Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5118 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אדי התכוון לכך שניתן להזמין את האוקטביה עם גיר אוט' רגיל פלנטרי 6 הילוכים, ששירת בזמנו בפאסאט וגם בגולף.

 

הענין הוא שעם הגיר הזה הביצועים נמוכים משמעותית, כי זה גיר שמסרס קצת את כח המנוע.

 

 

לשיקולכם

פורסם

האסטרה תרגיש משמעותית פחות חזקה מהלאון.

בדוק את הפוקוס אקובוסט.

דווקא מאמינות הDSG אינני חושש- יש אחריות של 5 שנים וזה מספק בעיני.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם
בדוק את הפוקוס אקובוסט.

הפוקוס אקו בוסט - נשללת בעיקר בגלל המחיר - 150K ש"ח.

 

@פותח השרשור, הבעיה שלך היא שקנית את הרכב עם יחס כ"ס:שקל פשוט מדהים שלא קיים בשום רכב אחר (אאל"ט), שלח הודעה פרטית לRS שיבדוק אופציה לאוקטביה ידנית עם אותו המנוע, לדעתי זו הדרך הכי טובה בשביל לנסות לשחזר את החוויה מהרכב הקודם :)

 

נקודה למחשבה: פיאט בראבו 1.4T, ציינת שהיא לא מספיק חזקה? אפשר לפתור את זה עם שדרוג תוכנה (תוספת של כ35~40כס ו3~4קגמ)

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם
@פותח השרשור, הבעיה שלך היא שקנית את הרכב עם יחס כ"ס:שקל פשוט מדהים שלא קיים בשום רכב אחר (אאל"ט), שלח הודעה פרטית לRS שיבדוק אופציה לאוקטביה ידנית עם אותו המנוע, לדעתי זו הדרך הכי טובה בשביל לנסות לשחזר את החוויה מהרכב הקודם :)

 

נקודה למחשבה: פיאט בראבו 1.4T, ציינת שהיא לא מספיק חזקה? אפשר לפתור את זה עם שדרוג תוכנה (תוספת של כ35~40כס ו3~4קגמ)

 

שלום.

האמת היא שאני עוד איך שהוא מבין את זה שניתן לשנות תוכנה וכול מיני משחקים עם הרכב , עכשיו תנסה להסביר את זה למישהו מבוגר (שזה הולך להיות הרכב שלו) , הוא לא מאמין בשינוי רכבים וטוען שרכב צריל להיות בידיוק כמו שהוא יצא מהחנות ללא כל שינוי, כי אחרת המהנדסים של הרכב היו מבצעים את השינוי לבד...

 

לגבי האקובוסט - אין שום בעיה עם הרכב חוץ מהמחיר שלו שנורא גבוה (150K ש"ח), כמו שציינתי קודם לכן את הסיאט קנינו בזמנו ב 114K ש"ח (117K על הכביש) וזה כלל כבר צבע מטאלי , ואיתוראן.

פורסם

זה די ברור שלעתים, בשביל הנאה מרכב, צריך להוסיף קצת פפלינוס.

 

האמת שהיום, עם כל המבצעים שהיבואנים מארגנים, בפרט לאור העובדה שהם מרגישים האטה במכירות, ניתן לדעתי לקבל מימון אטרקטיבי ובכך לעשות מאמץ קטן להגדיל קצת את התקציב.

 

 

לשיקולכם

×
×
  • תוכן חדש...