Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5113 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים

רכשתי סיאט איביזה 1.2TSI חדשה מהחברה (הצורה החדשה)

ואיתה מגיעה מערכת של BLAUPUNKT עם מסך טאצ'.

ברכב יש גם ידית שליטה מההגה למערכת (עובדת רק עם המערת סטוק)

ועל המתאם למסך מגע סיאט ביקשו ברוב חוצפתם 990שקלים (גם למערכת KENWOOD עם המסך)

מחיר שנשמע לי הזוי אחרי שאתה שם כמעט 120אלף שקל על רכב חדש.

למישהו יש רעיון כיצד אפשר להפעיל את הידית הזאת או מאיפה קונים ומתקינים מתאם כזה?

פורסם

תבדוק טוב בטופס הזמנה של הרכב אם מצוין "שליטה מההגה" . אם כן, תדרוש מצ'מפיון את מה ששילמת עבורו, שליטה מההגה (או מהידית במקרה שלך) על המערכת מולטימדיה.

 

מתאם כזו קונים באיביי. עולה כ 80$ .

http://www.ebay.com/itm/Seat-Ibiza-Blaupunkt-Steering-Stalk-Control-Adaptor-/400301875059?pt=UK_In_Car_Technology&hash=item5d33d9df73#shId

השאלה אם המערכת ששמו לך תומכרת בשליטה מההגה.

 

×
×
  • תוכן חדש...