Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7993 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אדדי אני לא זוכר שהיתה המלצה על עץ סנדוויץ, ואי אפשר להשוות בינו לבין האמ די אף

ואני לא חושב שהיה מדובר בעיניין החוזק של העץ, היה מדובר מבחינת האטימות שלו.(שכמובן אי אפשר להשוות לקרטון דחוס)

 

בנוגע לאנטיזחן אני היתי ממליץ לך על סיליקון משום שאינך צריך חוזק בגלל הברגים, אתה צריך אטימות..

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

  • תגובות 55
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
בנוגע לאנטיזחן אני היתי ממליץ לך על סיליקון משום שאינך צריך חוזק בגלל הברגים, אתה צריך אטימות..

 

וואלה אני חושב שאהוא צודק מה אתם אומרים?

ואיזה בד/שטיח שמים מבחוצ לתיבה?וכמה זה אמור לעלות?

פורסם

אני אישית השתמשתי בשטיח יחסית יקר

(60 שקל למטר זה קצת יקר לא ? בכל אופן לצפות שני תיבות של 50 ליטר, זה יוצא יותר מידי לטעמי)

 

אבל הסיבה היחידה היתה בגלל ניסיון העבר שלי עם בדים זולים שקיבלו עיוותים במשך הזמן.

בדרך כלל שמים לבד שאפשר לרכוש מאוטודיפו, לגבי המחיר אני ממש לא יודע.

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

יש גם רמות בסנדוויץ'. החומר המומלץ מבחינת עלות תמורה הוא MDF זה הכל. סיבית הוא לא עץ מומלץ בכלל לטעמי ועם סנדוויץ' אפשר להסתדר. יש לציין שזה גם תלוי בסאב ששמים בתיבה ובאוויר שהוא דוחף.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

סטס היי.

אני לא רוצה להיות מעכיר האווירה, אולם הייתי רוצה לציין:

 

אם התיבה (כך נראה) לא אטומה, תעבור עם סיליקון על כל הדפנות, ומקווה

שגם השתמשת בהרבה דבק נגרים וברגים, כי אם לא, זה הזמן.

חשוב רק לציין, אל תמרח סיליקון ליד הסאבים, ולא לקרבם לתיבה או לחבר אותם

עד שעברו 12 שעות ייבוש הסיליקון.

 

הסיבה שרשמתי את זה כי נראה כי התיבה הולכת "לדלוף" הרבה סאונד מתוכה.

 

גל

פורסם

אתה שם לבד (ציפוי משטיח) נכון?

ויצא יפה מאוד מקווה לטובתך שבאמת ישמעו טוב כי הרבה פה יהיו מופתעים עם ישמעו כמו MDF וגם אני אגב בנייה ממש חלקה

מגבר גנסיס ST60 ב1400 שקל בלבד כולל ניירת אריזה ומתלווה

0547379780 שלומי

פורסם

x-ent חס וחלילה, אל תיתן לו את הרושם הזה.

אני לא באמת מאמין שמישהו פה יכול להבדיל בין הסוג של העץ של התיבה, ואם הוא כן, מדובר פה בדבר שולי ביותר.

הדבר היותר משמעותי כמו שכבר דובר פה, זה החוזק של החומר והעמידות שלו והאטימות שלו.

אז כמובן שלא מדובר פה באיכות צליל או משהו בסיגנון, אז אין לך מה לדאוג כל עוד הדפנות נשארות שלמות :)

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

מה שיכול לנבוע מהתנפחות של העץ ומחוסר אטימות זה ירידה בSPL שכן יש בזבוז גדול יותר של אנרגיה. הירידה יכולה להיות קטנה מאוד ובלתי מורגשת אבל עדיין תהיה ירידה. כמו שנאמר מומלץ להשתמש בMDF כי איתו לא תהיה ירידה (חזק ואטום) ובגלל שעלותו לא עולה על זו של עץ סנדוויץ', עדיף להשתמש בו.

 

לאחרונה קראתי מאמר של מהנדס סאונד שרשם שבבתים, בשביל לשבור מקביליות של קירות (החזרים שיכולים להביע לביטולי קול) ניתן לבנות פרמידות בקוטר מטר וקודקוד בגובה 10 ס"מ מעץ סנדוויץ'. הוא טרח לציין שאת העץ יש לצפות בלקה על מנת שיהיה אטום (נועד להחזיר את הגלים ולא לבלוע אותם, אם העץ "נושם" אז הוא גם בולע).

 

בקיצור, במקרה הזה שהעץ סך הכל די עבה אני לא מאמין שיהיה הבדל מורגש.

פורסם

תודה לכולם על עזרתכם, התיבה יצאה בסדר, צריך רק לפרק אותה ולהדביק על דבר נגרים ולעבור עם סיליקון בתוך התיבה בישביל לאטומה, סך הכל הוופרים מוציאים באס חזק ומדוייק, אפשר לומר שקיבלתי את מה שרציתי.

מש"ק זרזור

פורסם
כמה עלו הטרמינלים?

כל טרמינל עלה לי 27 ש"ח

גם הרשתות בואותו מחיר (27 ש"ח לרשת)

תודה לעודי1 מאוטופרט.

:D

מש"ק זרזור


×
×
  • תוכן חדש...