Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5139 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מחיר בסיס 69900

אגרת רישוי 1126

 

איתוראן SAFE חצי פעיל - 1200

צבע שהוא לא לבן - 1500

ג'נטים מגנזיום - 1900 ש"ח

 

הייתי בצ'מפיון בראשון מאחורי סינמה סיטי, השאלות שלי הן כדלקמן:

1. אם אני אלך לסוכנות אחרת, בתל אביב נגיד, או משווק אחר (אם קיים) - יתנו לי מחירים אחרים או תוספות בחינם?

2. מיגון אני חייב לעשות דרכם? או שאני מברר מול חברת הביטוח - ועושה בעצמי?

3. איזה תוספות אני יכול לבקש, ומה מחירם פלוס מינוס? לדוגמא מראות בצבע האוטו, חיישני רוורס וכו'

 

 

תודה רבה, וכמובן כל עצה\הערה\הארה תתקבל בברכה.

פורסם
מחיר בסיס 69900

אגרת רישוי 1126

 

איתוראן SAFE חצי פעיל - 1200

צבע שהוא לא לבן - 1500

ג'נטים מגנזיום - 1900 ש"ח

 

הייתי בצ'מפיון בראשון מאחורי סינמה סיטי, השאלות שלי הן כדלקמן:

1. אם אני אלך לסוכנות אחרת, בתל אביב נגיד, או משווק אחר (אם קיים) - יתנו לי מחירים אחרים או תוספות בחינם?

2. מיגון אני חייב לעשות דרכם? או שאני מברר מול חברת הביטוח - ועושה בעצמי?

3. איזה תוספות אני יכול לבקש, ומה מחירם פלוס מינוס? לדוגמא מראות בצבע האוטו, חיישני רוורס וכו'

 

 

תודה רבה, וכמובן כל עצה\הערה\הארה תתקבל בברכה.

 

זה יוצא שאתה משלם על איביזה 75K עם כל התוספות. זה פשוט מגוחך לטעמי.

 

יש לך את הפיאסטה, שאני קיבלתי עליה הצעה (בת"א) של 2,500 שקל תוספות בחינם, לבחירתי (חיישנים אחורה/קדימה או איתוראן וכו'). בקיה הציעו לי אימובילייזר חיישני רוורס מרימי שמשות ופסי הגנה בחינם.

 

אתה מקבל את התמונה אני מניח.. לא לתת לך אף הטבה כשהאיביזה אוטו כזה נחות לעומת המתחרות זה פשוט בושה לדעתי. תעשה לעצמך טובה ולך על פיאסטה/פאביה/סוויפט (במבצע חבר).

פורסם

התוספות הם אופציה בלבד ולא הלכתי על אף אחת מהן. הצבע לבן, ג'נטים אני אשים באופן פרטי,

וחברת הביטוח לא דורשת שום מיגון אז גם איתוראן SAFE לא יהיה. יוצא 71 אלף.

אתה צודק שהפיאטסה נחשבת יותר טובה, אבל הבנתי שהיא חלשה יותר וגם זה חשוב לי.. והאיביזה הולכת מאוד

חזק בשוק היד שניה

פורסם

ביררתי.. כמעט 4000 למקיף, בן 26 רשיון 8 שנים ללא תביעות.. 2 נהגים אני ואבא שלי (למקרים שאני

אקח את הרכב ליסינג לטיולים ארוכים ואשאיר את שלי).

פורסם
כמעט 4000 זה בהחלט סביר.

פשוט היו סיפורי זוועות פה בפורום על ביטוחים יקרים מידי באיביזות לנהגים מתחת לגיל 30.

בכל מקרה, תתחדש! :wink:

 

4000 זה בהחלט סביר. סיפורי הזוועות (והחזירות) של חברות הביטוח הן בעיקר לגבי נהגים צעירים מתחת ל-24 , כל נהג או בלי יכולת הוכחת העדר תביעות.

פורסם

אני קניתי את האיביזה הלבנה שלי כמעט חודש וחצי לפני, חייב לציין שאני מאוד שמח עם הבחירה שלי, רכב מהנה בכל רגע

אני קניתי מסוכנות נצרת, צבע לבן, ללא מיגון - אפילו לא קודנית, את הגנטים התקנתי לבד במחיר טוב יוא מאשר בסוכנות וגם בגלל שלא היה להם את הדגם שרציתי.

התוספת היחידה שלי היתה זוג רמקולים מאחורה בתוספת של 487 שח וזהו...

פורסם

.. והאיביזה הולכת מאוד

חזק בשוק היד שניה

 

הולכת חזק? מה הכונה הולכת חזק, נכון שהשנה יש יותר איביזות משנים קודמות אבל האם בדקת בכמה הם נסחרות?

בטוח מתחת למחירון (והרבה מתחת).

עוד סיבה להנות מ"תדלוק עצמי" : הריח של הדלק :-)

גם אם התפוח נפל רחוק מהעץ הוא בכל זאת תפוח ולא אגס

×
×
  • תוכן חדש...