב עוד חבר PSI עם ראלי אדומה?[/quote']

 

אני מסופק אם אחרי הביקור שלו בשוק עדיין יש לו ראלי... :twisted:

 

מה לעשות, מיוחדים הנתנייתים... ואת זה אמר אשכנזי... :wink:

חן@זה מזה פשוט!:Fade-color


×
×
  • תוכן חדש...