Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5123 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי טויוטה שנת 96 עם מכסה מנוע שכל הצבע גמור ועם חלודה. הלכתי לפחח לקבל הצעת מחיר על צביעה. הוא אמר לי שהסיבה לחלודה זה שהחליפו לרכב בעבר מכסה מנוע ושמו לא מקורי. אני רוצה לוודא שהצביעה שהוא עושה תהיה איכותית והצבע יחזיק מעמד ולא יפתח חלודה כמו עכשיו. אילו דברים אני צריך לוודא שהוא עושה על מנת שהצביעה תהיה איכותית (הכנה לפני צביעה, שכבות לפני צבע, אופי הצביעה)?

יש למישהו המלצה על מקום לפחחות וצבע טוב באיזור נס ציונה?

תודה על העזרה,

גיא.

פורסם

כן בפ"ת עלות לא יקרה,אין צורך בהחלפת מכסה

כולל פחחות וכל צבע שתבחר,אפילו מטאלי ללא תוספת מחיר

וכולל צביעת ידיות של דלתות,מראות,כל פסי קישוט בתנור

כולל פירוק והרכבה וטסות גם.

עלות 6500-7000שקל

מצרף תמונות,עבודה ברמה.

בהצלחה

bmw 227.jpg

bmw 010.jpg

bmw 021.jpg

bmw 125.jpg

boxter+jeep wrangler 023.jpg

2011-mini cooper v maom studio.jpg

פורסם
כן בפ"ת עלות לא יקרה,אין צורך בהחלפת מכסה

כולל פחחות וכל צבע שתבחר,אפילו מטאלי ללא תוספת מחיר

וכולל צביעת ידיות של דלתות,מראות,כל פסי קישוט בתנור

כולל פירוק והרכבה וטסות גם.

עלות 6500-7000שקל

מצרף תמונות,עבודה ברמה.

בהצלחה

 

תודה יעקב,

יש דגשים שאתה יודע שצביעה טובה צריכה לכלול? איזה סוגי שכבות יסוד צריך לשים על בפח לפני הצביעה וכו'?

גיא.

פורסם
אני חושב שהעלות לצביעת מכסה מנוע לא צריכה לעבור את ה 500 ש"ח.

 

שי.

 

ההצעה שקיבלתי היא 800 שקלים עבור מכסה המנוע וכנף שמאל ששניהם עם צבע לא מקורי וחלודה. זה מחיר סביר?

פורסם
מחיר סביר. תוודא שהוא משייף היטב את החלודה ומורח כמה שכבות של צבע ולקה.

 

תודה שי. אני אבדוק איתו.

גיא.

×
×
  • תוכן חדש...