Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5089 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, המזגן הפסיק לקרר לפני כשבועיים, הלכתי לרון והאמת שקיבלתי הצעה מאוד טובה להחלפת מדחס, ומייבש חדשים מקוריים, אך עדיין המחיר היה גבוה עבורי, מפאת חוסר תקציב. המק"ט של המדחס שהיה לי באוטו הינו: 1J0820803A, והוחלף לי אותו מקט, 1J0820803K

השוני היחיד היה הקונקטורים ,כלומר החיבורים שלהם של החשמל, החליפו והכל הסתדר. וגם נאמר לי שיש בעייה ברדיאטור החיצוני של המזגן כלומר,הרדיאטור שיושב בקידמת הרכב (הבנתי שזה נקרא מעבה,אמרו לי שזה סתום) ואם לא ינקו המדחס ייהרס.

1. האם נכון הדבר? הבנתי שבחברה מעבה כזה עולה מקורי 6500 שח לפני מע"מ והם לא מנקים אותו. הייתה הרבה עבודה כי היו צריכים לפרק את כל קידמת הרכב.

2.במדחס הישן ,כשהייתי מפעילו אותו (גם אחריי שהתקלקל אפילו) הייתי שומע תיק כזה רעש קטן שהוא נכנס לפעולה, במדחס הנוכחי אין רעש שכזה, מה שכן המדחס הנוכחי , המזגן ממש ממש מקפיא שלא כמו בקודם, ועוד בימים החמים של הקיץ עכשיו.

3. האם יש למישהו מושג מאיזה שנה התחיל הייצור הזה של המדחס? כי הבנתי שהוא מורכב על אודי איי 3 סקודה וכו, וגם על רכבים משנת 2006.

4.גם רצועת האביזרים הייתה דיי יבשה ועם קרעים, סתם שאלה איזה נזק נגרם אם היא הייתה נקרעת? כמובן שהחלפתי גם אותה.

הרכב הוא גולף 1999, כמובן שהמדחס שהותקן הינו מקורי, אך לא חדש. תודה לעוזרים.

פורסם

1. בחברה (צ'מפיון) הכל יכול להיות, אפילו שהמחיר הזה לא הגיוני בכלל, כי תחליפי עולה באזור ה-800 ש"ח.

2. לא יודע

3. לא יודע

4. לא היה נגרם נזק ממשי אם הרצועה היתה נקרעת, והיית עוצר אח"כ, זו לא רצועת טיימינג.

subaru grand leone 94 ידנית - נמכרה.

chevrolet spark 2014 1.0 manual רכב נוכחי.

פורסם
2.במדחס הישן ,כשהייתי מפעילו אותו (גם אחריי שהתקלקל אפילו) הייתי שומע תיק כזה רעש קטן שהוא נכנס לפעולה, במדחס הנוכחי אין רעש שכזה, מה שכן המדחס הנוכחי , המזגן ממש ממש מקפיא שלא כמו בקודם, ועוד בימים החמים של הקיץ עכשיו.

בכול דגמי גולף דור 4 המדחס המקורי הינו מדחס בעל ספיקה משתנה והמדחס עובד תמיד ולא קיים ממסר שמנתק/מחבר את המדחס במחזוריות כול 15-30 שניות לכן אתה לא שומע את 'התיק' או 'תק'.

 

בכול זאת למה שמעת בעבר את 'התיק' או 'תק' ?! ייתכנו כמה סיבות.

 

1. במערכת המיזוג ברכב שברשותך מותקן מפסק לחץ גבוה שתפקידו לנתק את המדחס במידה והלחץ במערכת המיזוג עולה מעבר לערך מסויים שעלול לגרום נזק למערכת המיזוג.

אני משער שהייתה תקלה במערכת שגרמה ללחץ לעלות לערך מסוכן לכן המפסק היה מנתק את המדחס דרך ממסר ולכן שמעת 'תיק' ולאחר שהלחץ יירד המדחס נכנס שוב פעם לעבודה.

 

2. ייתכן שבעבר מישהו טיפל במערכת והחליף את המדחס וביצע שינוי במערכת הפיקוד והבקרה ואולי הוסיף ממסר לניתוק המדחס לכן שמעת 'תיק' או 'תק'.

איזה כייף לי :)

פורסם

תודה מרק על התגובה! וגם היה כזה רעש מכיוון התא כפפות כל הזמן שעכשיו הפסיק.

לגבי העניין של הניקוי מעבה, האם מעבה סתום עלול לגרום נזק למדחס?? וסתם שאלה אם הייתי הולך על מדחס חדש, ניקוי המעבה או החלפתו לא היו קשורים למחיר? או לשיפוץ מדחס?ולגבי השאלה של הדגם, האם ידוע מאיזה שנת ייצור התחילו לשווקו? היה רשום על המדחס כאילו חרוט כזה 01-10 תודה.

ומרק, רק כשהייתי מפעיל את המדחס היה את ה"תיק הזה, לא כשהוא היה פעול.

פורסם

תמתין לתשובה מבעלי מקצוע בתחום המזגנים מכיוון שקשה לי לתת לך תשובה מוסמכת לשאר השאלות שלך.

אולי רון יכול לעזור.

איזה כייף לי :)

פורסם
תודה מרק על התגובה! וגם היה כזה רעש מכיוון התא כפפות כל הזמן שעכשיו הפסיק.

לגבי העניין של הניקוי מעבה, האם מעבה סתום עלול לגרום נזק למדחס?? וסתם שאלה אם הייתי הולך על מדחס חדש, ניקוי המעבה או החלפתו לא היו קשורים למחיר? או לשיפוץ מדחס?ולגבי השאלה של הדגם, האם ידוע מאיזה שנת ייצור התחילו לשווקו? היה רשום על המדחס כאילו חרוט כזה 01-10 תודה.

ומרק, רק כשהייתי מפעיל את המדחס היה את ה"תיק הזה, לא כשהוא היה פעול.

 

מעבה סתום לחלוטין (או וונטות לא עובדות או עודף גז במערכת) - המזגן לא יקרר, הלחץ במערכת יהיה גבוה והמערכת תפסיק את פעולת המדחס עקב לחץ גבוה - בסוף ייגרם נזק למדחס

מעבה סתום חלקית- יעילות המזגן תהיה יותר נמוכה והמאווררים יעבדו זמן נוסף במהירות גבוהה .

 

רעש מתא הכפפות - מאחורי תא הכפפות יושב המאדה , הרעש שאתה שומע הוא של זרימת הגז ושינוי מצב הצבירה שלו מנוזל בלחץ נמוך לגז בלחץ נמוך.

 

בהפעלה הראשונה המדחס יעשה "תק" כי הוא נכנס לעבודה אבל אם מדובר במדחס ספיקה משתנה אז הוא ימשיך לעבוד כל עוד המזגן עובד.

פורסם

זה העניין שהוא לא עושה גם בהפעלה הראשונית את התק, מה עוד שאתמול למשל שמתי אותו על 18 מעלות ומפוח קו 3, וכבר נהיו קצת אדים על השימשה החיצונית, מה שלא היה לפני ,אני מניח כי הוא מקרר ממש חזק.

פורסם

1. נקה היטב את הצד החיצוני והפנימי של השמשה בעזרת נוזל לניקוי שמשות.

2. תבטל את האפשרות של זרימת אוויר לכיוון השמשות.

 

בימים חמים+לחות גבוהה היווצרות של אדים בחלק החיצוני של השמשה אינו מעיד על משהו שאינו תקין.

 

המזגן עובד סבבה אז למה אתה חופר ?

איזה כייף לי :)

פורסם

כי אני רוצה ללמוד, ולהבין יותר, וכן אני קצת חושש שהמדחס ישבוק חיים ולמזער את הנזק אם יש נזקים מקדימים כלשהם שאיני יודע עליהם, כי הרי המדחס לא חדש ויש לי אחריות רק לחודש.

פורסם

אבל אחד בפורום לא יודע בדיוק מה מצבם של חלקי המזגן ואיזה מדחס הותקן או איזה קומבינה נעשתה ברכב (לצערינו ברכב משנת 1999 ברוב המקרים לא חסר בו קומבינות).

 

אתה בעצמך כתבת שחתכו את הקונקטור של המדחס והחליפו באחד אחר כי הוא לא התאים.

ברור לך שאם מחליפים חלק מקורי במקורי זה לא היה קורה.

 

הבן אדם היחיד שיכול לפענח דרך מסך המחשב איזה קומבינות נעשו במוסכים אחרים הינו חבר הפורום מוסך רון.

 

חודש אחריות ? למה ?

איזה כייף לי :)

פורסם
1. נקה היטב את הצד החיצוני והפנימי של השמשה בעזרת נוזל לניקוי שמשות.

2. תבטל את האפשרות של זרימת אוויר לכיוון השמשות.

 

בימים חמים+לחות גבוהה היווצרות של אדים בחלק החיצוני של השמשה אינו מעיד על משהו שאינו תקין.

 

המזגן עובד סבבה אז למה אתה חופר ?

 

הרגת אותי :-D

×
×
  • תוכן חדש...