Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

גיר למרצדס 450 SL


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5177 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפני חודש העליתי פוסט בנוגע לבעיה בגיר של המרצדס ,לצערי אתמול לאחר בדיקה מקיפה שהאוטו עבר אצל מומחה גירים שבדק המליץ לי להחליף את הגיר או שנעשה שיפוץ לגיר אבל לפי הטון דיבור שלו והבנתי הקלה בשפת גוף הבנתי ממנו שלא רוצה להכנס לזה ומעדיף גיר מפירוק,לדבריו זה מקרה שיודע איך נכנס אבל לא יודע איך בדיוק תמיד יוצא מזה .

בבקשה מחפש המלצות למישהו שיודע ולא פוחד להתמודד מול גיר כזה או לקנות מיובא דרך מישהו.

450 SL מודל 79 גיר של מרצדס להבנתי זה לא ZF אבל יכול להיות שאני טועה .

 

 

 

פורסם

למרצדס S יש גיר אוטומטי פשוט למדי ולא אמורה להיות בעייה לשפץ אותו.

מה בדיוק קרה לו ?

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

הגיר מחליק - ברכב הזה זה גיר של 4 הילוכים למיטב הבנתי שהאוטו מתחיל בשני ומחליף לשלישי ואחר כך לרביעי,לפי מה שאני יודע רק שמתחיל חזק בפול גז אז יוצא בראשון {יכול להיות שאני טועה זה מה שאני יודע }.

אז מושך את השני ביציאה סבירה בלחיצה על הגז ,ואז קופץ לרביעי ,כמו כן נותן גז הטורים עולים אבל הגיר כאילו מחליק לניוטרל.

אתמול בדקו את הגיר ובדקו ואקום והכול תקין רק מחליק ,לא רצהלהכנס לזה כי חשש שיתחיל שיפוץ ואז ישאר בלי חלק מסויים שלא ידע להתמודד איתו ,מחפש מישהו שיודע ועשה גיר כזה .

 

 

 

פורסם

אני יכול להמליץ בחום על אבי סחייק ממוסך התלתן, לא מפחד מאתגרים ובעל ידע עצום.

 

רק לסבר לך את האוזן, אבי הצליח לשפץ גיר אוטומט תקול של אלפא 159 דיזל, דבר שבמוסך המרכזי לא הסכימו לעשות מפאת חוסר ידע וחלפים (דרשו להחליף לאחד חדש או מיובא, והמחירים בהתאם)

 

B.M.W ובנצים ישנות מטופלות על ידיו באהבה.

אלפא רומאו ספיידר V6 3.2 בציר 2007

טל שביט (1955-2011) זה לא אותו הדבר בלעדייך, אתגעגע לנצח.

פורסם

בכל המרצדסים מהשנים הללו הגיר בעל פיקוד וואקום, ותמיד התחלת הנסיעה בהילוך שני.

לחיצה חזקה על דוושת הגז יוצרת תת לחץ שגורם לתיבה להוריד לראשון.

בעיקרון התיבה פשוטה ולא בעייתית לשיפוץ, היוועץ עם ספי ממוסך סגולה בפ"ת.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

ערב טוב

 

מוסך השניים בת"א, מתעסק הרבה מאוד עם מרצדס, מיבא אחת לחודש מכולה של חלקי חילוף בעיקר למרצדס (אומננם חדישים יותר...) מגרמניה והולנד לסירוגין.

 

שוכחתי עם עדי שמואל , הבעלים של המוסך הוא ישמח לשפץ את הגיר, לדבריו החלקים זמינים והעבודה אפשרית, ובמיקרה קיצון הוא ישמח לסייע ולהביא גיר כזה מחו"ל ו"זה לא יקר".

 

אדם נחמד ששווה להכיר, משפץ כרגע פורד 1968 לצרכיו ומינור לצרכי אחרים....

 

המספר של עדי- 054-3191550

 

בהצלחה

פורסם

עוד דבר קטן: למיטב זכרוני אף שיפוץ גיר שהכרתי לא יצא מושלם, ולכן כהעדפה אישית אני מעדיף להביא אחד סגור וטוב. המנוע ב 450 הוא לא פאר היצירה והגיר הוא של 3 הילוכים (למיטב זכרוני) כך שאם המנוע לא בשיאו הייתי מעדיף להביא מנוע וגיר קומפלט של 500 אירופאי עם גיר 4 הילכים שכולל מצב ספורט ו איקונומי, והרכב שלך יהפוך למשהו אחר לגמרי...

 

בהצלחה

פורסם

פרק את הגיר ושלח אותו ל"דיוק הדראוליקה " שבקיבוץ מחניים ,התקשר ויבואו לאסוף

הם הנציגים הרשמיים של zf ובבעלותם מתקן הרצה לגיר

מחירי השיפוץ הורדו והם אטרקטביים יותר מבעבר

פורסם
פרק את הגיר ושלח אותו ל"דיוק הדראוליקה " שבקיבוץ מחניים ,התקשר ויבואו לאסוף

הם הנציגים הרשמיים של zf ובבעלותם מתקן הרצה לגיר

מחירי השיפוץ הורדו והם אטרקטביים יותר מבעבר

 

:mm_yeah: ממליץ חברה מקצוענים

יוני מ"יוני אופנועים" בירושלים 0505244105

פורסם
עוד דבר קטן: למיטב זכרוני אף שיפוץ גיר שהכרתי לא יצא מושלם, ולכן כהעדפה אישית אני מעדיף להביא אחד סגור וטוב. המנוע ב 450 הוא לא פאר היצירה והגיר הוא של 3 הילוכים (למיטב זכרוני) כך שאם המנוע לא בשיאו הייתי מעדיף להביא מנוע וגיר קומפלט של 500 אירופאי עם גיר 4 הילכים שכולל מצב ספורט ו איקונומי, והרכב שלך יהפוך למשהו אחר לגמרי...

 

בהצלחה

 

מנסיוני האישי לשפץ את הגיר הזה לא כדאי , שיפצתי בעבר כמה גירים כאלו אצל בעלי מקצוע שפורסמו בתגובות מעלי ונחשבים טובים בתחום אבל העברות היהלוכים אחרי השיפוץ הורגשו במהלך הנסיעה אומנם מאוד חלש אבל זה לא כמו שמרצדס אמורה להגיב !

×
×
  • תוכן חדש...