Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

זיהוי רכב.


orinoko
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5114 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עוד אחד,,,

clip_image001.jpg

צביקה הר-נוי

14119

"החיים הם כמו נסיעה על אופניים - אם קל לך מידיי,סימן שאתה בירידה,,," :mm_wink:

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

הנה הסיפור,או מעשה שהיה כך היה.יום אחד אני רואה מודעה ביד 2,למכירה מוסטנג פאסטבק שנת 69.מאחר ואני יודע עד כמה נדירות ויקרות המכוניות הללו,ומאיר בני,מחפש בנרות רכב כזה,עיניינתי אותו במודעה."אין חיה כזאת" אומר לי מאיר.טוב,התקשרתי לבחור,בעל הרכב לקבל פרטים נוספים.כבר בשיחה ,הבנתי שלמוכר אין מושג על מה,ואיזה רכב יש לו.הוא חושב שזה פאסטבק,69,והוא חושב שהמנוע הוא אולי 3300,או 4300.טוב,מסקרנות לראות איזו חיה יש לו בחצר,קבעתי איתו.ביקשתי שיכין רישיונות.מגיע אליו,באיזור ת"א דרום,והולך אחרי הבחור לכיון החנייה.סליחה,העץ.היכן הרכב אני שואל,והוא מצביע לי לכיוון העץ.הזוי!העץ גדל על הרכב ובתוכו!.הזזנו ענפים עד כמה שהיה אפשרי,וראיתי את קצהו של הפרונט.צללתי בין הענפים,וראיתי שזה קופה.הרכב לא זז 10 שנים,אומר הברנש.טוב,זה כבר היה יותר ממצחיק,,,יש לך רישיונות,אני שואל?הוא מפשפש בכיסים,כאילו מחפש,,,לא ,הוא אומר,אני עולה הביתה להביא אותם.טוב,מחכים.בינתיים,בכוח,פתחתי מכסה מנוע,אה,,,מנוע 6 טורי,אולי 3300.הרכב נראה במצב אנוש.אני נשאר במקום רק מתוך סקרנות,אולי יגיע הרשיון.ועוד לא דיברנו על המחיר שהוא רוצה על הרכב.הוא מגיע ומספר שאשתו לקחה לו את המפתח של הכספת.אבל "אני יכול להוציא לך בדקות את הרישיון ממשרד הרישוי" אומר הברנש.טוב,לא יכולתי להתאפק,ובכמה כבודו מוכר את הרכב ,שאלתי? 40.000 ש"ח,הוא אומר בלי למצמץ.וכאן כבר לא התאפקתי, ובצחוק גדול אמרתי לו שחשבתי שהוא ישלם ל,כדיי שאפנה לו את החנייה :lol:.נפרדנו לשלום,וללא צער רב.בסיכום,לדעתי,הרכב לא שווה כלום.ההשקעה היא אדירה.מנוע,גיר,שמשות שבורות סביב,ריפודים,רקבונות,ועוד דברים שלא ראיתי.ואני לא בטוח מה מצבו החוקי של הרכב!מצרף תמונות נוספות.

ותחליטו אתם איזה שנה ודגם הרכב.

צד.jpg

מנוע.jpg

חזית.jpg

צביקה הר-נוי

14119

"החיים הם כמו נסיעה על אופניים - אם קל לך מידיי,סימן שאתה בירידה,,," :mm_wink:

פורסם

צביקה בהתחלה חשבתי שזה סתם תמונה מארה"ב,

אני לא מבין את האנשים האלה שנותנים לרכבים שלהם ועוד הרכב הספיציפי הזה להירקב ככה ועוד בתוך עץ.

נכנסתי ליד 2 ולא מצאתי את המודעה נו ידוע לך אם הוא ממשיך בחברות עם העץ?

פורסם

אם העץ כלול במחיר ,אז זה שווה

חשוב להיות בשמחה!!!:-D:lol:

אך אין להיות עצוב- אם לא מצליחים.

יש הרבה אנשים בעולם- אבל, בני אדם הרבה פחות.

פורסם
צביקה בהתחלה חשבתי שזה סתם תמונה מארה"ב,

אני לא מבין את האנשים האלה שנותנים לרכבים שלהם ועוד הרכב הספיציפי הזה להירקב ככה ועוד בתוך עץ.

נכנסתי ליד 2 ולא מצאתי את המודעה נו ידוע לך אם הוא ממשיך בחברות עם העץ?

מעוניין בטלפון של המוכר?אולי יש לי איפוא שהוא.

צביקה הר-נוי

14119

"החיים הם כמו נסיעה על אופניים - אם קל לך מידיי,סימן שאתה בירידה,,," :mm_wink:

פורסם
1969

ב-68 יש משולש בחלון וב-70 יש מסגרת ניקל סביב הפנס האחורי.

שיחקת אותה,,,,,:mm_smile::mm_yeah:.(חלקית,לא אמרת איזה דגם,,,,)

צביקה הר-נוי

14119

"החיים הם כמו נסיעה על אופניים - אם קל לך מידיי,סימן שאתה בירידה,,," :mm_wink:

פורסם
מעוניין בטלפון של המוכר?אולי יש לי איפוא שהוא.

 

אם היא 4x4 אז כן תחפש לי בבקשה את הטלפון חחח, שאלתי כי רציתי לדעת מה עלה בגורלה...

פורסם
אם היא 4x4 אז כן תחפש לי בבקשה את הטלפון חחח, שאלתי כי רציתי לדעת מה עלה בגורלה...

נראה לי שתמשיך לגדול עם העץ :roll:.

צביקה הר-נוי

14119

"החיים הם כמו נסיעה על אופניים - אם קל לך מידיי,סימן שאתה בירידה,,," :mm_wink:

פורסם
צביקה בהתחלה חשבתי שזה סתם תמונה מארה"ב,

אני לא מבין את האנשים האלה שנותנים לרכבים שלהם ועוד הרכב הספיציפי הזה להירקב ככה ועוד בתוך עץ.

נכנסתי ליד 2 ולא מצאתי את המודעה נו ידוע לך אם הוא ממשיך בחברות עם העץ?

 

 

כנראה חיפשת במדור רכב אספנות, אבל היית צריך לחפש במדור לגינה> עצים ועציצים :wink:


×
×
  • תוכן חדש...