Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פונטו 2001 - שאלות


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7999 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מה זה הגה city??

מה ההבדל בין XTZ ל s75 ??

והאם 50000 אלף ק"מ זה הרבה לשנת 2001??

האם כדאי לקנות פונטו שנת 2001 מיד פרטית כאשר יש מלא פונטו זולות מהשכרה???

פורסם
מה זה הגה city??

מה ההבדל בין XTZ ל s75 ??

והאם 50000 אלף ק"מ זה הרבה לשנת 2001??

האם כדאי לקנות פונטו שנת 2001 מיד פרטית כאשר יש מלא פונטו זולות מהשכרה???

 

הגה CITY - מצב שהופך את ההגה החשמלי לקל מ-א-ו-ד לצורך חניה.

 

50 אלף ק"מ ל2001 זה מתחת לממוצע , הרכב בן 4, זה יוצא 12.5K לשנה. הממוצע הוא מעל 17K לשנה.

 

הגיוני שרכב פרטי יד 1 עם ק"מ נמוך יהיה שמור יותר מרכב שהיה בהשכרה. אם יש לך את התקציב לך על הפרטית. אם אתה מעדיף לחסוך, תמצא אחת שמורה עם ק"מ שפוי מהשכרה, תוריד במחיר וקח בחשבון שיורידו גם לך. היתרון בהשכרה או השכרה לשעבר הוא שאתה מקבל רכב בשנתון גבוהה יחסית, במחיר זול יותר. לא הייתי פוסל קניה מהשכרה או השכרה לשעבר.

 

גיא.

×
×
  • תוכן חדש...